Strona 1 z 1

Jak podłączyć węże podciśnienia w 323 Z5 BA

PostNapisane: 22 sty 2007, 21:48
przez radzieta
Kiedyś pobrałem manual do silnika Z5 323F 97' ze strony esi.mazdausa.com ale gdzieś mi sie zapodział a na strone jak widomo nie da sie wejść. Bardzo prosze o podesłanie manuala. Chodzi mi głównie o informacje pod kątem elektrozaworów podciśnienia a także puszki rezonansowej. Chodzi o to że kupiłem autko bez puszki i teraz po kupieniu jej za cholere nie wiem jak podłączyć do kupy te wszystkie wężyki. Podsyłam fotke żeby przybliżyć o którą puszke chodzi.
Pozdrawiam.
Obrazek

PostNapisane: 26 sty 2007, 20:32
przez radzieta
Manual już mam dzięki pomocy Farciarza ale niestety nie jest to dobrze rozrysowane. Podrzućcie prosze jakąś fotke. Czy wy macie w swoich mazdach te zawory podciśnienia bo mam przeczucie że nie we wszystkich modelach je montowali.
P.s.
Polecam tą stronke. Jest tam mnóstwo rzeczy do pobrania np schematy i manuale do mazd.
http://www.kolumbus.fi/pappinen/suomi/index.htm
Pozdrawiam

PostNapisane: 30 sty 2007, 18:38
przez radzieta
Niestety nie ma pomocy znikąd. Nie mam żadnego znajomego który miałby mazde z takim silnikiem i myślałem, że może jacyś klubowicze przyjdą z pomocą. Do najbliższego ASO mam 100km. Naprawde nie macie jakiejś fotki? Ja już całe allegro przeszukałem w poszukiwaniu fotek silników na sprzedaż ale nie ma niczego konkretnego!

PostNapisane: 31 sty 2007, 15:50
przez kinki
ja wlasnie wczoraj podlaczalem swoje przewody podcisnienia ale jeszcze silnika nie uruchomialem wiec nie wiem czy dobrze to zrobilem. sluze pomoca w sobote bo prawdopodobnie silniczek bedzie juz w piatek wieczor mruczal :) a co do samego podlaczenia to problemu wielkiego nie bylo, jest to w miare logiczne ale to sie okaze dopiero po odpaleniu :D
pozdr!

PostNapisane: 31 sty 2007, 15:57
przez radzieta
Tylko wiesz jak sie nie miało zaworów i weży wogóle to nie wiadomo co do czego się podpina i od czego zacząć. Swoją drogą to ja u siebie nawet kostek nie widze do podłączenia tych zaworów a zdaje się że powinny być 3szt. Będe dozgonnie wdzięczny za jakąkolwiek pomoc.
Pozdrawiam

PostNapisane: 31 sty 2007, 16:05
przez kinki
ty posiadasz sama puszke czy przewody i kostki tez masz. u mnie sa 3 kostki ktore sa powiazane z ukladem podcisnienia oraz 6 wezykow. u Ciebie jest podobnie?

PostNapisane: 31 sty 2007, 16:36
przez Orin
Przykro mi że nie pomogę, ale nie ta wersja mazdy (mam BG)

PostNapisane: 31 sty 2007, 17:52
przez radzieta
Kupiłem mazde bez puszki i zaworów i kupiłem to co widać na zdjęciu. Wiem że puszka była we wszystkich modelach ale co do zaworów podciśnienia to nie jestem pewien czy występowały we wszystkich egzemplarzach. Tłumaczyło by to dlaczego nie widze u siebie żadnych wiszących kostek. Jeżeli u mnie nie ma zaworów podciśnienia to gdzie sie podłącza ten drugi wężyk od puszki no bo jeden to do wtryskiwaczy.

PostNapisane: 4 lut 2007, 20:31
przez radzieta
Już zgłupiałem. Przykręciłem tą plastikową puszke i podłączyłem jeden wężyk ale nadal nie wiem gdzie podłączyć ten drugi więc go zaślepiłem i czekam na waszą pomoc. Co do zaworów podciśnienia to na moim kolektorze dolotowym nawet nie ma miejsca żeby je przykręcić. Podejrzewam, że w moim egzemplarzu nie było ich fabrycznie i z tego samego powodu nie mam kostek.

Zrobiłem pare fotek żeby zobrazować te nieszczęsne wężyki .
Czy ktoś z was też ma taki model?

Obrazek
Obrazek

PostNapisane: 4 lut 2007, 22:10
przez kinki
jutro robie fotki swojego podlaczenia i zamieszcze je w tym temacie. moze cos pomoge. spodziewaj sie zdjec ok 20 jutrzejszego dnia. pozdrawiam

PostNapisane: 5 lut 2007, 22:40
przez kinki
Witam!
zamieszczam obiecane fotki. jakbys chcial jakies dokladniejsze lub dodatkowy opis to pisz, postaram sie pomoc. pozdr!
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

PostNapisane: 5 lut 2007, 23:16
przez Orin
Na nowych fotkach wygląda jakby ten wolny przewód powietrzny wracał do kolektora ssącego w w okolicę pod przepustnicą (pomijam metalowy łącznik przewodów, ale to mały pikuś). Poszukaj gumowej zaślepki krućca na tylnej części kolektora o wymiarze odpowiadającemu temu wężykowi :)

PostNapisane: 8 lut 2007, 15:32
przez radzieta
Dzięki wam chłopaki za pomoc ale już znalazłem odpowiedź. U siebie na dysku znalazłem fotke mazdy która nie miała zaworów podciśnienia a ten wolny wężyk jest zaślepiony.
Uważam temat za zamknięty.
Jeszcze raz dzięki za pomoc.
Pozdrawiam

Obrazek

PostNapisane: 8 lut 2007, 16:24
przez Orin
:)

PostNapisane: 8 lut 2007, 19:38
przez kinki
radzieta napisał(a):Dzięki wam chłopaki za pomoc

nie ma za co. po to jest to forum :D chyba :P