1. wymiana oleju na Castrol 10w40 +filter
2. po 2 tygodniach płukanka sTp mobil super s 10w40 + filter
3. po 2 kolejnych tygodniach wymiana zaworka pompy olejowej + pluknka motula + motul 10w40 6100 + filter
4.kolejne 2 tyg. wymiana rozrządu + czyszczenie szklanek (bardzo dokładnie i sumiennie) czyszczenie kanalikow w głowicy + płukanka KF + valwoline long life 10w40 + filter
5. biała flaga
po tych zabiegach jestem w punkcie wyjścia, ani lepiej ani gorzej. Panowie dochodzę do wniosku ze jedynym dobrym rozwiązaniem jest ich wymiana na oczywiście oryginalne... co i tak nie daje gwarancji... Koledzy nie piszcie tu, co zrobić żeby nie tuklo, bo o tym jest juz 100000 postow, tylko, co próbowaliście zrobić żeby było lepiej może cos pomogło bardziej cos mniej... POZDRO