Dziś podczas krótkiej przejażdżki do sklepu zauważyłem dziwne zachowanie w/w elementu. Wskazówka najpierw zbliżyła się do górnej granicy wskazując okolice wartości maksymalnej, a po chwili jeszcze szybciej opadła na środek pola pokazując około 90 stopni. Zdecydowałem się kontynuować jazdę, a proces ten się powtarzał – najpierw wskazówka się wznosi (~2 minuty) a potem opada do wartości normalnej (~30 sek).
Po zakończonej jeździe sprawdziłem, co dzieje się pod maską i rzeczywiście miałem wrażenie, że od silnika bije ciut za duże ciepło.
Macie jakieś pomysły co to może być i jak to naprawić?

Pomocny może okazać się fakt, że w piątek padł mi akumulator i zaliczyłem niewielki wyciek z chłodnicy.
Akumulator wyjąłem z auta i naładowałem w domu, być może grzebiąc pod maską coś zepsułem.
Wyciek z chłodnicy był minimalny i nie wiem czym spowodowany, wyglądało to tak, że po przejechaniu 50km zaparkowałem auto pod domem i zauważyłem, że ucieka mi płyn, ale zanim zlokalizowałem miejsce wycieku usterka sama się naprawiła.

Oczywiście dzisiaj zanim zdecydowałem się jechać, sprawdziłem poziom płynów i czy nie uciekają tak jak w piątek.
Pomocy
