Strona 1 z 1
regulacja wolnych obrotów

Napisane:
20 cze 2009, 17:08
przez novell
Mam pytanko odnośnie regulacji wolnych obrotów. Chce je nieco podnieść w trybie serwisowym ale nie wiem którą śrubą wykonuje się regulację. Czy tą w takiej długiej rurce nad przepustnicą czy tą na klucz imbusowy w silniku krokowym? Dodam, że od strony grodzi nie mam żadnej śruby..jest tylko otwór zaślepiony mosiężną blaszką:
P.S mam auto po licie...

Napisane:
20 cze 2009, 17:52
przez bzzyczek
novell napisał(a):tą w takiej długiej rurce nad przepustnicą


Napisane:
20 cze 2009, 23:34
przez novell
danke, jutro podkręcę
P.S to nie jest zdjęcie mojej przepustnicy! Moja jest ładniejsza


Napisane:
5 wrz 2009, 13:04
przez nieznaszmnie
podepne się pod temat bo u mnie obroty spadają do prawie 100 czasmi dlawi sie i gasnie mysle ze wlasnie ustawienie tej srubki pomorze alee... no wlasnie jak to ustawic czytalem metoda prób i bledów ale w takze ze trzeba to robic w trybie serwisowym czyli o co chodzi z tym trybem, prosze o napisanie mi jak przejsc w ten tryb i jakie czynnosci trzeba robic po kolei zebym czegos nei rozwalil, dodam ze jestem laikiem w tych sprawach wweic prosze o wyrozumialosc:) dodam ze mam sekwencje;) domowym sposobem zaslepilem rure od powietrza tzn zakleilem polowe rury tasma zeby powietrze mniej dostawala moze troszke lepiej ale i tak to jeszcze nie to, bo podczas ruszania musze mocno dodac gazu bo na malym gazie obroty spadaja i moze zgasnać. help pzdr

Napisane:
5 wrz 2009, 13:37
przez flashmaniac
nieznaszmnie napisał(a):podepne się pod temat bo u mnie obroty spadają do prawie 100 czasmi dlawi sie i gasnie mysle ze wlasnie ustawienie tej srubki pomorze alee... no wlasnie jak to ustawic czytalem metoda prób i bledów ale w takze ze trzeba to robic w trybie serwisowym czyli o co chodzi z tym trybem, prosze o napisanie mi jak przejsc w ten tryb i jakie czynnosci trzeba robic po kolei zebym czegos nei rozwalil, dodam ze jestem laikiem w tych sprawach wweic prosze o wyrozumialosc:) dodam ze mam sekwencje;) domowym sposobem zaslepilem rure od powietrza tzn zakleilem polowe rury tasma zeby powietrze mniej dostawala moze troszke lepiej ale i tak to jeszcze nie to, bo podczas ruszania musze mocno dodac gazu bo na malym gazie obroty spadaja i moze zgasnać. help pzdr
mialem podobnie....
na Twoim miejscu najpierw wyczyscil bym przepustnice a w drugiej kolejnosci bral sie za regulacje ( wystarczy ze do czyszczenia zdejmniesz karbowana gumowa rure , ja nie wyciagalem przepustnicy )

Napisane:
5 wrz 2009, 14:35
przez nieznaszmnie
czyslilem przepustnice jak to mozna nazwac czyszczeniem:) zdjąłem rure i szmatka wyczyscilem ta rurę i troche poza nią za ta klapką od gazu, nie wiem czy to mozna nazwac czuszczeniem ale nic nie pomogło, tak jak mowilem jestem laikiem co do silnika wiec jesli mozna to prosze i inne rady w stylu jak np. poprawnie wyczyscic przepustnicę:) pzdr,

Napisane:
30 paź 2009, 19:13
przez nieznaszmnie
Dziś zabrałem się w koncu za kręcenie obrotów, najpierw sprawdzilem błędy diodą wyszlo ze jest OK, potem w trybie serwisowym odpalilem auto, jakie bylo moje zdziwienie jak auto chodzilo na serwisowym 200 obrotów, musialem az zrobic 3,5 obrotu aby bylo okolo 900, teraz jest git, zero gasniecia,zero spadku obrotów, zaluje ze nie zrobilem tego wczesniej. pozdrawiam i dzieki za rady

Napisane:
30 paź 2009, 19:50
przez flashmaniac
jakie masz obroty w trybie serwisowym i jakie w trybie normalnym
nie wiem czy dobrze rozumiem ale napisales ze miales 200 obr/min w trybie serwisowym

:)

Napisane:
30 paź 2009, 20:06
przez iceman150
A koledzy jakie obroty powinny byś rano przy odpalaniu autka? Na ssaniu bo mi się wkręca do 2000obr/min i się zastanawiam czy to troszeczkę przy dużo nie jest?

Napisane:
30 paź 2009, 20:36
przez konrad278
iceman150zdecydowanie ,,za doś"max 1500 było na forum o tym:) czyszczenie sie kłania

Napisane:
30 paź 2009, 23:20
przez GieraPPa
witam witam
nie bede zaczynał nowego wątku temat lekko zwiazany z tym a dokładnie chodzi o obroty
czy to jest normalne ze na postoju kręcąc kierownica w prawo lub w lewo podnoszą się lekko obroty silnika??
czy wy tez tak macie ? czy to normalne??
pozdro

Napisane:
30 paź 2009, 23:53
przez nieznaszmnie
Dokładnie mialem w trybie seriwsowym 200 az przygasal, a poza trybem przed operacja krecenia obrotów na luzie bylo tak 750 ale podczas jazdy na luzie spadalo do 200 czasem gasl a teraz na luzie jest okolo 900 i nic nie spada nie gasnie jest luz. A rano mam do 1500 czyli ok tak pisali koledzy w jakis tam watkach, 2000 ciut przy duzo.

Napisane:
31 paź 2009, 09:03
przez konrad278
GieraPPaTak ma byś....zwieksza sie obciążenie to coś sie z rpm musi robić:P