Silnik Z5 z lutego 1997roku?
1, 2
–>323/mx3
zdaje sie że tak
tylko czy poprawnym jest nazywanie pozbawiony ... bylo to jeszcze raz opracowywane 
Hoobi Rally Team: http://www.hoobi-rt.pl
Mechanika pojazdowa ; Serwis opon. Zniżki dla mazdowiczów. http://www.h-rt-auto.firmy.net / 513 188 290
Mechanika pojazdowa ; Serwis opon. Zniżki dla mazdowiczów. http://www.h-rt-auto.firmy.net / 513 188 290
- Od: 23 lis 2004, 13:14
- Posty: 900
- Skąd: Szczecin\Gorzów
- Auto: 323F GT; 121 Canvas-Top, Favorit Rally version, zielony Pickup
kylek napisał(a):Czy silnik Z5 z lutego 1997r jest juz pozbawiony wady felernych pierscieni olejowych?
Silniki Z5 po liftingu mazdy były poprawione z feralnej wady pierścieni. A z tego co pamiętam, lift był pod koniec 1997 roku, więc nie jest to takie pewne.
Lifting w BA trwał dłuższy czas, najpierw zmieniono silnik, potem wygląd wnętrza, a na koniec znaczki. Aby rozpoznać silnik, najłatwiej będzie zdjąć pokrywę zaworów. Jeśli między wałkami będzie łańcuszek, to silnik jest sprzed liftu, a jeśli będzie bez łańcuszka i oba wałki będą napędzane z paska rozrządu, to silnik jest już po lifcie. Czyli więc teoretycznie pozbawiony wady zapiekających się pierścieni 
ojej a po co tak inwazyjnie
podaj nam swoj VIN , albo sam sprawdz... popatrz na 6 ostatnich listerek swojego VINu od mazdy... jezeli sa powyzej 605120 to znaczy ze masz silnik po lifcie z rozrzadem napedzanym paskiem ktory napedza dwa walki.. bez lancuszka
- Od: 25 wrz 2007, 10:07
- Posty: 593
- Skąd: Lublin
- Auto: było 323F Z5, 323F KF, Honda Accord Coupe, Audi A4 B6 1.8T Sedan, Audi A4 B6 1.8T Avant, Audi A4 B6 2.4 V6
O cholera,to mój jest tez przed liftem wtedy
A jest z połowy kwietnia 97,ale na razie mi nie bierze oliwy ani grama,a mam na budziku 170tyś
Moje cudo
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=41645




A jest z połowy kwietnia 97,ale na razie mi nie bierze oliwy ani grama,a mam na budziku 170tyś
Moje cudo
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=41645




mój numer vin to JMZBA145201505029
niby już jest po lifcie lecz jest z lutego 97r
nie bardzo wierze temu numerowi bo mam silnik1.5 16v Z5 a z numero wychodzi mi że silnik ma pojemność 2000CC więc nie wiem co jest nie tak sprawdzałem numer 5 razy
jesli ktoś może niech sprawdzi i odpisze
niby już jest po lifcie lecz jest z lutego 97r
nie bardzo wierze temu numerowi bo mam silnik1.5 16v Z5 a z numero wychodzi mi że silnik ma pojemność 2000CC więc nie wiem co jest nie tak sprawdzałem numer 5 razy
jesli ktoś może niech sprawdzi i odpisze
- Od: 5 lut 2007, 20:21
- Posty: 24
- Skąd: gostyn
- Auto: mazda 323f BA 1,5 16v
M6 GG 2.0 141km 03r
DROPKICK napisał(a):Jesteście pewni tego VIN-u pytajnik Ja mam z 98 roku, a mam końcówke 165352
A to dziwne by było – mam nadzieję że ta identyfikacja po VIN jest prawdziwa, przydałoby się... Albo masz przeszczep dużo starszego silnika
ja-radek22 napisał(a):wychodzi mi że silnik ma pojemność 2000CC
Gdzie sprawdzałeś? Internetowe identyfikatory mnie pokazują w większości bzdury.
Jak to jest z tą Mazdą... 
- Od: 2 maja 2008, 19:33
- Posty: 25
- Skąd: Bydgoszcz
ciekawy jestem czy wada zapiekajacych sie pierscieni w silniku Z-5 przed liftem dotyczy wszystkich silnikow czy moze od ktores serii ten mankament wystepuje nagminnie. czemu tak pisze bo sam mam Z-5 z poczatku produkcji 178tys. na zegarku jezdze na polsentetyku i nie mam takiego problemu i zlego slowa o tym silniku nie moge powiedziec.
