Strona 1 z 6

O'ring przy aparacie zapłonowym – wątek wspólny

PostNapisane: 17 cze 2006, 17:55
przez Haszcz
Cos mi tam poci, podbno tam jest taki oring który trzeba zmienic. Niewiecie gdzie mozna dostac takie coś?

PostNapisane: 17 cze 2006, 19:41
przez Cysiek
Haszcz napisał(a):Niewiecie gdzie mozna dostac takie coś?

Ja kupowałem w sklepie z częściami do ciągników i maszyn rolniczych tam jest takich rzeczy w bród.

PostNapisane: 17 cze 2006, 19:51
przez Haszcz
Ale jak dobrac? Jakie paramtery?

PostNapisane: 17 cze 2006, 19:56
przez Cysiek
Najlepiej wyjąć stary i podjechać. Może być nawet troszke grubszy ale o tej samej średnicy. Ja kupiłem troszke grubszy i śmigam już rok i jest Ok.

PostNapisane: 17 cze 2006, 20:05
przez bartek_bart
a ja u siebie zauważyłem trchę mokry silnik poniżej pokrywy zaworów z prawej strony i w okolicy kopułki. orientujecie się skąd może być ewentualny lekki wyciek??

PostNapisane: 17 cze 2006, 20:13
przez mod
Mam 323f bg i tez mi cieklo przy aparacie z oringu – w Szczecinie na madalisnskiego ( jest tam serwis kia i Mazdy) nowy oring (30 z ), wymiana i ustawienie zaplonu(20zl) = 50 zalosc. Bylem tam przyokazji -by zerkneli czemu musze trzymac kierownice w lewo by prosto jechac ..( obejzeli co i jak pokazali czemu tak sie moze dziac – zniszczone gumy i moze zle ustawiony mc person po klepianiu, sprawdzli na moja prosbe co mi moze zrobic niespodzianke pod spodem jeszcze – ogledzinywydechu i podwozia ii przy pokazji roziwazali zagadke czemu mam mokry silnik – oring – koszt 0 zlotych (w goleniowie tylko uszczelke po pokrywa zaworow znalezli). Zalozyli, ustawili zaplon wg tebeli a ja do domku do Swinoujscia. Nie zepsuli nic ;) dojechalem OK. Czy jest sens kombinowac ? No chyba ze trafilem na dobry dzien tego warsztatu.

PostNapisane: 17 cze 2006, 20:33
przez Cysiek
Ja zapłaciłem za oring 0,80gr wymiana 0zł tylko zaznaczyłem śrubokrętem ( rysa ) położenie aparatu żeby potem nie mieć problemów.

PostNapisane: 17 cze 2006, 21:08
przez hf1965
Ja kupowałem w salonie Mazdy kosztuje 13zl.

PostNapisane: 17 cze 2006, 21:37
przez mod
hmm no to moj trochu drozszy byl hehe no coz drugi kupie od Ciebie ;)

PostNapisane: 21 kwi 2007, 13:26
przez BRYGADIER
Witam KLUBOWICZÓW.
Mam problem z aparatem poszedł mi uszczelniacz w aparacie mojej madzi 323f BA 1,5 `95.
Według serwisu MAZDY w Wawie jest to element niewymienialny i niemożna go tam kupic.
Skądinąd wiem ze można go wymienić, może ktoś z was miał podobny przypadek i wie jaki zamiennik z innego samochodu zastosować (bo można). A może ktoś zna takiego zimeringu wymiary? Szkoda kupować nowy aparat skoro ten jest doby.

EDIT, Porek: Przeniosłem Twój post gdzie trzeba, na przyszłość proszę przestrzegać regulaminu i używać opcji 'szukaj'.

PostNapisane: 21 kwi 2007, 14:24
przez GofNet
Zagadaj na PW ze Smirnoff'em – On ma wszystko...

Pozdrawiam
..::GofNet::..

PostNapisane: 21 kwi 2007, 22:07
przez zaba132
mi tez cieknie olej spod aparatu i mam pytanie bo chce to zrobić w najbliższym czasie :P czy jak odkrece aparat zapłonowy to dużo mi oleju ubędzie? bo nie na reke mi ruszać go jeśli wyleje mi sie sporo z pod aparatu (dopiero po wymianie oleju jestem) aha i tam jedną tylko uszczelke trzeba wymienić bo na fotorelacji chyba jest 2 pokazane :| :| chodz 1 wymianiana :P

PostNapisane: 21 kwi 2007, 22:30
przez Artiks
BRYGADIER napisał(a):Według serwisu MAZDY w Wawie jest to element niewymienialny
Co za bzdura oring niewymienialny,no tak serwis=praktykanci :] kupilem go w ASO Mazdy 13 zl Ori
zaba132 napisał(a):jak odkrece aparat zapłonowy to dużo mi oleju ubędzie
No co ty, prawie nic :] ,tylko zaznacz sobie np czymś ostrym linię w jakiej znajdowal się aparat przed demontażem no i polożenie w pionie, bo aparat jest symetryczny i latwo zalożyć odwrotnie o 180 st. i <dupa> Fotorelacja ze zmiany oringu : http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... highlight=

PostNapisane: 22 kwi 2007, 00:29
przez zaba132
ArtX dzieki za odpowiedz :) po niedzieli chyba sie zabiore za wymiane :P:D

PostNapisane: 22 kwi 2007, 13:39
przez BRYGADIER
Wszystko ok.Oring jest wymienialny.Z tego co mi wiadomo (może sie mylę) w samym aparacie jest jeszcze USZCZELNIACZ – ZIMERING i z tym jest problem. Objawy – cieknący olej z pod "kopułki". Olej dostaje się do środka aparatu. Nie rozbierałem go jeszcze. Nie wiem czy niemuszne czasem kupić nowego aparatu. Może ktoś wie co z tym zrobić?

PostNapisane: 22 kwi 2007, 13:52
przez LieRiX
No własnie, czy ktos wie gdzie dostac ten zimmering?

PostNapisane: 22 kwi 2007, 19:22
przez GofNet
No własnie, czy ktos wie gdzie dostac ten zimmering?
GofNet napisał(a):Zagadaj na PW ze Smirnoff'em – On ma wszystko...
Ile razy można pisać...<co?>

PostNapisane: 22 kwi 2007, 20:08
przez Artiks
A kto to jest wlaściwie Smirnoff ?? Jakiś aktywny dzialacz związku AA ?? <lol>
Na poważnie.. "Smir" jest bardzo kompetentny i ceny ma bardzo dobre więc zapytania o części tylko do niego.

PostNapisane: 23 maja 2007, 07:41
przez no_fear
:( zdolny jestem nie ma co
Kupiłem oringa 38x3.5, zdjąłem przewody WN, odpiąłem wtyczki od aparatu, zaznaczyłem położenie aparatu względem bloku, wymieniłem oringa, złożyłem wszystko do kupy i... nie chciał odpalić :| a jak odpalił to silnik i buda telepała się jak w ciągniku marki Ursus :(
Rozkręcałem to jeszcze ze 2 razy, wszystko jest jak było a auto nadal nie pali, a jak zapali to strzela z wydechu i trzęsie sie okrutnie...

Jakieś pomysły?
Dodam, że wcześnie wszystko elegancko śmigało. Aparat na 100% ustawiony tak jak był-a objawy chyba tak jak bym zapłon cofnął/przyśpieszył ...
POMOCY :|

PostNapisane: 23 maja 2007, 08:03
przez Artiks
A nie włożyłeś czasami aparatu obróconego o 180 stopni ??