Witam!!!
Jakiś czas temu robiłem mojej Maździ 323c 1.5 16V czyszczenie zaworu wolnych obrotów zgodnie z fotorelacją http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?p=472513 ale nie umiem teraz dobrze wyregulować tzn. na ssaniu mam za wysokie obroty ponad 2tyś ( w zimę nawet ponad 2,5tyś) a po rozgrzaniu, gdy puszczę gaz na biegu jałowym od 1,5tyś w dół wolno opadają ale jak przyhamuję to spadają nawet do 500 i niżej i mam wrażenie że zgaśnie. Po chwili jakoś się wyrównują do 700-800, ale jak np. stanę na światłach i włącze dmuchawę powoli opadają, włącze wyciaraczki, to na chwilę spadną poniżej 500.
Moje pytanie: Czy jest ktoś z Warszawy lub bliskich okolic (najlepiej północnych) kto umie dobrze wyregulować?? A może źle coś poskładalem??
Potrzebna regulacja wolnych obrotów w 323c Z5 '96r
Strona 1 z 1
Kolego dokręć minimalnie śrubę dociskową sprężynki zaworka w krokowcu i będzie ok.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Pierwsze Z5 Turbo na forum.Maniak Mazda from Hiroshima
- Od: 14 lis 2008, 13:03
- Posty: 282
- Skąd: Giżycko/Olsztyn
- Auto: 323 f ba 1996r 1.5 Z5
A robisz to w trybie serwisowym?
Moja Madzia:)-------> http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/323/86620
Moja była ----> http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/323/63167
Moja była ----> http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/323/63167
- Od: 17 lis 2008, 19:23
- Posty: 144
- Skąd: Lędziny/Tychy
- Auto: Mazda 323F 2.0 v6 24v 96r:)
a jak zrobić ten tryb serwisowy 
- Od: 29 gru 2008, 03:17
- Posty: 132
- Skąd: Płońsk
- Auto: Było czerwone Z5, Jest srebrne BP05
musisz zmostkować styki w gnieździe diagnostycznym które mają oznaczenia TEN i GND tu masz link co jest rozpisane całe gniazdo diagnostyczne , które zanajduje się pod maską samochodu z prawej strony:P http://www.mazdaspeed.pl/web/warsztat/w ... .php?c=obd
I dopiero jak wprowadzisz w tryb serwisowy to dopiero możesz wszystko ustawiać.
I dopiero jak wprowadzisz w tryb serwisowy to dopiero możesz wszystko ustawiać.
Moja Madzia:)-------> http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/323/86620
Moja była ----> http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/323/63167
Moja była ----> http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/323/63167
- Od: 17 lis 2008, 19:23
- Posty: 144
- Skąd: Lędziny/Tychy
- Auto: Mazda 323F 2.0 v6 24v 96r:)
To może jest to lekiem na moje bolączki, a wiec spinam np spinaczem te dwa styki, odpalam silnik i wtedy reguluje
, aha a ta kostka znajduje się pod maska obok silnika
czy gdzieś indziej
i czy to zadziała w 323f 1997rok 1.8 16v??
- Od: 29 gru 2008, 03:17
- Posty: 132
- Skąd: Płońsk
- Auto: Było czerwone Z5, Jest srebrne BP05
oki, spinam te dwa piny, odpalam silnik i wtedy robię regulacje 
- Od: 29 gru 2008, 03:17
- Posty: 132
- Skąd: Płońsk
- Auto: Było czerwone Z5, Jest srebrne BP05
tak:)
Moja Madzia:)-------> http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/323/86620
Moja była ----> http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/323/63167
Moja była ----> http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/323/63167
- Od: 17 lis 2008, 19:23
- Posty: 144
- Skąd: Lędziny/Tychy
- Auto: Mazda 323F 2.0 v6 24v 96r:)
a jeszcze pytanko jak sparuje te piny to pojawi mi się jakaś kontrolka albo coś nowego się pojawi na desce lub coś w tym stylu 
- Od: 29 gru 2008, 03:17
- Posty: 132
- Skąd: Płońsk
- Auto: Było czerwone Z5, Jest srebrne BP05
raczej nie. chociaż w niektórych modelach wymiguje błędy kontrolka abs-u .
Moja Madzia:)-------> http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/323/86620
Moja była ----> http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/323/63167
Moja była ----> http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/323/63167
- Od: 17 lis 2008, 19:23
- Posty: 144
- Skąd: Lędziny/Tychy
- Auto: Mazda 323F 2.0 v6 24v 96r:)
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości