Naprawa karbowanej gumowej rury dolotu (BA Z5, str. 2 i 6)
Dzis postanowilem naprawic gume laczaca filtr powietrza z silnikiem.Jak wiadomo czesto ta guma z wiekiem peka co powoduje zasysanie lewego powietrza.Gumy te roznia sie miedzy soba w zaleznosci od silnika.Od 1,5 do 2,0 napewno nie pasuje.Ceny uzywanych zaczynaja sie od 90 zl no ale tez niewiadomo na co sie trafi i ile wytrzyma.
Trafilem w pracy na koszulke termokurczliwa stosowana w elektryce o duzej srednicy ok fi90 i postanowilem ja wykorzystac.Pracy nie duzo potrzebna jest tylko opalarka.Tu kilka fotek jak to wyszlo.
Jedyny minus jest to troszke sztywne,i wymiana filtra zajmie troszke wiecej czasu.
[wycięte]
EDIT by Marek: pierwsze zachowane fotki z reanimacji tego łącznika znajdują się na stronie 2 i 6
Trafilem w pracy na koszulke termokurczliwa stosowana w elektryce o duzej srednicy ok fi90 i postanowilem ja wykorzystac.Pracy nie duzo potrzebna jest tylko opalarka.Tu kilka fotek jak to wyszlo.
Jedyny minus jest to troszke sztywne,i wymiana filtra zajmie troszke wiecej czasu.
[wycięte]
EDIT by Marek: pierwsze zachowane fotki z reanimacji tego łącznika znajdują się na stronie 2 i 6
, o wiele bardziej estetycznie to wygląda niż moja dętka od Komara i taśma izolacyjna 
izolacja sie nie sprawdza,tez probowalem.A ta koszulke mam z 4 miechy i jest ok.Dodatkowo od srodka jest pokryta klejem.
:






Szczególne podziękowania dla


Trzeba kupić cały metr, a potrzeba z 10cm. Może zrobimy wspólne zamówienie?