Podwójny katalizator w Z5, przeróbka na kolektor bez kataliz

Jako jeden z wybrańców mam w mojej maździe niezwykły limitowany wynalazek w postaci podwójnego katalizatora. Ale niestety ostatnio samochód na zimnym silniku ma jakiś przedmuch na kolektorze co bardzo słychać, dopiero po nagrzaniu furkotanie znika.
Chciałbym zmienić ten kolektor na normalny bez pierwszego katalizatora i założyć to razem z tym drugim elementem w którym jest złączka elastyczna. Zależałoby mi na nie ruszaniu na razie kolejnego katalizatora bo nie wygląda on źle ( auto ma dobre spaliny i nie ma muła ani nie pali dużo).
I teraz moje pytanie czy możliwa jest taka wymiana na części z nowszym rozwiązaniem ? Czy będzie to do siebie pasować bez przeróbek ? Jak z sondą lambda czy jest ona taka sama i ma taki sam gwint ? Cała przeróbka nie kosztowała by mnie dużo bo mogę sobie założyć części od innej mazdy a jeśli katalizator byłby coś wart to nawet zarobić (chyba że jest on ceramiczny).
Według katalogu bosala wygląda to tak.
http://www.catalogue.bosal.com/pages/ex ... &year=1995
Mojego rozwiązania nie mogę na razie pokazać ale może ktoś już ten temat przerabiał?
Chciałbym zmienić ten kolektor na normalny bez pierwszego katalizatora i założyć to razem z tym drugim elementem w którym jest złączka elastyczna. Zależałoby mi na nie ruszaniu na razie kolejnego katalizatora bo nie wygląda on źle ( auto ma dobre spaliny i nie ma muła ani nie pali dużo).
I teraz moje pytanie czy możliwa jest taka wymiana na części z nowszym rozwiązaniem ? Czy będzie to do siebie pasować bez przeróbek ? Jak z sondą lambda czy jest ona taka sama i ma taki sam gwint ? Cała przeróbka nie kosztowała by mnie dużo bo mogę sobie założyć części od innej mazdy a jeśli katalizator byłby coś wart to nawet zarobić (chyba że jest on ceramiczny).
Według katalogu bosala wygląda to tak.
http://www.catalogue.bosal.com/pages/ex ... &year=1995
Mojego rozwiązania nie mogę na razie pokazać ale może ktoś już ten temat przerabiał?