Strona 1 z 2
Podpięcie pod komputer.

Napisane:
26 lis 2007, 18:39
przez mARCEL82
Witam,
Nie mogę za skarby umówić sie w ASO Mazdy na sprawdzenie komputerem bolidu.
Mam sytuację jak już wiele osób pisało.
Brak mocy, spalanie, że aż głowa boli (po przejechaniu 50 km z full baku spadło mi do tej pierwszej kreseczki dużo to ? ;D).
Raz ojciec pojechał to tak go zakręcili, że nawet do komputera nie podpieli.
Bo mówili, że na bank kable.
Wymieniłem i dalej lipa.
Wiem, że może to być aparat zapłonowy, oby nie sonda lambda.
Poprostu mam dość wymiany w ciemno.
Jedyny plus, że po kupnie używki wiem kiedy co będzie wymienione.
Czy jest może jakiś forumowicz w okolicach Rzeszowa z komputerkiem ?
Byłbym bardzo wdzięczny.
Płacę jak za prezydenta.
Pozdrawiam

Napisane:
26 lis 2007, 19:09
przez Pioteq25
Na forum są opisane kody błędów i jak prosto zrobić taki test przy pomocy testera złożonego z jednej diody led, rezystora i kawałka przewodu

sptrawdź samemu

Napisane:
26 lis 2007, 20:17
przez Jakub Wolski
mazda ma tak prosty tzw "komputer" że można bez problemu błędy sprawdzić samemu.
zobacz!
http://www.mazdaspeed.pl/christmas/wars ... .php?c=obd

Napisane:
26 lis 2007, 20:37
przez Adaś
mARCEL82 napisał(a):oby nie sonda lambda.
czemu nie oby? zamiennik grosze kosztuje

Napisane:
26 lis 2007, 21:32
przez Pioteq25
Adaś napisał(a):mARCEL82 napisał(a):oby nie sonda lambda.
czemu nie oby? zamiennik grosze kosztuje
I lepiej od razu kupić cztero-przewodową!

Napisane:
27 lis 2007, 18:40
przez mARCEL82
Kupić, nie kupić
Ale jak nie trzeba wymieniać to czy to ma sens ?
Dlatego chciałbym się dowiedzieć co naprawdę dolega mojej Madzi.
Dzwoniłem do pewnego mechanika i powiedział, że komputerkiem sprawdzą Mazdę ...
w Rzeszowie na ul. Krakowskiej u niejakiego Pana S.....
Sikora ? Sokól ?
Właśnie nie wiem, bo dzwoniłem jadąc samochodem i zapomniałem kto to taki
Może ktoś wie o kogo chodzi i ma namiar na tenże warsztat ?
Pozdrawiam

Napisane:
27 lis 2007, 22:42
przez karolq
Daj sobie spokoj z ASO i podpinaniem pod kompa bo u nich to kosztuje tyle ze za te pieniądze byś sobie usterke zlikwidował sam lub z pomoca jakiegos mechanika.Kup sobie diode i rezystor i postepuj zgodnie z instrukcjami ze strony mazdaspeed.pl i bedziesz wiedział co jej jest

albo i nie


Napisane:
28 lis 2007, 11:34
przez Bonuz
Cześć.
Ja też chyba zacznę myśleć o jakims mechniku z kompem , sam chciałem odczytać nr błedu, dodam że mi siadł ABS kontrolka cały czas się pali i za ... nie mogę tego zrobić. Czytam tą instrukcje i czytam i juz sam nie wiem czy dobrze to robie czy źle. Tutaj na forum nikt nie pomoże bo każdy tylko odsyła do mądrych stron i instr. Na Twoimm miejscu zrobił bym sobie taki tester i sam próbował może tobie się uda, jak odczytasz daj znać może mi coś podpowiesz. Powodzenia

Napisane:
28 lis 2007, 12:09
przez Grzyby
Bonuz, a w czym masz problem z odczytaniem?
To naprawdę prosta rzecz i jedyne co mi przychodzi do głowy to wpinanie się w złe piny.
Napisz do klubowicza
Misiek-Bełchatów – jak nie dasz rady sam to on Ci pewnie w tym pomoże – w minutę


Napisane:
28 lis 2007, 21:07
przez mARCEL82
Nie mam czasu.
Średnio się elektroniką interesuję i więcej bym się wkur..., a tego nie lubię;)
Nie ma jak bezstresowe życie
Choć z tym po zakupie ciężko
W Rzeszowie w ASO badanie kompem 150 zł.
To aż tak źle może nie jest.
Choć sonda by była w tej cenie


Napisane:
29 lis 2007, 12:39
przez Grzyby
mARCEL82 napisał(a):W Rzeszowie w ASO badanie kompem 150 zł.
szkoda kasy na coś co może być za free

Napisane:
30 lis 2007, 12:31
przez Bonuz
Wydaję mi się ze się wpinam w dobre piny dioda albo się swieci cały czas albo wogóle , bez testera z mostkiem kontrolka ABS tez sie pali cały czas stąd mój problem . Z Miskiem kiedyś gadałem zdaje sie ale spróbuje jeszcze raz.

Napisane:
21 gru 2007, 20:02
przez slawek323
Bonuz---- i zwalczyłeś tą diode, wiesz co było???? mam ten sam problem wpinam sie i świeci cał czas...

??

Napisane:
23 gru 2007, 16:46
przez sly1234
a u mnie sie zaświeca przy przekręceniu kluczyka na "on" i po sekundzie świecenia gaśnie i nic dalej nic się nie dzieje.. echo..

Napisane:
23 gru 2007, 16:47
przez sly1234
a u mnie sie zaświeca przy przekręceniu kluczyka na "on" i po sekundzie świecenia gaśnie i nic dalej nic się nie dzieje.. echo..

Napisane:
24 gru 2007, 09:25
przez Docent D
sly1234 Nie masz błędów?

Napisane:
24 gru 2007, 15:16
przez sly1234
no właśnie nie wiem ale wydaje mi się że nie.
bo układ sie świeci na początku prze 2-3 sekundy a później gaśnie i nic . tak jakbym nie miał błędów
ale mogłem też coś źle zrobić
obroty w samochodzie na zimnym silniku szaleja jak głupie -pewnie to wina krokowego i przepustnicy ale komputer powinien jakieś błędy wskazać

? tak przynajmniej mnie się wydaje

Napisane:
24 gru 2007, 15:31
przez karolq
Jak nie masz błedów to tyko sie cieszyć

Wyczyść sobie krokowiec i wszystko powinno wrocic do normy.

Napisane:
27 gru 2007, 18:36
przez yama
jak ktos z rzeszowa i okolic moge pomoc przy testowaniu OBD 1
jak ci sie tak wiesza wez resetnij kompa odrec minus pedal hamulca 30 s podepnij z powrotem
po podpieciu diody i przekreceniu kluczyka dioda powina RAZ blysnac i jak nie mruga dalej tzn ze wszystko jest ok reszta wg kodu bledow

Napisane:
11 lip 2008, 23:05
przez Bonuz
Małe pytanko. Czy te kody które sa podane w instrukcji dotyczą wszystkich silników konkretnie 1500 Z5. POkazało mi na poczatku dwa razy 11 i póznije 17 . Jedenastki w w opisie nie ma podejrzewam że to jakis test odbywa się na poczatku 17 oznacza układ sprzężenia zwrotnego i pytanie CO TO JEST. jak ktos może pomóc byłbym wdzięczny.