dolot powietrza 2 rodzaje?

Postprzez novell » 27 lis 2008, 22:22

Witam, kupiłem właśnie rurke do mojego autka stara umarła. Koleś wysłał i okazało się, że ta ma dodatkowy drugi gruby wężyk odchodzący od boku. W mojej starej rurze dolotowej to miejsce jest zaślepione. Wychodzi na to, że są dwa rodzaje tych dolotów. Może po lifcie się zmieniły. Myślicie że ten będzie ok funkcjonował? Może w podobny sposób zaślepie sobie to miejsce. Załączam fotkę.


Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2008, 19:51
Posty: 95
Skąd: Włocławek
Auto: 323F BA 1,5 Z5 '97

Postprzez zeusik » 27 lis 2008, 22:40

mam z5 96 i mam te wyjscie
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 22:34
Posty: 271
Skąd: Łapy
Auto: 323f 96' :)

Postprzez MariuS » 27 lis 2008, 22:50

chyba od 97(po lifcie full) miały zmieniony dolot, ja mam 95r i mam ten wężyk, ale jak kopiłem nową tę rurę to musiałem wycinać dziurę, bo to był poliftowy
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez novell » 27 lis 2008, 23:35

no to będę musiał zaślepić na to wygląda. A tak by the way, to z czym wam się łączy ten grubszy drugi weżyk? W ogóle łączy się z czymś czy leży swobodnie?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2008, 19:51
Posty: 95
Skąd: Włocławek
Auto: 323F BA 1,5 Z5 '97

Postprzez Gość » 28 lis 2008, 00:25

Dokładnie jest tak że po lifcie nie było już tego wężyka...dlatego bo inny jest krokowiec.


novell napisał(a):to z czym wam się łączy ten grubszy drugi weżyk


Ten wężyk łączy się z krokowcem w wersji przedliftowej.
ps średnica dolotu powinna być ta sama
Gość
 

Postprzez novell » 28 lis 2008, 08:27

dzięki za info, będę kombinował. Przeprowadzę tuning dolotu na poliftowy <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2008, 19:51
Posty: 95
Skąd: Włocławek
Auto: 323F BA 1,5 Z5 '97

Postprzez soul » 28 lis 2008, 11:30

fakt, po lifcie jest inaczej KEEL ma racje, wystarczy zaslepic ta rurke dodatkowa i problem z glowy :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 wrz 2007, 10:07
Posty: 593
Skąd: Lublin
Auto: było 323F Z5, 323F KF, Honda Accord Coupe, Audi A4 B6 1.8T Sedan, Audi A4 B6 1.8T Avant, Audi A4 B6 2.4 V6

Postprzez norten18 » 17 paź 2013, 14:25

Mam pytanie,
mam wersje mazdy przed liftem i mam dwa wężyki w dolocie.
Przeszukałem forum i nie mogę znaleźć fotorelacji z budowy dolotu uwzględniając ten gruby wąż do krokowca.
Moglibyście pomoc jaką złączkę tam dać, żeby pasowała do wejścia tego wężyka ?
Mazda(BA) 323 1.5s 16V 88KM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2013, 10:18
Posty: 112
Skąd: Wrocław/Zgorzelec
Auto: Mazda 323 BA 1.5 16V 1995

Postprzez Marek 161BD081 » 18 paź 2013, 07:43

Tematów odnośnie naprawy tego łącznika jest conajmniej kilka więc nie bardzo wiemy o co pytasz.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 23:05
Posty: 5019 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: RIP: 323F '95 & Xedos 9 '01

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323