Strona 1 z 1

Jakie powinno być ciśnienie w silniku?

PostNapisane: 16 sty 2007, 19:49
przez kinki
Witam!
czy wie ktos moze jakie powinno byc cisnienie w silniku dla mojego Z5 ?

PostNapisane: 16 sty 2007, 20:14
przez GofNet
Sprężanie: 9,4

PostNapisane: 16 sty 2007, 21:21
przez kinki
GofNet napisał(a):Sprężanie: 9,4

ale na zimnym czy cieplym silniku bo chyba bedzie roznica w cisnieniu

cissnienie

PostNapisane: 16 sty 2007, 21:42
przez ANBON
Byłem ostatnio u mechanika . Powiedział mi że około 14.

PostNapisane: 16 sty 2007, 21:45
przez corey
GofNet napisał(a):Sprężanie: 9,4


<lol> to jest stopien sprezania

z cisnieniem w komorze to on nie ma nic wspolnego

powinno byc 10-14 bar

najwazniejsze jest aby cisnienie bylo rowne na wszystkich cynlindrach ,na drugim miejscu jest jego wartosc

PostNapisane: 16 sty 2007, 22:03
przez GofNet
corey napisał(a):to jest stopien sprezania
Przepraszam, źle zrozumiałem pytanie. Niekiedy za szybko czytam :|...
Oto kompletna odpowiedź:
Sprężanie: 9,4
Ciśnienie standardowe silnika w dobrej kondycji: 13,7
Ciśnienie minimalne, poniżej którego silnik klasyfikuje się do remontu: 10,3
Maksymalna różnica na poszczególnych garach: 2

Pozdrawiam
..::GofNet::..

PostNapisane: 16 sty 2007, 22:40
przez KRZYSIU
Witam a ja mierzylem w zeszlym tygodniu i mam na wszystkich cylindrach 15 atmosfer, mechanik powiedzial ,ze żadko mu sie zdaża tak dobry silnik <jupi>


Mam nadzieje że nie zapesze ;)

PostNapisane: 16 sty 2007, 23:30
przez Jaksa
GofNet napisał(a):Ciśnienie minimalne, poniżej którego silnik klasyfikuje się do remontu: 10,3
Wszystkie motory w ktorych wykonywałem pomiar miały cos około dychy.
KRZYSIU napisał(a):mam na wszystkich cylindrach 15 atmosfer, mechanik powiedzial ,ze żadko mu sie zdaża tak dobry silnik
Fakt.

PostNapisane: 17 sty 2007, 09:17
przez KosteK
Wieczorem wrzuce skany kilku pomiarów mojego silnika. M.in. próby olejowej.

PostNapisane: 17 sty 2007, 11:59
przez corey
jak macie cisnienie ok 15, to sie zaintersujecie piercieniami olejowymi – olej bardzo ladnie uszczelnia

PostNapisane: 18 sty 2007, 08:52
przez tom2407
hehe
a ja ma ciśnienie po 13,5 na każdym cylinderku :)

PostNapisane: 18 sty 2007, 10:10
przez lukasz 323C
tom2407 napisał(a):a ja ma ciśnienie po 13,5 na każdym cylinderku


To tak jak ja <jupi>

PostNapisane: 23 lut 2007, 16:13
przez komario
Co zrobić jak w jednym cylindrze jest mniejsze ciśnienie niż w pozostałych? W trzech mam 13 a w jednym 10,8.

PostNapisane: 23 lut 2007, 16:23
przez KosteK
Sprawdzić luzy zaworowe
Poza tym uzupełnij swój profil

PostNapisane: 23 lut 2007, 16:33
przez Pioteq25
Powinno się robić pomiar ciśnienia również z próbą olejową dla ustalenia czy to pierścienie, czy uszczelniacze w tych silnikach?

PostNapisane: 15 mar 2007, 20:19
przez sps-snipers
Niewiem jakie mam cisnienie,ale wiem ze napewno na jednym garze jest mniejsze,bo jak sciagam fajke to minimalna reakcja w stosunku do pozostalych,poza tym bierze olej i faluja obroty.Wiec jest to mozliwe,ze trzeba wymienic pierscionki? Auto podobno niema takiej mocy co powinno.(swiece,przewody sa ok i kopulka tez daje iskre na kazdy gar)pzdr

PostNapisane: 15 mar 2007, 20:35
przez Pioteq25
Nie ma co gdybać tylko zrobić porządnie pomiar ciśnienia z próbą olejową i wtedy można coś spekulować co dalej.

Pomiar ciśnienia zrobi każdy warsztat za 20-30zł Można też kupić miernik na allegro za 50zł i robić pomiar samemu.
Pomiar z próbą olejową pozwala na pewne przypuszczenia co do zużycia dołu bądź góry silnika.

PostNapisane: 15 mar 2007, 21:50
przez sps-snipers
daj mi jakiegos linka z allegro na taki miernik.Warto taki kupic.Kazdy przyrzad i narzedzie sie przyda

PostNapisane: 15 mar 2007, 22:07
przez XsiX

PostNapisane: 18 mar 2007, 16:10
przez sps-snipers
Dziex