Podpięcie pod komputer.
1, 2
Witam,
Nie mogę za skarby umówić sie w ASO Mazdy na sprawdzenie komputerem bolidu.
Mam sytuację jak już wiele osób pisało.
Brak mocy, spalanie, że aż głowa boli (po przejechaniu 50 km z full baku spadło mi do tej pierwszej kreseczki dużo to ? ;D).
Raz ojciec pojechał to tak go zakręcili, że nawet do komputera nie podpieli.
Bo mówili, że na bank kable.
Wymieniłem i dalej lipa.
Wiem, że może to być aparat zapłonowy, oby nie sonda lambda.
Poprostu mam dość wymiany w ciemno.
Jedyny plus, że po kupnie używki wiem kiedy co będzie wymienione.
Czy jest może jakiś forumowicz w okolicach Rzeszowa z komputerkiem ?
Byłbym bardzo wdzięczny.
Płacę jak za prezydenta.
Pozdrawiam
Nie mogę za skarby umówić sie w ASO Mazdy na sprawdzenie komputerem bolidu.
Mam sytuację jak już wiele osób pisało.
Brak mocy, spalanie, że aż głowa boli (po przejechaniu 50 km z full baku spadło mi do tej pierwszej kreseczki dużo to ? ;D).
Raz ojciec pojechał to tak go zakręcili, że nawet do komputera nie podpieli.
Bo mówili, że na bank kable.
Wymieniłem i dalej lipa.
Wiem, że może to być aparat zapłonowy, oby nie sonda lambda.
Poprostu mam dość wymiany w ciemno.
Jedyny plus, że po kupnie używki wiem kiedy co będzie wymienione.
Czy jest może jakiś forumowicz w okolicach Rzeszowa z komputerkiem ?
Byłbym bardzo wdzięczny.
Płacę jak za prezydenta.
Pozdrawiam
- Od: 18 paź 2007, 21:07
- Posty: 18
- Skąd: Rzeszów
- Auto: 323P; 1,5 16v DOHC; 97r
mazda ma tak prosty tzw "komputer" że można bez problemu błędy sprawdzić samemu.
zobacz! http://www.mazdaspeed.pl/christmas/wars ... .php?c=obd
zobacz! http://www.mazdaspeed.pl/christmas/wars ... .php?c=obd
Mazda Łoo Paaanie
- Od: 31 paź 2007, 19:41
- Posty: 26
- Skąd: Pobiedziska
- Auto: 323C 1,9 GLX 16V BP
mARCEL82 napisał(a):oby nie sonda lambda.
czemu nie oby? zamiennik grosze kosztuje
Kupić, nie kupić
Ale jak nie trzeba wymieniać to czy to ma sens ?
Dlatego chciałbym się dowiedzieć co naprawdę dolega mojej Madzi.
Dzwoniłem do pewnego mechanika i powiedział, że komputerkiem sprawdzą Mazdę ...
w Rzeszowie na ul. Krakowskiej u niejakiego Pana S.....
Sikora ? Sokól ?
Właśnie nie wiem, bo dzwoniłem jadąc samochodem i zapomniałem kto to taki
Może ktoś wie o kogo chodzi i ma namiar na tenże warsztat ?
Pozdrawiam
Ale jak nie trzeba wymieniać to czy to ma sens ?
Dlatego chciałbym się dowiedzieć co naprawdę dolega mojej Madzi.
Dzwoniłem do pewnego mechanika i powiedział, że komputerkiem sprawdzą Mazdę ...
w Rzeszowie na ul. Krakowskiej u niejakiego Pana S.....
Sikora ? Sokól ?
Właśnie nie wiem, bo dzwoniłem jadąc samochodem i zapomniałem kto to taki
Może ktoś wie o kogo chodzi i ma namiar na tenże warsztat ?
Pozdrawiam
- Od: 18 paź 2007, 21:07
- Posty: 18
- Skąd: Rzeszów
- Auto: 323P; 1,5 16v DOHC; 97r
Daj sobie spokoj z ASO i podpinaniem pod kompa bo u nich to kosztuje tyle ze za te pieniądze byś sobie usterke zlikwidował sam lub z pomoca jakiegos mechanika.Kup sobie diode i rezystor i postepuj zgodnie z instrukcjami ze strony mazdaspeed.pl i bedziesz wiedział co jej jest
albo i nie 
CONTACT: 7348712


- Od: 5 wrz 2006, 16:15
- Posty: 148
- Skąd: Wolica / Lubartów /Lublin
- Auto: 323F BG 1.6 8V 91r.
323F BJ 1.6 16V 01r.
Cześć.
