Strona 1 z 1

Koszt regulacji zaworow + nieszczelny uklad (na koncu tematu

PostNapisane: 9 kwi 2009, 10:22
przez oql
Witam czy ktos moze z was podac przyblizona cene regulacji luzow zaworowych?? Bo nie wiem czy cena proponowana :D przez mechaniora jest w miare normalna.

PostNapisane: 9 kwi 2009, 10:42
przez jojek-1990
Mi mechanik powiedział że około 200zł :P oczywiście go olałem i będe samemu regulował zawory jak będe miał ino troche czasu! A tobie ile zażyczył?

PostNapisane: 9 kwi 2009, 10:53
przez oql
tyle samo, samemu?? To zrob :D foto relacje.

PostNapisane: 9 kwi 2009, 11:31
przez MariuS
a u mnie w okolicy nikt nie chce się tego podjąć....

PostNapisane: 9 kwi 2009, 11:34
przez cube
200 pln robocizny czy razem z czesciami ( płytkami ? )

PostNapisane: 9 kwi 2009, 12:07
przez oql
a mam jeszcze jedno pytanie czy lekkie drgania obrotow moga byc spowodowane przez luzy ?? Oleju nie bierze mam niby slaba kompresje na 2 cylindrach. Jak myslicie zabieg ten zlikwiduje leciutkie drgannia ?

PostNapisane: 9 kwi 2009, 12:24
przez Marcys323c
200 zł?!?!?!?!?!?!!?!?!!!? za co?!?!?!?!?!? :| jak mnie pamięć nie myli to regulacja odbywa się w ten sposób że , przygotowujemy sobie narzędzia :

– cienka blaszka o grubości 0,5 mm
– srubokręt mały
– podnosnik do auta
– i tam chyba imbus do odkrecenia pokrywy zaworów albo zwykły srubokręt.

u mnie regulacja trawała około 30 minut. po 100km sprawdzałem czy wszystkie normalnie chodząi jest OK :) a kątem ucha słyszałem że w naszych japończykach to tak średnio co 100.000 km sie reguluje. Jedyne co można "popśuć" to dokrecić zbyt mocno a wtedy wypala sie podczas jazdy gniazdo zaworu , potem spala sie zawór , i tak dalej i tak dalej... ale 200zł!??!?!?!?!?! bez jaj, nie dałbym tyle :)

PostNapisane: 9 kwi 2009, 13:11
przez ROMAN-R87
te 200 to ja uwazam ze to przesada

PostNapisane: 9 kwi 2009, 13:52
przez bzzyczek
Kolego Marcys323c Ty masz silnik 1.3 i możesz sobie regulowac śrubokrętem, w Z5 jest regulacja płytkowa i jest troche wiecej problemów.
Cena tej usługi powinna raczej być uzależniona od ilości płytek do regulacji, mniejsze zło jeśli sa za małe luzy płytki można zeszlifować na odpowiedni wymiar, jeśli są za duże i trzeba kupić płytki to niestety bedzie problem z dostaniem takich płytek, maja je chyba tylko ASO i w carspeedzie można zamówić ok. 40 zł szt.

PostNapisane: 9 kwi 2009, 14:18
przez oql
a ponawiam moje pytanie czy zle wyregulowanie moze wplywac na drganie obrotow??

PostNapisane: 9 kwi 2009, 14:27
przez MariuS
możliwe ale jak drganie obrotów- sprawdź szczelność karbonowej rury dolotu koło puszki, potem krokowiec itd, jest o tym masa na forum

PostNapisane: 9 kwi 2009, 16:16
przez oql
czlowieku :D nie ucz ojca dzieci robic :> ja juz i filtry i plyn w chlodnicy krokowca dolot i sonde lambda i wszystkie inne gowna na tej liscie sprawdzilem i obroty mi skacza tak 730-750-770 . Co jakis czas ;] i nie jest to sppoodowane zalaczaniem sie wentylatora :P. Hehe wiec to juz chyba moja ostatnia deska ratunku :P

PostNapisane: 12 kwi 2009, 11:51
przez Krystian34
Ja ostatnio regulowałem 90zł robota + 10 zł szlif 3 płytek ( u innego gościa)

PostNapisane: 12 kwi 2009, 12:30
przez jojek-1990
No też właśnie kolesia wyśmiałem za to:P a jak narazie to nieprędko wyreguluje te zaworki bo mało czasu jest (szkoła, praca ,itp.) ale jak będe robił to napewno wrzuce fotorelacje! regulacja jest banalna tylko gorzej jest z dostaniem tych płytek i ich kosztem:P

PostNapisane: 14 kwi 2009, 15:06
przez oql
witam a wiec moje problemy z drganiem obrotow po regulacji luzow gowno daly :) ale te mazdy glupie nikt nie wie o co chodzi.... A za regulacje zaplacilem 60 zl 50 za uszczelke we wrocku Auto Art Jaremko, swoja droga polecam :D znaja sie na mazdach.

PostNapisane: 14 kwi 2009, 16:23
przez jarutis
oql jak rozwiazesz problem z obrotami daj znac, moja mazde neka ten sam propblem :(

PostNapisane: 15 kwi 2009, 09:22
przez oql
Hmm a jeszcze pytanie czy nieszczelny uklad wydechowy moze miec wplyw na obroty??