regulacja wolnych obrotów

Postprzez novell » 20 cze 2009, 17:08

Mam pytanko odnośnie regulacji wolnych obrotów. Chce je nieco podnieść w trybie serwisowym ale nie wiem którą śrubą wykonuje się regulację. Czy tą w takiej długiej rurce nad przepustnicą czy tą na klucz imbusowy w silniku krokowym? Dodam, że od strony grodzi nie mam żadnej śruby..jest tylko otwór zaślepiony mosiężną blaszką:


Obrazek

P.S mam auto po licie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2008, 19:51
Posty: 95
Skąd: Włocławek
Auto: 323F BA 1,5 Z5 '97

Postprzez bzzyczek » 20 cze 2009, 17:52

novell napisał(a):tą w takiej długiej rurce nad przepustnicą
<ok2>
Forumowicz
 
Od: 3 cze 2008, 21:26
Posty: 332 (0/1)
Skąd: oklice Radomska
Auto: A4 B5 1.8T kox 200HP/ Dwie Mazdy były :(

Postprzez novell » 20 cze 2009, 23:34

danke, jutro podkręcę <diabełek>

P.S to nie jest zdjęcie mojej przepustnicy! Moja jest ładniejsza <glupek2>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2008, 19:51
Posty: 95
Skąd: Włocławek
Auto: 323F BA 1,5 Z5 '97

Postprzez nieznaszmnie » 5 wrz 2009, 13:04

podepne się pod temat bo u mnie obroty spadają do prawie 100 czasmi dlawi sie i gasnie mysle ze wlasnie ustawienie tej srubki pomorze alee... no wlasnie jak to ustawic czytalem metoda prób i bledów ale w takze ze trzeba to robic w trybie serwisowym czyli o co chodzi z tym trybem, prosze o napisanie mi jak przejsc w ten tryb i jakie czynnosci trzeba robic po kolei zebym czegos nei rozwalil, dodam ze jestem laikiem w tych sprawach wweic prosze o wyrozumialosc:) dodam ze mam sekwencje;) domowym sposobem zaslepilem rure od powietrza tzn zakleilem polowe rury tasma zeby powietrze mniej dostawala moze troszke lepiej ale i tak to jeszcze nie to, bo podczas ruszania musze mocno dodac gazu bo na malym gazie obroty spadaja i moze zgasnać. help pzdr
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lip 2009, 15:40
Posty: 87
Skąd: Sush
Auto: Mazda 323F 1.8 BA BP

Postprzez flashmaniac » 5 wrz 2009, 13:37

nieznaszmnie napisał(a):podepne się pod temat bo u mnie obroty spadają do prawie 100 czasmi dlawi sie i gasnie mysle ze wlasnie ustawienie tej srubki pomorze alee... no wlasnie jak to ustawic czytalem metoda prób i bledów ale w takze ze trzeba to robic w trybie serwisowym czyli o co chodzi z tym trybem, prosze o napisanie mi jak przejsc w ten tryb i jakie czynnosci trzeba robic po kolei zebym czegos nei rozwalil, dodam ze jestem laikiem w tych sprawach wweic prosze o wyrozumialosc:) dodam ze mam sekwencje;) domowym sposobem zaslepilem rure od powietrza tzn zakleilem polowe rury tasma zeby powietrze mniej dostawala moze troszke lepiej ale i tak to jeszcze nie to, bo podczas ruszania musze mocno dodac gazu bo na malym gazie obroty spadaja i moze zgasnać. help pzdr


mialem podobnie....
na Twoim miejscu najpierw wyczyscil bym przepustnice a w drugiej kolejnosci bral sie za regulacje ( wystarczy ze do czyszczenia zdejmniesz karbowana gumowa rure , ja nie wyciagalem przepustnicy )
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2008, 16:34
Posty: 371
Auto: Była Mazda 323F 1.8 , LPG Koltec
Teraz Honda Accord 2.4 190KM Benzyna+LPG i Mazda 3 2.0 benzyna

