Wilgotne świece i zapach benzyny
Strona 1 z 1
Słuchajcie po sprawdzeniu świec zauwazyłem ze so lekko wilgotne i czuć benzyno je!!!Swiece so nowe majo około miesiąca!!!Czy moze byc z tym zwiozane ustawienie zapłonu czy raczej dawka paliwa???Kopułka przeczyszczona i palec tak samo kable so dobre!!!
- Od: 27 kwi 2007, 00:28
- Posty: 30
- Skąd: Piła
- Auto: 323F 1,5 16V (Z5) 1994 rok
A jak autko zachowuje się przyspieszajac z niskich obrotow? Idzie płynnie? nie ma żadnych "dziur" ?
Widze ze masz autko z tego samego rocznika co ja – może ci się dawać we znaki aparat zapłonowy – przeszukaj forum, było troche info na ten temat.
Widze ze masz autko z tego samego rocznika co ja – może ci się dawać we znaki aparat zapłonowy – przeszukaj forum, było troche info na ten temat.
- Od: 18 maja 2006, 06:41
- Posty: 45
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 323F BA 1.5
No własnie cos wydaje mi sie duzy odstep miedzy palcem a kopułko zapłonowo!!i moze byc zasłaba iskra juz mimo nowych swiec???musze sie umówic z mechanikiem na przeglod zapłonu i ustawienie!!a powiedz mi jak u CIebie z ssaniem w te mrozy bo umnie daje prawie 2300 obrotów az mi szkoda silnika, czysciłem juz przepustnice i krokowy...ale niebardzo wiem jak to wyregulowac!!
- Od: 27 kwi 2007, 00:28
- Posty: 30
- Skąd: Piła
- Auto: 323F 1,5 16V (Z5) 1994 rok
Zalewa ci silniczek
Za duża dawka paliwa. A jak ze spalaniem
Czasem nie zwiększyła ci sie poaliwożernośc madzi
i wszystko jasne
czujniczek temperatury na kolektorze powoli prawdopodobnie umarl 
w te mrozy bo umnie daje prawie 2300 obrotów az mi szkoda silnika, czysciłem juz przepustnice i krokowy...ale niebardzo wiem jak to wyregulowac!!
i wszystko jasne
- Od: 5 wrz 2006, 16:15
- Posty: 148
- Skąd: Wolica / Lubartów /Lublin
- Auto: 323F BG 1.6 8V 91r.
323F BJ 1.6 16V 01r.
qpr napisał(a):A jak autko zachowuje się przyspieszajac z niskich obrotow? Idzie płynnie? nie ma żadnych "dziur" ?
przyśpiesza płynnie, ale w zakresie do około 2700 obrotów mam dziury- co to może być??
Maciek 251 napisał(a):ale w zakresie do około 2700 obrotów mam dziury- co to może być
sprawdź kąt wyprzedzenia zapłonu, świece, i przewody. Ale wydaje mi się że aparacik ma gdzieś przebicie... odkręć kopułkę i oceń stan palca, kopułki wewnątrz czy nie ma nalotu, małych pęknięć itp
-
Gość
podłącze sie do tematu – u mnie mimo że wymieniłem miesiąc temu świece na DensoK16 PR-U 11 po wykręceniu pierwsej z brzegu świecy widzę ze jest cała okopcona czarnym nalotem , co może być przyczyną że nie jest czysta wypalona, ? pewnie coś ze spalaniem?
kolego zacznij od palca i kopulki wymien na nowe bo jesli kazda swieca jest inna to prawdopodobnie to jest przyczyna skoro swiece sa nowe i nie zaszkodzi zalozyc nowe kabelki wn na probe mialem podobnie i kopulka pomogla , bylo masakrycznie szarpalo przerywalo jak hu hu zalozylem nowa kopulke i paluszek i jest miodzio autko smiga jak nalezy 
- Od: 30 lis 2007, 19:22
- Posty: 8
- Skąd: Drochlin
zloty25
Masz racje jeśli chodzi o silnik Z5, ale karmazyn33 ma BJ i tam jest silnik ZL i nie ma aparatu zapłonowego tylko sa dwie cewki bezpośrednio nad świecami także raczej kopułka, palec i kable odpadają.
Masz racje jeśli chodzi o silnik Z5, ale karmazyn33 ma BJ i tam jest silnik ZL i nie ma aparatu zapłonowego tylko sa dwie cewki bezpośrednio nad świecami także raczej kopułka, palec i kable odpadają.
bzzyczek ma rację niema aparatu zapłonowego to jest pełny wtrysk zdaje sie wiec rada zloty25 nic tu nie da, ale dzięki Za zainteresowanie sie tematem
karmazyn33 a ilke dziennie robisz kilometrów? Jesli robisz tylko krótkie odcinki to silnik nie zdązy sie odpowiednio zagrzac i nagar nie zdąży sie wypalic. A ten nalot jest na wszystkich swiecach czy tylko na jednej?
to i ja skorzystam co ile wymienia się świece? i czemu opalone są na rożne kolory?? dwie na siwo a dwie na jasno brązowo hmm?? z tego co czytałem to jak sa na siwo to za uboga mieszanka jak na jasno broaz to oki a jak na czarno to za duzo paliwa ale czemu ja mam dwie takie i dwie takie??
czerwone jest szybsze/Z5 nie jest taki zły ![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
- Od: 4 paź 2007, 15:32
- Posty: 339
- Skąd: warszawa
- Auto: Mazda 323c 1996r 1.5 DOHC
bzzyczek no km to raczej mało bo do pracy mam 5km i z powrotem to samo plus coś po mieście żeby załatwić to góra 15 km więc jak jade do pracy i z to zanim si ę dobrze silnik rozgrzeje juz wyłanczam , może to jest przyczyna , ta którą podałeś,a co do swiec to wykreciłem pierwsza bo nastepna jest z cewka i wiecej rozkrecania . jutro sprawdze reszte i dam znac, jak wygladaja pozostałe
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości