Strona 1 z 2

Samochod po nagrzaniu sie slabnie.

PostNapisane: 30 mar 2009, 08:00
przez wertmaster
Witam mam problem z przyspieszeniem mojej madzi wiec tak jak odpale auto i wyjerzdzam na droge przejade jakies 4 km lub 6 km to auto traci swoje przyspieszenie nie ma takiego odejscia jak bylo :/ np na 5 biegu jak dodaje wiecej gazu auto nie przyspiesza tak jak powinno zamula a popuszcze troche ten gaz to ma lepsze przyspieszenie :/ a nie dodaje gazu az tyle zeby ja zadusic. co jest?

:)

PostNapisane: 30 mar 2009, 09:32
przez piatek05
Dokładnie to samo jest u mnie ... Dzieje sie tak juz prawie od roku ... tylko wczesniej nie zwracalem na to uwagi i duzo nie jezdzilem .. najbatrdziej bylo top odczuwalne w lecie w korkach ...

PostNapisane: 31 mar 2009, 07:41
przez wertmaster
moze to wina filtra paliwa

PostNapisane: 31 mar 2009, 07:44
przez MariuS
mam tak samo – a filtr paliwa mam prawie nowy....

PostNapisane: 31 mar 2009, 07:52
przez wertmaster
nie wiem czemu tak jest :/ bo sam przyznasz
mariusz_sti jak jest zimny to ma odejscie duzo lepsze ale i czasami jak jej cos odbije to i na nagrzanym idzie dobrze

PostNapisane: 31 mar 2009, 08:17
przez MariuS
u mnie ostatnio zawsze raczej zmaulony, a wy sprawdźcie może aparat zapłonowy.... bo on właśnie często za to wini że raz idzie raz nie

PostNapisane: 31 mar 2009, 08:22
przez Docent D
Możliwe ze to wina paratu zapłonowego. Jak się rozgrzeje łapie przebicie na cewce.

PostNapisane: 31 mar 2009, 08:25
przez wertmaster
to co wymiana aparatu ??

PostNapisane: 31 mar 2009, 08:33
przez MariuS
sprawdź jaki kolor ma iskra wychodząca po rozgrzaniu silnika

PostNapisane: 31 mar 2009, 08:58
przez wertmaster
a mozesz mi powiedziec jaki kolor powinna miec a jaki nie ??

PostNapisane: 31 mar 2009, 09:05
przez piatek05
najlepiej by bylo podjechac na diagnostyke silnika ... aczkolwiek o aparacie tez slyszalem ... :/ a nie jest to maly koszt :/

PostNapisane: 31 mar 2009, 09:17
przez wertmaster
trudno mam nadzieje mariusz sti poda te kolory byl bym bardzo wdzieczny

PostNapisane: 31 mar 2009, 09:34
przez MariuS
z tego co pamiętam iskra powinna być taka "żwawa" :D i mieć niebieski kolor, bo chyba żółty/wchodzący w czerwony to jest nieteges. Ale niech ktoś to potwierdzi, kto się bardziej zna...

PostNapisane: 31 mar 2009, 09:45
przez grabu122
A co powiecie na taką kombinację....
1) zimny- O.K.
2) lekko ciepły – trochę zmulony
3)dobrze rozgrzany- znowu wszystko O.K.
Tak jest od początku, a wymienione parę rzeczy: świecę, przewody (NGK), kopułka, palec, filtr paliwa i powietrza.

PostNapisane: 31 mar 2009, 09:52
przez wertmaster
czyli nic ci nie dalo wymiana tych wszystkich czesci ??

PostNapisane: 31 mar 2009, 10:01
przez MariuS
ja wymieniałem to samo co grabu122 oprócz kopułki i też niewiele dało....

PostNapisane: 31 mar 2009, 10:34
przez grabu122
grabu122 napisał(a):A co powiecie na taką kombinację....
1) zimny- O.K.
2) lekko ciepły – trochę zmulony
3)dobrze rozgrzany- znowu wszystko O.K.
Tak jest od początku, a wymienione parę rzeczy: świecę, przewody (NGK), kopułka, palec, filtr paliwa i powietrza.


wertmaster napisał(a):czyli nic ci nie dalo wymiana tych wszystkich czesci pytajnik



Patrząc tylko kryteriami rozwiązania problemu to.... parę stówek wyrzuconych w błoto, wymiana tych części nic nie dała.
Swojego czasu przymierzałem się do tego słynnego aparatu, ale odpuściłem, bo ponoć aparat szwankuje po rozgrzaniu, a u mnie jak już się dobrze rozgrzeje to jak pisałem jest O.K. i tym się pocieszam.

PostNapisane: 3 kwi 2009, 12:18
przez MariuS
wczoraj oddałem auto na wywalenie kata.... i szkoda ze dopiero teraz, bo z kata praktycnzie nie zostało nic, cały wydmuchany podziurawiony, jeszcze musza mi wyczyścić tłumik z resztek z niego, dam znac wieczorem czy dynamika sie poprawiła, bo ten kat mógł sporo namieszać

PostNapisane: 3 kwi 2009, 13:25
przez soul
a jak dzwięk? moj tez juz dogrywa ale slyszałem ze dzwięk wydechu po wywaleniu kata zmienia się bardzo na minus :P

PostNapisane: 4 kwi 2009, 12:43
przez MariuS
no i stało się- kat anie ma...

efekty – jest różnica w osiągach, lepiej idzie po prostu – ale to zapewne nie przez to że kata nie ma tylko dlatego że moc wróciła do serii, bo kat był w stanie rozkładu – wypalony, dziurawy, osmolony...
spalanie jeszcze nie wiem.

soul napisał(a):a jak dzwięk?


ja nie zauważyłem żeby dźwięk się pogorszył mi się podoba, tylko niestety coś mechanior spartaczył bo mam gdzieś nieszczelność koło pierwszego kata(znaczy się tylko jego obudowy, bo coś tam pierdzi i musi luknąć jeszcze raz w poniedziałek)

narazie będę jeździł bez kata, ale do przeglądu – w sierpniu mam zamiar nabyć i wspawać kata uniwersalnego albo sportowego, gdyż teraz norma spalin jest.... wiadomo jaka
aha- ja nie mam strumienicy tylko jest wspawana rurka w jego miejsce