- Od: 5 mar 2007, 00:08
- Posty: 74
- Skąd: hrubieszow
- Auto: 323f/95r/1.5-z5/
DROPKICK Twoje autko to na 100% nie jest 1998r.
Masz nawet stara klape z "guzikiem", stare boczki, stara deske, stare znaczki. Lampy przednie chyba tez.
Jest to najwyzej 1996, bo od 1997 juz sie zaczynaly zmiany czesci.
Moja 1998 ma numer ponad 650000. Podaj caly VIN to wieczorem podam Ci z kiedy jest auto.
Masz nawet stara klape z "guzikiem", stare boczki, stara deske, stare znaczki. Lampy przednie chyba tez.
Jest to najwyzej 1996, bo od 1997 juz sie zaczynaly zmiany czesci.
Moja 1998 ma numer ponad 650000. Podaj caly VIN to wieczorem podam Ci z kiedy jest auto.
"The object of war is not to die for your country, but to make the other bastard die for his."
www.zacharow.info – portfolio
www.zacharow.info – portfolio
- Od: 17 lis 2005, 00:24
- Posty: 1884
- Skąd: Łódź
- Auto: 323F BJ FP LPG
gadula napisał(a):Lifting w BA trwał dłuższy czas, najpierw zmieniono silnik, potem wygląd wnętrza, a na koniec znaczki. Aby rozpoznać silnik, najłatwiej będzie zdjąć pokrywę zaworów. Jeśli między wałkami będzie łańcuszek, to silnik jest sprzed liftu, a jeśli będzie bez łańcuszka i oba wałki będą napędzane z paska rozrządu, to silnik jest już po lifcie. Czyli więc teoretycznie pozbawiony wady zapiekających się pierścieni
silnik po lifcie nie jest pozbawiony wady zapiekajacych sie pierscieni
Ginekologiem nie jestem ale zerknąć mogę.... 
- Od: 18 cze 2007, 02:03
- Posty: 164
- Skąd: Bełchatów/Wrocław
- Auto: Mazda 323 f BA; 98r; Z5, AR 156 2,4jtdm 175KM/385NM
Z mojego rozeznania silnik Z5 po lifcie przeszedł trzy zmiany:
– pasek idzie przez dwa wałki zamiast łańcucha
– przepustnica bez dodatkowej rury do krokowego
– brak elektrozaworu od podnoszenia ciśnienia na listwie wtryskującej- rurka idzie bezpośrednio do kolektora ssącego
Pierścienie przez całą produkcję Z5 były takie same – posiadam model z 12.1994 przebieg oryginalny 203tys, olej full syntetyk 5W40 i NIE BIERZE oleju, pracuje jak szwajcarski zegarek.
– pasek idzie przez dwa wałki zamiast łańcucha
– przepustnica bez dodatkowej rury do krokowego
– brak elektrozaworu od podnoszenia ciśnienia na listwie wtryskującej- rurka idzie bezpośrednio do kolektora ssącego
Pierścienie przez całą produkcję Z5 były takie same – posiadam model z 12.1994 przebieg oryginalny 203tys, olej full syntetyk 5W40 i NIE BIERZE oleju, pracuje jak szwajcarski zegarek.
Pioteq25 napisał(a):Z mojego rozeznania silnik Z5 po lifcie przeszedł trzy zmiany:
– pasek idzie przez dwa wałki zamiast łańcucha
– przepustnica bez dodatkowej rury do krokowego
– brak elektrozaworu od podnoszenia ciśnienia na listwie wtryskującej- rurka idzie bezpośrednio do kolektora ssącego
Pierścienie przez całą produkcję Z5 były takie same – posiadam model z 12.1994 przebieg oryginalny 203tys, olej full syntetyk 5W40 i NIE BIERZE oleju, pracuje jak szwajcarski zegarek.
czyli nasze madzie poprzednio mialy dobrych wlascicieli ktorzy dobrze o nie dbali.
Nasze madzie są najlepsze
- Od: 5 mar 2007, 00:08
- Posty: 74
- Skąd: hrubieszow
- Auto: 323f/95r/1.5-z5/
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 2 gości