Przesuwający się zapłon [BA Z5]

Witam,
Madzia troszkę za dużo pali ok. 12L w mieście i minimalnie nierówno pracuje silniczek , więc dziś troszkę dłubałem przy autku i mam pytanko, może ktoś z Was wie:
Podczas ustawiania zapłonu zauważyłem że co jakiś czas pierwszy znaczek pojawia się dużo wcześniej przed T (rys. 2) – ja to widziałem poprostu jako 3 znaczki
(oczywiści efarbka połozona na 2 znaczkach, w trybie serwisowym, świece nowe etc.)
Wydaje mi się że powinno być tak jak na rys 1. – choć może nie... bo pierwszy raz ustawiam zapłonu w maździe. A aparat zapłonowy mam BP1A M3

Może to mieć az taki wpływ na spalanie i osłabioną dynamikę?
Madzia troszkę za dużo pali ok. 12L w mieście i minimalnie nierówno pracuje silniczek , więc dziś troszkę dłubałem przy autku i mam pytanko, może ktoś z Was wie:
Podczas ustawiania zapłonu zauważyłem że co jakiś czas pierwszy znaczek pojawia się dużo wcześniej przed T (rys. 2) – ja to widziałem poprostu jako 3 znaczki
(oczywiści efarbka połozona na 2 znaczkach, w trybie serwisowym, świece nowe etc.)
Wydaje mi się że powinno być tak jak na rys 1. – choć może nie... bo pierwszy raz ustawiam zapłonu w maździe. A aparat zapłonowy mam BP1A M3

Może to mieć az taki wpływ na spalanie i osłabioną dynamikę?