niechodzi o to że głośny

jeżeli stożek ma zassać więcej to auto musi więcej "wydechnąć"
wszyscy polecają przy stożku wywalenie kata i tłumiki przelotowe ..
Nom to fakt, zalozylem stozek pipercrossa, nagle w pierwszej kolejnosci poleciala plecionka

, wczoraj robilem srodkowy i koncowy. Wypierdzialy sie dziury hehe.
Teraz mam, przelotowke z golfa GTI zamiast kata, srodek bosalka, koncowy przerobiony z hondy civic z koncowka ulterka. Calosc gra piknie.
Autko zdecydowanie sie odmulilo. Wczesniej na serii wydechu bylo "dziwnie"
Co do stozka, balem sie ze zasyfi przeplywke i kolektor, ale pojedzilem juz chwile i poki co jest czysto. Roznica miedzy seria a stozkiem, jakas tam jest

troche lepszy dol, potem dziura przy ok 3,5 tys/obr a powyzej ciagnie ladnie.
Stożek poczatkowo zalozony w miejscu puszki z doprowadzonym powietrzem, jednak opuscilem go w dol (filtr byl mokry z deszczu jezdzac na swiatlach )
Co do dzwieku, nawet spoko, fajnie syczy, przy wiekszych obrotach dzwiek jakby sie jakies turbo zalaczalo
