Rura łącząca przepustnice z filtrem powietrza- dodatkowa komora rezonansowa?

Postprzez ZonX » 17 gru 2008, 01:53

Witam
Problem pękniętej harmonijki w dolocie i branie lewego powietrza jest Wam zapewne znany... Ale do rzeczy
Zakupiłem drugą rurę za niewielkie pieniądze z mały bonusem, otóż owy bonus to dodatkowa komora rezonansowa mocowana od spodu z rurką dołączoną do przepustnicy
Obecnie nie mam takiej komory a dodatkowy wylot/kolanko po lewej od filtra powietrza jest zaślepione, natomiast w przepustnicy są dwa wejścia rurki – jedna pod kółeczkiem z linką od gazu a druga po przekątnej i są połączone jednym wężykiem.
I teraz pytanie
Jakie są różnice konstrukcyjne że w jednych modelach stosowano tą komorę a w innych nie?
Koleś o którego zakupiłem dolot zapewniał że jest to potrzebne. W sumie nie musze tego montować ale skoro już jest to można to chyba wykorzystać? Problem jest taki ze w przepustnicy są 2 rurki a z dolotu wychodzi jedna. Foto zakupionego przedmiotu
Obrazek
Początkujący
 
Od: 14 paź 2008, 00:06
Posty: 12
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 323C 95rBA 1,5 DOHC 16V

Postprzez novell » 17 gru 2008, 18:06

W mojej madzi z 97 był już nowy typ tej rury dolotowej i nie posiadała tego osprzętu ze zdjęcia. Kupiłem jednak inną używkę ze starszego modelu i zaślepiłem tą drugą rurkę. Z tego co wiem, to ona łączyła się z silnikiem krokowym.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2008, 19:51
Posty: 95
Skąd: Włocławek
Auto: 323F BA 1,5 Z5 '97

Postprzez krst_j » 17 gru 2008, 19:20

Witam,
podepnę się pod temat, zamierzam zmienić dolot i też zastanawiam się do czego służy ta druga rurka, z odmą wiadomo filtr a z ta co zrobić? można zaślepić czy trzeba podpiąć po nowy dolot?
Z góry dziękuje za odpowiedz.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2008, 16:32
Posty: 258
Skąd: Nowy Sącz
Auto: Mazda 323f BA 1,5dohc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323