Problem pękniętej harmonijki w dolocie i branie lewego powietrza jest Wam zapewne znany... Ale do rzeczy
Zakupiłem drugą rurę za niewielkie pieniądze z mały bonusem, otóż owy bonus to dodatkowa komora rezonansowa mocowana od spodu z rurką dołączoną do przepustnicy
Obecnie nie mam takiej komory a dodatkowy wylot/kolanko po lewej od filtra powietrza jest zaślepione, natomiast w przepustnicy są dwa wejścia rurki – jedna pod kółeczkiem z linką od gazu a druga po przekątnej i są połączone jednym wężykiem.
I teraz pytanie
Jakie są różnice konstrukcyjne że w jednych modelach stosowano tą komorę a w innych nie?
Koleś o którego zakupiłem dolot zapewniał że jest to potrzebne. W sumie nie musze tego montować ale skoro już jest to można to chyba wykorzystać? Problem jest taki ze w przepustnicy są 2 rurki a z dolotu wychodzi jedna. Foto zakupionego przedmiotu
