Strona 1 z 1

Błąd nr 25

PostNapisane: 7 gru 2008, 18:42
przez MariuS
Podczas testu wyszedł mi błąd nr 25 w mojej 323F BA 1,5 95r
I teraz muszę to wyeliminować, a nie mam pojęcia jak za to się zabrać. Miał może ktoś taki błąd w swoim aucie i wyeliminował go???
według kodów błędów u mnie problem jest z Elektrozaworem regulacji ciśnienia.
Wszelkie rady i spostrzeżenia mile widziane.

PostNapisane: 8 gru 2008, 00:29
przez Capazo
Witam ja mam to samo a nie wiem o co chodzi kompletnie, nikt na razie nie raczyl odpowiedziec bo kiedys tez zalozylem taki post. Widocznie reszta nie ma problemow z samochodem.

PostNapisane: 12 gru 2008, 00:36
przez n15mo
sprawdźcie sobie przewód podciśnienia który dochodzi do regulatora (jego szczelność) jak i szczelność samego regulatora cze nie wydostaje się z niego jakieś paliwo, a być może grzybek w regulatorze stracił swoją szczelność i będzie trzeba wymienić regulator...

PostNapisane: 12 gru 2008, 01:55
przez Capazo
n15mo napisał(a):sprawdźcie sobie przewód podciśnienia który dochodzi do regulatora (jego szczelność) jak i szczelność samego regulatora cze nie wydostaje się z niego jakieś paliwo, a być może grzybek w regulatorze stracił swoją szczelność i będzie trzeba wymienić regulator...



No wreszcie ktos odpisal. Dzieki Wielkie. Nie orientujesz sie ile taki regulator moze kosztowac albo jakbys mi wytlumaczyl gdzi on mniejwiecej jest??czyli to moze byc tez przyczyna troszke wiekszego spalania, bo mi wychodzi srednio 9-10 na trasie LATO spokojna jazda. A wczesniej schodzilem do 7,2 l na 100. Pozdrawiam i czekam na dlasze informacje z niecierpliwoscia!!!

PostNapisane: 12 gru 2008, 08:57
przez n15mo
regulator ten znajduje się na końcu układu wtryskowego, sprawdź przy samej listwie wtryskowej powinien być na jej końcu. co do ceny dam znać później... co do spalania czy ma związek okaże się po wymianie regulatora:)

PostNapisane: 12 gru 2008, 16:02
przez MariuS
ja dzisiaj oblukalem bardziej komorę silnika i zauważyłem jedna kostkę nie podpięta(kostka gdzieś pod kolektorem ssącym, w pobliżu (poniżej końca)listwy wtryskowej. Ciekawe co to da

PostNapisane: 12 gru 2008, 16:38
przez soul
ja mam ten sam blad, nie mam pojecia o co z tym chodzi, wczoraj resetowalem kompa, zobaczymy czy dzisiaj bedzie to samo... dodam ze u mnie po lifcie zmniejszyla sie liczba elektrozaworow, i np Regulator cisnienia paliwa jest polaczony bezposrednio do pocsienienia bez zadnych elektrozaworow... wiec skad blad? ...

PostNapisane: 27 gru 2008, 23:40
przez MariuS
wymieniał ktoś ten regulator w Z5 albo wie ile kosztuje nowy bądź używka ??? Bo chyba go wymienię, bo coś mi się zdaje że jakiś muł to moje z5 ostatnio. Możliwe ze ten regulator zaczął zauważalnie zamulać auto???

PostNapisane: 7 lut 2009, 15:03
przez MariuS
problem nadal nierozwiązany...