Strona 1 z 2
tryb serwisowy

Napisane:
30 sty 2009, 14:31
przez bleki28
czy to normalne ze po zmostkowaniu GND I TEN na odpalonym silniku po dodaniu gazu zalacza sie wentylator a po rozmostkowaniu i dodaniu gazu nie

Napisane:
30 sty 2009, 16:55
przez Cingular
ja bym powiedział że normalne u mnie jest tak samo


Napisane:
30 sty 2009, 17:07
przez yama
nie po wlaczeniu serwisu powiny spasc obroty ale nie wlaczyc sie wentylator

Napisane:
30 sty 2009, 17:36
przez Gość
bleki28 po wprowadzeniu kompa w tryb serwisowy i dodaniu gazu powinien się włączyć wentylator

nawet na zgaszonym...

Napisane:
30 sty 2009, 19:01
przez bleki28
tak wlasnie mam dokladnie jak piszesz temat uważam za rozwiązany pozdr.

Napisane:
30 sty 2009, 20:17
przez perepeczek
witam. a jakie jest rozwiązanie sytuacji gdy po wejściu w tryb serwisowy wentylator się nie włącza zarówno po wciśnięciu gazu jak i odpaleniu silnika??

Napisane:
30 sty 2009, 21:00
przez bleki28
wg mnie to masz uwalony czujnik temperatury plynu lub tez moze zasniedziale styki

Napisane:
30 sty 2009, 21:20
przez Gość
perepeczek z5 po lifcie czy przed??

Napisane:
30 sty 2009, 21:22
przez Sokool
perepeczek napisał(a):a jakie jest rozwiązanie sytuacji gdy po wejściu w tryb serwisowy wentylator się nie włącza zarówno po wciśnięciu gazu jak i odpaleniu silnika??
Chyba nie ustawiony tps jeśli dobrze pamiętam.

Napisane:
30 sty 2009, 23:13
przez perepeczek
KEEL napisał(a):perepeczek z5 po lifcie czy przed??
F-ka z 95' czyli przed liftem

Napisane:
31 sty 2009, 00:21
przez qbass
bleki28, proszę o zapoznanie się z regulaminem Forum. Dowiesz się z niego jak poprawnie nazywać i kiedy zakładać nowe tematy na forum.
Następnie popraw proszę temat na zgodny z regulaminem (użyj opcji

– prawy górny róg Twojego postu) zwiększy to Twoje szanse na uzyskanie odpowiedzi. Masz na to 24h, później temat będę musiał umieścić w koszu.
Oznaczenia generacji i symbole silników – potrzebne do nazwania tematu – znajdziesz na stronie klubowej.
Skorzystaj też z opcji 'szukaj', wiele problemów było już omawianych na forum, a co ważniejsze, dużo z nich zostało rozwiązanych.
Regulamin
Opcja: Szukaj
Jak używać opcji: Szukaj
Oznaczenia modeli i silników
Re: tryb serwisowy

Napisane:
5 paź 2010, 17:04
przez Robi 24
Witam moze ktos mi jakos podpowiedziec jak zrobic ten styk serwisowy TEN i GND
Re: tryb serwisowy

Napisane:
5 paź 2010, 18:59
przez esina
kawałkiem przewodu
Re: tryb serwisowy

Napisane:
31 paź 2010, 19:18
przez Robi 24
No tak to wiem ale ktore to sa te wejsc w gniedzie diagnostic bo nie moge ich namierzyc moze ktos by jakas fotkie wrzuci albo napisal ktore to sa te wejscia
Re: tryb serwisowy

Napisane:
31 paź 2010, 20:12
przez scheinwerfer
ten + gnd jak bys uwaznie czytał od początku to byś nie musiał zadawać tego pytania
Re: tryb serwisowy

Napisane:
31 paź 2010, 20:26
przez Robi 24
no juz sporo przerobilem forum i niemoge tego znalesc nigdzie
Re: tryb serwisowy

Napisane:
31 paź 2010, 20:38
przez farciarz
Robi 24 napisał(a):no juz sporo przerobilem forum i niemoge tego znalesc nigdzie
a wystarczyło wpisać w szukajce zlącze diagnostyczne

:)
viewtopic.php?f=125&t=74106&hilit=z%C5%82%C4%85cze+diagnostyczneI masz schemat jak na dłoni

Re: tryb serwisowy

Napisane:
31 paź 2010, 21:03
przez Robi 24
Dzieki wielkie farciarz za pomoc

Re: tryb serwisowy

Napisane:
31 paź 2010, 21:17
przez farciarz
spoko.... zawsze warto pomóc kolegom mającym problemy z Madzią i czasami nie wiedzącym jak i co szukać na forum

:)
Pozdrawiam ... i cieszę się, że mogłem pomóc
Edit .... łączymy TEN i górne GND

Re: tryb serwisowy

Napisane:
5 gru 2010, 16:28
przez olik110
Witam i podpinam się pod temat. Mostkuję styki TEN i GND, + diody do +B a – do FEN (chyba) i dioda cały czas świeci. Nie wiem czy coś podłączyłem źle dlatego proszę o podpowiedź. Na tablicy rozdzielczej nie mam kontrolki do diagnostyki (323F '95 2.0 V6)