Strona 1 z 1

problem z rozrządem

PostNapisane: 25 maja 2008, 19:44
przez dejmos2408
Witam. Ostatnio wymieniałem rozrząd w mazdzie 323f 1.5 16v 95r. Po wyjeździe od mechanika przejechałem może ze 2 km i auto staneło. Wyglądało to tak jak by odcieło zapłon. Nie było słycvhać żadnych stóków. Tylko 2 szarpniecia. I już jej nie odpaliłem. Mechanik który robił rozrząd powiedział że z paskiem jest wszystko wporządku, i że to wina imobilaizera, albo aparatu zapłonowego. A mi sie wydaje że goście po prostu popierniczyli coś na rozrządzie i nie chcą sie do tego przyznać. Jest to mozliwe że np załozyli źle pasek, np o kilka zębów. i przez to rozregulował sie cały zapłon.

PostNapisane: 25 maja 2008, 20:38
przez KyRy
Tak, jest to możliwe, że jak pasek się przestawi o kilka ząbków to auto może już nie odpalać.

dejmos2408 popraw temat na zgodny z regulaminem.

PostNapisane: 6 cze 2008, 21:57
przez dejmos2408
okazało się że pasek jest dobrze założony. więc wina poszła na imobilajzer. Ściągneli imo i auto dalej nie chce zagadać. wymieniłem kopułkę i palec, i auto zaczeło odpalać ale gaśnie po 3 sekundach. co może jej dolegać.

PostNapisane: 6 cze 2008, 22:08
przez Briareos
dejmos2408 napisał(a):Ściągneli imo

dejmos2408 napisał(a):gaśnie po 3 sekundach

Miałeś jakiś własny alarm/immo dołożony? Da się przegazować zanim silnik zdechnie?

PostNapisane: 7 cze 2008, 09:28
przez alf28
dejmos2408 napisał(a):Ściągneli imo i auto dalej nie chce zagadać. wymieniłem kopułkę i palec, i auto zaczeło odpalać ale gaśnie po 3 sekundach.
tak zachowuje się samochód odpalony bez kluczyka z imo.

PostNapisane: 7 cze 2008, 11:22
przez sps-snipers
Wg mnie podupili przy rozrządzie.Jedż do nich i kaz im usunąć usterke skoro wczesniej było oki ;)

PostNapisane: 7 cze 2008, 23:41
przez waldii
dejmos2408 moze mechanik zrobil taki blad jak ja kiedys <glupek2> <glupek2>

Otworz maske,po prawej stronie silnika do poduszki silnika tej przy kielichu od amorka powinien byc przykrecony przewod masy.Sprawdz czy on tam jest.Ja zapomnialem kiedys ale w nissanie i przejechalem az ok300m

PostNapisane: 8 cze 2008, 08:30
przez sps-snipers
Fajny avatar .Polska 2006 ?? <lol>

PostNapisane: 12 cze 2008, 16:42
przez dejmos2408
Auto odpala i gaśnie po 2-3 sekundach . Nie było w nim żadnego alarmu. A pasek jest założony dobrze był sprawdzany 2 razy. Mechanik teraz twierdzi że jest jebnięty modół w kompie. chyba musze zmienić mechanika. Ale dziwne jest to że po wymianie kopułki i palca auto zaczeło gadać, A na starych częsciach wogule nie odpalało. Ale sprawdzimy jeszcze pomysł waldiego.

PostNapisane: 12 cze 2008, 17:15
przez Gnat80
A weź sprawdź błędy w komputerze,ja miałem tak kiedyś auto mi odpaliło i po paru sekundach zgasło i już nie szło w żaden sposób odpalić,też myślałem że pasek przeskoczył,ale okazało się że jakiś błąd w komputerze wyskoczył,skasowali mi i chodził.

<a href="http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=41645">SAY MY NAME</a>

ObrazekObrazekObrazekObrazek

Re: problem z rozrządem

PostNapisane: 15 cze 2008, 20:43
przez anus1983
dejmos2408 napisał(a):Witam. Ostatnio wymieniałem rozrząd w mazdzie 323f 1.5 16v 95r. Po wyjeździe od mechanika przejechałem może ze 2 km i auto staneło. Wyglądało to tak jak by odcieło zapłon. Nie było słycvhać żadnych stóków. Tylko 2 szarpniecia. I już jej nie odpaliłem. Mechanik który robił rozrząd powiedział że z paskiem jest wszystko wporządku, i że to wina imobilaizera, albo aparatu zapłonowego. A mi sie wydaje że goście po prostu popierniczyli coś na rozrządzie i nie chcą sie do tego przyznać. Jest to mozliwe że np załozyli źle pasek, np o kilka zębów. i przez to rozregulował sie cały zapłon.



Sprawa jest prosta..........jedz do mechanika i zostaw mu auto....przyjechałeś sprawnym a po 2 kilosach padło....
Po przeczytaniu twojego posta można stwierdzić że:
Pasek mógł przeskoczyć o 2 żeby,kąt zapłonu się przestawił,albo rolka walnęła....
Zataszcz tam czym prędzej auto i powiedz co i jak .....masz paragon na części i robote od gościa......to podstawa???
jeśli nie masz bo kolo Ci nie dał na części to możesz go lekko postraszyć....paragon musiał Ci dać...
Jeśli nie masz to poproś żeby Ci go dał....zawsze jesteś zabezpieczony jakby coś [tiiit]!!

LUDZISKA PARAGON NA CZĘŚCI TO PODSTAWA(i zakładajcie książki serwisowe kosztują 10-15zł!!! Niech wam wpisują co robią i pieczątki walą)
Nie wiem gdzie sią serwisujecie ale u mnie to podstawa
I rozrządy GMB i NTN zakładajcie(To jest OE dla Mazdy)

PostNapisane: 16 cze 2008, 23:28
przez dejmos2408
po zrobieniu imo auto odpaliło. Auto teraz odpala chodzi ale po zagrzaniu silnika gaśnie. Na zimnym silniku nie ma problemu po zaghrzaniu lipa. Wszystko wskazuje że to aparat, a wy co o tym sądzicie.

PostNapisane: 1 lip 2008, 22:59
przez dejmos2408
I już po problemie,. Okazało się że była dupnięta cewka na aparacie, i ona robiła wszystkie problemy.Po wymianie autko na nowo śmiga. Dziwny zbieg okoliczności że stało sie to po wymianie rozrządu, ale i takie zbiegi okoliczności sie zdarzają. dzięki za rady. pozdro

PostNapisane: 3 lip 2008, 10:15
przez alf28
Panowie da rade wymienić pasek, bez odkręcania pokrywy zaworów ??

PostNapisane: 4 lip 2008, 17:02
przez alf28
alf28 napisał(a):Panowie da rade wymienić pasek, bez odkręcania pokrywy zaworów
no i już znam odpowiedz :D poprostu się nie da :| ;)