Strona 1 z 1

Wolne obroty + zawieszający się pedał gazu

PostNapisane: 15 wrz 2004, 13:52
przez MiKo
Witam serdecznie, czytałem archiwum i widze, że mój problem nie jest jednostkowy.

Mianowicie rano mam zablokowany pedał gazu, jak go nacisnę to się odblokowuje i do końca dnia jest OK, przeczytałem,że jest to powiązane w przepustnicą i wolnymi obrotami.

Ostatnio regulowane obroty ciągle mam za niskie (z czasem z wąskiej środkowej kreski jak były ciut powyżej zaczęły spadać poniżej). Obroty regulował niedawno mój Ojciec w ASO z mizernym krótkotrwałym skutkiem. Przeczytałem o TPS-ie chciałbym wyregulować je samodzielnie, niestety intrukcja umieszczona przez klubowicza XXX jest OK, ale sam się tego nie podejme. Czy któs ma jakieś propozycje komu to dać do zrobienia ?? Może ewentualnie jakiś klubowicz z okolicy Katowic ???

Bardzo proszę o podpowiedzi, do 2 tygodni będe zakładać sekwencyjny gaz i juz wiem, że obroty będą te same jak na benzynie :(

PostNapisane: 15 wrz 2004, 20:24
przez xXx
Przyjedź do Lublina to ustawię Ci hahaha

PostNapisane: 15 wrz 2004, 20:52
przez marek
Albo do Koszalina :)

PostNapisane: 18 wrz 2004, 14:19
przez MiKo
Jednak zdecydowałem się pojechać – do ASO na czyszczenie przepustnicy, miły Pan to wykonał za zaledwie 20 zł, natychmiast po wyjeździe stwierdziłem wyższe obroty mimo że nie były regulowane, teraz w okolicy 1000, pojeżdzę i poobserwuję – w każdym razie wyczyszczenie nagaru z przepustnicy okazało się bardzo istotne.

Zobaczymy jak rano będzie z pedałem gazu :)

Z tego miejsca serdeczne podziękowania za podpowiedź od Jaksy :)

PostNapisane: 18 wrz 2004, 16:06
przez marek
Masz wyższe obroty bo zapewne poza bypassem powietrze przechodzi takze przez przepustnice... Dziwie się gościowi że od razu nie wyregulował tego odbojem przepusnicy (tzn lekko ją przymkąć) u mnie też tak było po wyczyszczeniu przepustnicy

PostNapisane: 19 wrz 2004, 16:28
przez xXx
nie wyregulował tego odbojem przepusnicy (tzn lekko ją przymkąć)


Toż wtedy przepustnica będzie się jeszcze częściej zakleszczała...

...najlepiej ustawić przepustnicę lekko wychyloną, a potem pobawić się z TPS-em i AAS....