Ja też chyba zacznę myśleć o jakims mechniku z kompem , sam chciałem odczytać nr błedu, dodam że mi siadł ABS kontrolka cały czas się pali i za ... nie mogę tego zrobić. Czytam tą instrukcje i czytam i juz sam nie wiem czy dobrze to robie czy źle. Tutaj na forum nikt nie pomoże bo każdy tylko odsyła do mądrych stron i instr. Na Twoimm miejscu zrobił bym sobie taki tester i sam próbował może tobie się uda, jak odczytasz daj znać może mi coś podpowiesz. Powodzenia
Ja też chyba zacznę myśleć o jakims mechniku z kompem , sam chciałem odczytać nr błedu, dodam że mi siadł ABS kontrolka cały czas się pali i za ... nie mogę tego zrobić. Czytam tą instrukcje i czytam i juz sam nie wiem czy dobrze to robie czy źle. Tutaj na forum nikt nie pomoże bo każdy tylko odsyła do mądrych stron i instr. Na Twoimm miejscu zrobił bym sobie taki tester i sam próbował może tobie się uda, jak odczytasz daj znać może mi coś podpowiesz. Powodzenia
323 f 98 r BA
- Od: 22 mar 2007, 19:42
- Posty: 117
- Skąd: Bełchatów
- Auto: Mazda 6 2.0 Pb 2005r
Bonuz, a w czym masz problem z odczytaniem?
To naprawdę prosta rzecz i jedyne co mi przychodzi do głowy to wpinanie się w złe piny.
Napisz do klubowicza Misiek-Bełchatów – jak nie dasz rady sam to on Ci pewnie w tym pomoże – w minutę
To naprawdę prosta rzecz i jedyne co mi przychodzi do głowy to wpinanie się w złe piny.
Napisz do klubowicza Misiek-Bełchatów – jak nie dasz rady sam to on Ci pewnie w tym pomoże – w minutę
Nie mam czasu.
Średnio się elektroniką interesuję i więcej bym się wkur..., a tego nie lubię;)
Nie ma jak bezstresowe życie
Choć z tym po zakupie ciężko
W Rzeszowie w ASO badanie kompem 150 zł.
To aż tak źle może nie jest.
Choć sonda by była w tej cenie
Średnio się elektroniką interesuję i więcej bym się wkur..., a tego nie lubię;)
Nie ma jak bezstresowe życie
Choć z tym po zakupie ciężko
W Rzeszowie w ASO badanie kompem 150 zł.
To aż tak źle może nie jest.
Choć sonda by była w tej cenie
- Od: 18 paź 2007, 21:07
- Posty: 18
- Skąd: Rzeszów
- Auto: 323P; 1,5 16v DOHC; 97r
Wydaję mi się ze się wpinam w dobre piny dioda albo się swieci cały czas albo wogóle , bez testera z mostkiem kontrolka ABS tez sie pali cały czas stąd mój problem . Z Miskiem kiedyś gadałem zdaje sie ale spróbuje jeszcze raz.
323 f 98 r BA
- Od: 22 mar 2007, 19:42
- Posty: 117
- Skąd: Bełchatów
- Auto: Mazda 6 2.0 Pb 2005r
no właśnie nie wiem ale wydaje mi się że nie.
bo układ sie świeci na początku prze 2-3 sekundy a później gaśnie i nic . tak jakbym nie miał błędów
ale mogłem też coś źle zrobić
obroty w samochodzie na zimnym silniku szaleja jak głupie -pewnie to wina krokowego i przepustnicy ale komputer powinien jakieś błędy wskazać
? tak przynajmniej mnie się wydaje
bo układ sie świeci na początku prze 2-3 sekundy a później gaśnie i nic . tak jakbym nie miał błędów
ale mogłem też coś źle zrobić
obroty w samochodzie na zimnym silniku szaleja jak głupie -pewnie to wina krokowego i przepustnicy ale komputer powinien jakieś błędy wskazać
- Od: 22 paź 2006, 12:10
- Posty: 187
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: mazda 323F BA. Z5 16V
jak ktos z rzeszowa i okolic moge pomoc przy testowaniu OBD 1
jak ci sie tak wiesza wez resetnij kompa odrec minus pedal hamulca 30 s podepnij z powrotem
po podpieciu diody i przekreceniu kluczyka dioda powina RAZ blysnac i jak nie mruga dalej tzn ze wszystko jest ok reszta wg kodu bledow
jak ci sie tak wiesza wez resetnij kompa odrec minus pedal hamulca 30 s podepnij z powrotem
po podpieciu diody i przekreceniu kluczyka dioda powina RAZ blysnac i jak nie mruga dalej tzn ze wszystko jest ok reszta wg kodu bledow
MAZDA &M....ITSUBISHI
Małe pytanko. Czy te kody które sa podane w instrukcji dotyczą wszystkich silników konkretnie 1500 Z5. POkazało mi na poczatku dwa razy 11 i póznije 17 . Jedenastki w w opisie nie ma podejrzewam że to jakis test odbywa się na poczatku 17 oznacza układ sprzężenia zwrotnego i pytanie CO TO JEST. jak ktos może pomóc byłbym wdzięczny.
323 f 98 r BA
- Od: 22 mar 2007, 19:42
- Posty: 117
- Skąd: Bełchatów
- Auto: Mazda 6 2.0 Pb 2005r
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości