Regulacja luzu zaworowego, kilka pytań

Witam. Mam kilka pytań do forumowiczów odnośnie regulacji luzu zaworowego w Z5.
Muszę wymienić uszczelkę po pokrywą zaworową i po zdjęciu tej pokrywy, stwierdziłem że zmierzę luzy zaworowe.
Wiem, że luzy zaworowe mierzone na zimnym silniku powinny się mieścić w granicach od 0,25-0,31.
http://img233.imageshack.us/my.php?image=zaworyot0.png
1. W jaki sposób poprawnie zmierzyć taki luz, jakim położeniu powinny być krzywki wałka zaworowego (czy może ma być to po prostu maksymalna wartość tej szczeliny)?
2. Jeśli chciałbym wymienić którąś z tych płytek znajdujących się pod krzywką, to jak się ją wyciąga ?
3. Czy jest jakiś środek (silikon?) aby z uszczelki pod deklem zaworowym wreszcie nie wyciekał olej? Czy w ogóle można to czymś smarować? W warsztacie samochodowym podejrzałem jak smarują silikonem miejsca przy aparacie zapłonowym i wszystkie miejsca w których wypukłości stykające się płaskimi krawędziami
Ostatnie pytanie nie dotyczy już zaworów a rozrządu. W jaki sposób odkręcić śrubę (na klucz 22) na dolnej rolce rozrządu która znajduje się w dolnym podwójnym kole pasowym? Próbowałem różnych sposobów ale obracające się koło i to że śruba ta jest bardzo mocno dokręcona nie ułatwiają sprawy. Przecież w jakiś sposób w warsztatach wymieniają pasek rozrządu a bez odkręcenia tej śruby się chyba nie obejdzie?
Muszę wymienić uszczelkę po pokrywą zaworową i po zdjęciu tej pokrywy, stwierdziłem że zmierzę luzy zaworowe.
Wiem, że luzy zaworowe mierzone na zimnym silniku powinny się mieścić w granicach od 0,25-0,31.
http://img233.imageshack.us/my.php?image=zaworyot0.png
1. W jaki sposób poprawnie zmierzyć taki luz, jakim położeniu powinny być krzywki wałka zaworowego (czy może ma być to po prostu maksymalna wartość tej szczeliny)?
2. Jeśli chciałbym wymienić którąś z tych płytek znajdujących się pod krzywką, to jak się ją wyciąga ?
3. Czy jest jakiś środek (silikon?) aby z uszczelki pod deklem zaworowym wreszcie nie wyciekał olej? Czy w ogóle można to czymś smarować? W warsztacie samochodowym podejrzałem jak smarują silikonem miejsca przy aparacie zapłonowym i wszystkie miejsca w których wypukłości stykające się płaskimi krawędziami
Ostatnie pytanie nie dotyczy już zaworów a rozrządu. W jaki sposób odkręcić śrubę (na klucz 22) na dolnej rolce rozrządu która znajduje się w dolnym podwójnym kole pasowym? Próbowałem różnych sposobów ale obracające się koło i to że śruba ta jest bardzo mocno dokręcona nie ułatwiają sprawy. Przecież w jakiś sposób w warsztatach wymieniają pasek rozrządu a bez odkręcenia tej śruby się chyba nie obejdzie?