Strona 1 z 2

Nie mogę osiągnąć prędkości wyższej niż 150 km/h i 4500 obr/

PostNapisane: 14 paź 2007, 20:55
przez Robert_1987
Mam problem z moją mazdą 323. Posiadam mazdę 323f z silnikiem 1.5 16V DOHC. Jej prędkość max to 150 km/h i 4500 obr. Od 1 biegu do 3 dochodzi bez problemu do odcinki zaś na 4 i 5 tylko i wyłącznie do 4500 obr/min. Na tylu obrotach po prostu staje i nie chce dalej iść. Co może być przyczyną takiego zjawiska. Acha, przy prędkości 150 km nie szarpie itp tylko staje na niej i nic więcej z niej nie można wycisnąć. Zasięgałem rad rożnych fachowców ale żaden jednoznacznie nie był w stanie się określić. Czy może być to kwestia ustawień komputera czy raczej usterka mechaniczna ?

Pozdrawiam i proszę o pomoc.

PostNapisane: 14 paź 2007, 21:05
przez organo
a to ci zagadka ale co 4-5 ciagnie ladnie dochodzi do 4500obr na tym i na tym biegu i staje czy poprostu osiaga predkosc 150km/h i calkowicie nastepuje jakby odciecie paliwa ??? bo zagadka to nieslychana :) ?

PostNapisane: 14 paź 2007, 21:10
przez Robert_1987
Witam. Normalnie ciągnie na 4 i 5 biegu, dochodzi do 4500 obr i nie chce dalej wejśc.Na 4 ma 135 km/h a na 5 150 km/h. Nie ma odcięcia paliwa bo samochód jedzie prawidłowo tylko zatrzymuje sie na tej prędkości.

PostNapisane: 14 paź 2007, 21:11
przez Robert_1987
Tzn osiąga tą prędkość i nie wchodzi na wyższe obroty. Oczywiście tylko na 4 i 5.

PostNapisane: 14 paź 2007, 21:13
przez sly1234
postaw zagiel na dachu i jazda bedzie te 170km :) hahaha a poważnie może masz blokadę na CPU???czy gdzieś w samochodzie??

PostNapisane: 14 paź 2007, 21:18
przez Robert_1987
Nie ma, pojęcia czy jest jakaś blokada. Domyślam się, że można ją odnaleźć przez podłączenie pod grata ?

PostNapisane: 14 paź 2007, 21:23
przez organo
mysle ze raczej nie ma skoro na 4 odcina przy 135 a na 5 przy 150Km
mnie sie wydaje tu raczej brak mocy najpredzej spowodowany brakime paliwa (moze filtr przypchany., moze pompa slabo podaje) ewentualnie gdzies indziej [rzyczyna ale chyba trzeba ogldac autko.

sprawdz sobie jeszcze od 0-100Km powinien osiagac w 11.5s jesli odbiega od tych danych to wina bedzie napewno w mocy autka albo te paliwko filtry moze zaplon no cos tam go bedzie raczej bolalo. :)

PostNapisane: 14 paź 2007, 21:37
przez Widelec
chodzi o sytuację, gdy na 1-2-3 biegu auto wkręca się ładnie (u mnie bez problemu do 7500 obrotów), na czwartym biegu do 6500 obrotów, a na piątym do max 6000 obrotów :] mam ten sam problem u siebie, tylko u mnie są to inne wartości :] ale i tak źle i tak niedobrze, bo te 6000 obrotów to raptem ok. 195 km/h jak dobrze pamiętam (w porywach do 200 km/h) :|

PostNapisane: 14 paź 2007, 23:44
przez rubenjames
Ale macie problemy. Moja Madzia ledwo wyciaga 150 (i to w porywach) i jakos mi się z tym źle nie jeździ <lol> A zapłon przy każdym biegu wyłącza mi przy ok 6300 obr. Na V biegu przy prędkości 90 km/h mam ok 3200 obr. I tak jak mówiłem, dochodzi do 150 i koniec hahaha

PostNapisane: 15 paź 2007, 10:18
przez KyRy
Robert_1987 popraw temat na zgodny z regulaminem tego działu.

PostNapisane: 15 paź 2007, 15:19
przez banan11
na piątym staje mi przy 195 :D <lol> ;P <diabełek>

PostNapisane: 15 paź 2007, 16:28
przez Grzyby
banan11 napisał(a):staje mi przy 195

mówisz o ciśnieniu 195?
Chłopie – lepiej sobie odpuść to stawanie bo ci pikawa siądzie <lol>

PostNapisane: 15 paź 2007, 18:38
przez MR.PETER
Silnik 1.5 + tylko benzyna 98 +co kilka tysiecy dodatek do benzyny STP i strumienica..na razie max jechałem 175 km/h. Do 160 idzie bez problemu.. dziwne ze u Ciebie silnik wiecej nie ciągnie ...

PostNapisane: 15 paź 2007, 19:09
przez moro
rubenjames napisał(a):Ale macie problemy. Moja Madzia ledwo wyciaga 150 (i to w porywach) i jakos mi się z tym źle nie jeździ <lol> A zapłon przy każdym biegu wyłącza mi przy ok 6300 obr. Na V biegu przy prędkości 90 km/h mam ok 3200 obr. I tak jak mówiłem, dochodzi do 150 i koniec hahaha


hmm... moja bez problemu 170 wyciagnie , a jak droga wystarczajaco prosta (bo to dlugo trwa hehe) i madzie grzecznie poprosze i wiatr mi w "plecy" dmucha, to i do 180 dojdzie <jupi> ... wedle licznika ;)

PostNapisane: 15 paź 2007, 22:06
przez GofNet
banan11 napisał(a):na piątym staje mi przy 195
     Świntuch i perwersyjny seksista <jelen> hahaha <lol>

     Aaaa co z oponami? Może są za szerokie? Jak hamulce? Nie trzymają? Jak po takiej wycieczce się zatrzymasz, to fele masz gorące? Dynamika OK?

Pozdrawiam
..::GofNet::..

PostNapisane: 16 paź 2007, 00:35
przez Widelec
przewiozłem się dzisiaj wieczorem BMW 750i E38.
Była rządowa limuzyna, odkupiona z BORu po wymianie aut.
żadnych kagańców, żadnych blokad.
przy 280 km/h Gdańska obwodnica z dwóch szerokich pasów plus pobocze zamienia się w lokalną dróżkę... sprawdzony max dla tego auta to 320 km/h, i jak najbardziej jestem skłonny w to uwierzyć, bo cały czas przyspieszała :|
eh. też bym tak chciał :|
żadne KF, KL, czy inne K nie zastąpi brzmienia V12 przed nosem :|
tylko spalania z tego auta bym nie chciał :]
tam nie ma problemu że auto nie chce iść szybciej niż 150, 195, czy nawet 210 :]

PostNapisane: 16 paź 2007, 01:02
przez radomir
dziwne z tymi prędkościami, ja przed remontem przy 4600obr/min miałem 160, więcej nie cisnąłem – zapas był bo nie chciałem męczyć silnika...

PostNapisane: 16 paź 2007, 07:59
przez Widelec
160 to ja mam na trójce <lol>

PostNapisane: 16 paź 2007, 13:05
przez radomir
JA swoim motorkiem mam tyle na dwójce <lol>

PostNapisane: 16 paź 2007, 17:40
przez Widelec
radomir napisał(a): JA swoim motorkiem mam tyle na dwójce < ale ja mam trzy biegi >


<lol>