Strona 1 z 2

Wspomaganie kierownicy wyraźnie obniża obroty (323F BA Z5)

PostNapisane: 8 sie 2004, 13:28
przez mandini
jak skrecam kierownica to skacza mi obroty. tak jakby silnik mial zgasnac.
czy to jakis pasek od wspomagania czy plyn???
jesli chodzi o te rzeczy to jestem calkowity lamer
z gory dzieki za odpowiedzi

PostNapisane: 8 sie 2004, 13:34
przez Jaksa
Sprawdz kostkę na czujniku pompy wspomagania ( moze brak jest styku ) Obroty powinny troszkę wzrastać a nie spadać.

PostNapisane: 8 sie 2004, 13:55
przez mandini
dzieks lece sprawdzic

PostNapisane: 9 sie 2004, 09:10
przez mandini
no i sprawdzilem to nie to:(
wyjalem kostke, przeczyscilem i nadal jest to samo:(

PostNapisane: 9 sie 2004, 10:42
przez polnik@studio
hmm a może być że jakiś opór jest przy skręcaniu ? Może coś wspomaganie się zacieło :]

PostNapisane: 9 sie 2004, 12:59
przez Jaksa
wyjalem kostke, przeczyscilem i nadal jest to samo
No to szkoda ..... podepnij auto do testera może coś wyjdzie.....

PostNapisane: 9 sie 2004, 15:52
przez mandini
zebym jaksa taki tester mial pod reka:(
a do ASO to jechac to za byle gowno trzeba slono bulic
do ciebie znowu troche daleko:(
oj same problemy:(

PostNapisane: 10 sie 2004, 08:29
przez baad
Ja mam to samo, przy skręcaniu bez dodawania gazu przy małej prędkości silnik trochę przygasa i takjakby wspomaganie traciło trochę mocy, ale ja tłumaczę sobie to tym, że ten silnik ma małą moc i po prostu bez gazu jak dojdzie dodatkowe obciążenie to zanim silnik trochę podciągnie to lekko się zadławi. Jeżdżę z tym już prawie rok i nic się nie zmienia :)

PostNapisane: 10 sie 2004, 12:02
przez mandini
baad ale nie denerwuje cie to???
ja mam takie wrazenie jakby mial zgasnac:(
i to mnie troszki wnerwia

PostNapisane: 10 sie 2004, 12:33
przez baad
Troszkę tak ale jakoś się naprawdę przyzwyczaiłem i daje się z tym jeździć. Jaksa ma pewnie rację że najlepiej się podłączyć i sprawdzić co to jest ale w Poznaniu chyba tylko ASO ma taki komputerek? Więc sobie odpuściłem <lol> i jeżdże jak jest.

PostNapisane: 10 sie 2004, 16:51
przez Jaksa
Panowie,ale to tylko ok 50 zł ,chyba warto wydac i sprawdzić co się dzieję..... :D .

PostNapisane: 11 sie 2004, 09:37
przez mandini
W ASO sobie za po krzynkal tylko 50 zl to fakt nie duzo chyba pojade

PostNapisane: 25 sie 2004, 12:47
przez iron
Gdzie w Poznaniu za tyle diagnozuja? Ja bylem w Komornikach w Altoma Pruszynski i wykasowali mnie za diagnoze komputerowa 180 zl – u Polodego to samo. W innych Autoryzowanych Serwisach np w Baranowie nie maja nawet softu do mazdy od roku 95 w gore.

PostNapisane: 25 sie 2004, 16:42
przez xXx
Chłopaki, miałem taki sam objaw jak TPS był źle ustawiony!! Pomyście nad sprawdzeniem tego...

PostNapisane: 25 sie 2004, 16:59
przez Jaksa
Chłopaki, miałem taki sam objaw jak TPS był źle ustawiony!! Pomyście nad sprawdzeniem tego...
Tak czytam te posty i wiesz co,zawsze wszyscy podają "zle ustawiony TPS" ja nie wiem po jaką cholerę ktoś wkłada łapy a nie wie o co chodzi......eh......

PostNapisane: 25 sie 2004, 20:10
przez Długi
XXX napisał(a):Chłopaki, miałem taki sam objaw jak TPS był źle ustawiony!! Pomyście nad sprawdzeniem tego...


Do tej pory nie postawiłeś <piwo>

PostNapisane: 25 sie 2004, 20:53
przez xXx
Długi...wpadnij na spota, a wypijemy nie jedno a więcej !!

Pozdro

PostNapisane: 25 sie 2004, 20:55
przez xXx
Jaksa.....niestety laicy przez kręcenie TPS-em uważają że są w stanie podniesć obroty na wyższe lub niższe. Sam się z takim jednym kolesiem spotkałem....najczęściej są to gazownicy.

PostNapisane: 25 sie 2004, 21:15
przez Jaksa
najczęściej są to gazownicy
Tak też myślałem ( do szkoly...)

PostNapisane: 26 sie 2004, 15:33
przez mandini
ok dobra jestm lamer!!!!
ale pytanie co to jest ten TPS i gdzie tego szukac. autko kupilem od goscia juz z zalozonym gazem mnoze on cos tam mieszal???????????