Postprzez nieznaszmnie » 5 wrz 2009, 14:35

czyslilem przepustnice jak to mozna nazwac czyszczeniem:) zdjąłem rure i szmatka wyczyscilem ta rurę i troche poza nią za ta klapką od gazu, nie wiem czy to mozna nazwac czuszczeniem ale nic nie pomogło, tak jak mowilem jestem laikiem co do silnika wiec jesli mozna to prosze i inne rady w stylu jak np. poprawnie wyczyscic przepustnicę:) pzdr,
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lip 2009, 15:40
Posty: 87
Skąd: Sush
Auto: Mazda 323F 1.8 BA BP

Postprzez nieznaszmnie » 30 paź 2009, 19:13

Dziś zabrałem się w koncu za kręcenie obrotów, najpierw sprawdzilem błędy diodą wyszlo ze jest OK, potem w trybie serwisowym odpalilem auto, jakie bylo moje zdziwienie jak auto chodzilo na serwisowym 200 obrotów, musialem az zrobic 3,5 obrotu aby bylo okolo 900, teraz jest git, zero gasniecia,zero spadku obrotów, zaluje ze nie zrobilem tego wczesniej. pozdrawiam i dzieki za rady
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lip 2009, 15:40
Posty: 87
Skąd: Sush
Auto: Mazda 323F 1.8 BA BP

Postprzez flashmaniac » 30 paź 2009, 19:50

jakie masz obroty w trybie serwisowym i jakie w trybie normalnym ??
nie wiem czy dobrze rozumiem ale napisales ze miales 200 obr/min w trybie serwisowym ??:)
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2008, 16:34
Posty: 371
Auto: Była Mazda 323F 1.8 , LPG Koltec
Teraz Honda Accord 2.4 190KM Benzyna+LPG i Mazda 3 2.0 benzyna

Postprzez iceman150 » 30 paź 2009, 20:06

A koledzy jakie obroty powinny byś rano przy odpalaniu autka? Na ssaniu bo mi się wkręca do 2000obr/min i się zastanawiam czy to troszeczkę przy dużo nie jest?
Nie nie prędkość była O.K., tylko zakręt był za ciasny.

www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 wrz 2009, 20:08
Posty: 925
Skąd: Grudziądz
Auto: była Mazda 323F BA 1,5 Z5 LPG jest auto na "F' 2,0 16V

Postprzez konrad278 » 30 paź 2009, 20:36

iceman150zdecydowanie ,,za doś"max 1500 było na forum o tym:) czyszczenie sie kłania
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2008, 19:48
Posty: 596
Skąd: Rawicz
Auto: RX8 Revolution 231HP 2004r

Postprzez GieraPPa » 30 paź 2009, 23:20

witam witam

nie bede zaczynał nowego wątku temat lekko zwiazany z tym a dokładnie chodzi o obroty

czy to jest normalne ze na postoju kręcąc kierownica w prawo lub w lewo podnoszą się lekko obroty silnika??
czy wy tez tak macie ? czy to normalne??


pozdro
http://www.youtube.com/watch?v=JDA2TcA29TE Wydech wersja2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 sie 2009, 09:30
Posty: 194
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Auto: BYŁA :Mazda 323F BA 2.0 V6 "zielona ździra"
JEST: VOLVO S40 1.9 T4

Postprzez nieznaszmnie » 30 paź 2009, 23:53

Dokładnie mialem w trybie seriwsowym 200 az przygasal, a poza trybem przed operacja krecenia obrotów na luzie bylo tak 750 ale podczas jazdy na luzie spadalo do 200 czasem gasl a teraz na luzie jest okolo 900 i nic nie spada nie gasnie jest luz. A rano mam do 1500 czyli ok tak pisali koledzy w jakis tam watkach, 2000 ciut przy duzo.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lip 2009, 15:40
Posty: 87
Skąd: Sush
Auto: Mazda 323F 1.8 BA BP

Postprzez konrad278 » 31 paź 2009, 09:03

GieraPPaTak ma byś....zwieksza sie obciążenie to coś sie z rpm musi robić:P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2008, 19:48
Posty: 596
Skąd: Rawicz
Auto: RX8 Revolution 231HP 2004r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323