Brak napięcia na pompie, bezpiecznik cały.

Postprzez thesilent » 18 lis 2018, 12:48

Witajcie. Jak w temacie. Moja była 323f ba 1.5 1997r. służyła szwagrowi odtatnie pięć lat. Parę dni temu rzuciła palenie.

Kręci rozrusznik, iskra jest. Zdjąłem siedzisko tylnej kanapy, żeby posłuchać czy pompa po zapłonie rusza, ale niestety kompletna cisza. Chyba powinno ją być słychać? Na kostce od pompy nie ma napięcia po zapłonie, a bezpiecznik ENGINE w skrzynce przy pedałach jest cały i jest za nim napięcie. Trochę zgłupiałem. Kabel?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 kwi 2013, 20:11
Posty: 293 (9/13)
Skąd: Sollstedt, Niemcy
Auto: Mazda 6 2.0 LPG 2004r.
Citroen Grand C4 Picasso 2.0 HDI 2007r.

Postprzez rafał88 » 19 lis 2018, 20:35

Pompa rusza dopiero po ruszeniu rozrusznika. Ale tez dziala chwile po tym jak sie " strzeli" rozursznikiem i słychać cyknięcie przekaźnika, jesli przekaznik jest uszkodzny to pompa nie ruszy. Tez możesz sprawdzic czy pompa rusza dajac bezposrednio do niej prad, lub spinajac w kosci diagnostycznej 2 piny. Gdzies na forum bylo to napisane, ale nie moge znalesc.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez krzysek71 » 20 lis 2018, 08:56

A nie przypadkiem FP i B+
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2010, 21:52
Posty: 805 (0/6)
Skąd: DOBRZYNIEWO DUŻE koło BIAŁEGOSTOKU
Auto: MAZDA 323F BA 95r 1,5 Z5 była jest MAZDA XEDOS CA 95r był KF jest KL lpg Koltec była jest MAZDA XEDOS 9 MT 2000r + lpg KME

Postprzez Andrzej414 » 20 lis 2018, 19:58

Tak. Fuel pump i Battery +. FP z B+ zmostkować.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2011, 11:44
Posty: 1205 (3/48)
Skąd: Pierwsza Stolica Polski
Auto: Mazda 323C BA 1.5 '96 – była
Mazda 2 DE 1.5 '09
Mazda 3 BK 1.6 '07

Postprzez thesilent » 22 lis 2018, 22:18

a gdzie to FP i B+ zmostkować? A jeszcze tak mnie naszło, gdzie jest wyłącznik uderzeniowy, który wyłącza pompę w razie wypadku?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 kwi 2013, 20:11
Posty: 293 (9/13)
Skąd: Sollstedt, Niemcy
Auto: Mazda 6 2.0 LPG 2004r.
Citroen Grand C4 Picasso 2.0 HDI 2007r.

Postprzez adamax4 » 23 lis 2018, 16:41

FP i B+ jest w gnieździe diagnostycznym po maską.

Wyłącznika uderzeniowego nie ma w tym samochodzie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2008, 22:43
Posty: 478 (0/4)
Skąd: Garwolin
Auto: 323f BA 1.8 TURBO '96

Postprzez Marek 161BD081 » 28 lis 2018, 10:37

Nie tak do końca!
Aby pompę uruchomić do testu połącz w złączu diagnostycznym pin FP z GND (z masą).
Połączenie FP z B+ nic nie da.
Oczywiście w czasie tego testu zapłon musi być włączony.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 23:05
Posty: 5018 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: 323F '95 & Xedos 9 '01

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323