W mojej 323F pojawił się mały problem. Przy ruszaniu z pierwszego biegu silnik szarpie i trzęsie się jakby miał się zaraz oberwać. Przy wrzucaniu drugiego biegu szarpie trochę mniej a czasem wcale. 3,4,5, wsteczny bez problemu. Sprzęgło było wymieniane ok 15.000km temu tarcza, docisk + łożysko. Poduszki też raczej odpadają po podważałem silnik łomem i siedzi sztywno.
Będę wdzięczny za sugestie
323F BA 1.5 Szarpie przy ruszaniu.
Strona 1 z 1
Jak silnikiem trzęsie to raczej poduszki niekoniecznie są w stanie "idealnym".
P.S. Przeniosłem temat z działu "Podwozie" do silnikowego
P.S. Przeniosłem temat z działu "Podwozie" do silnikowego
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Sprawdź czy nie ma nieszczelności na dolocie. U mnie guma łącząca dolot z filtrem przepuszczała
-
djecek
Na początek warto sprawdzić poduszki i mocowanie silnika. Samo ruszanie "łomem" może nie ukazać zerwanej poduszki, warto zatem udać się na jakąś stację diagnostyczną. Dziura w dolocie również może być przyczyną, chociaż w tym przypadku bardziej obstawiałbym coś z mocowaniami.
Witam, Jest tu tyle wątków o szarpaniu przy ruszaniu. Z góry przepraszam że tu pisze o moim problemie.
Mianowicie.
Mam problem też z szarpaniem. Opisze wszystko od początku.
Miałem szarpanie Madzi na benzynie przy ruszaniu, potem szła pięknie. Miałem holenderska instalacje LPG. postanowiłem ją wymienić na sekwencję. Przed wymianą LPG zmieniłem świece i kable okazało się że na benzynie po wymianie kabi i świec Madzia zaczęła pracować idealnie. Trzymała obroty i nie szarpało jej. Oddałem do gazownika. Jak odbierałem autko powiedział że mam silnik krokowy do wymieniany, doradził mi żebym kupił całą przepustnice z silniczkiem. Po wyjechaniu od niego i po jeżdzie na gazie Madzia zaczeła znowu szarpać i spadają jej obroty. O dziwo tylko na LPG, na PB chodzi dobrze lecz czasami falują obroty. Kupiłem przepustnice z silniczkiem wymieniłem, lecz mam teraz też problem z Odpaleniem jej po nocy. Dość długo muszę kręcić żebym odpaliła.
Czy szarpanie i spadające obroty mogą być spowodowane cewką zapłonową?
Czy problemy z odpaleniem mogą być spowodowane silniczkiem krokowym lub TPSem?
Dodam że jak rano ją odpalam to tak jak by nie pracowała na wszystkich garach
Wrzucam filmik z falującymi obrotami na ciepłym silniku na postoju.
Proszę o pomoc.
https://youtu.be/jgJYTTqf7i4
Mianowicie.
Mam problem też z szarpaniem. Opisze wszystko od początku.
Miałem szarpanie Madzi na benzynie przy ruszaniu, potem szła pięknie. Miałem holenderska instalacje LPG. postanowiłem ją wymienić na sekwencję. Przed wymianą LPG zmieniłem świece i kable okazało się że na benzynie po wymianie kabi i świec Madzia zaczęła pracować idealnie. Trzymała obroty i nie szarpało jej. Oddałem do gazownika. Jak odbierałem autko powiedział że mam silnik krokowy do wymieniany, doradził mi żebym kupił całą przepustnice z silniczkiem. Po wyjechaniu od niego i po jeżdzie na gazie Madzia zaczeła znowu szarpać i spadają jej obroty. O dziwo tylko na LPG, na PB chodzi dobrze lecz czasami falują obroty. Kupiłem przepustnice z silniczkiem wymieniłem, lecz mam teraz też problem z Odpaleniem jej po nocy. Dość długo muszę kręcić żebym odpaliła.
Czy szarpanie i spadające obroty mogą być spowodowane cewką zapłonową?
Czy problemy z odpaleniem mogą być spowodowane silniczkiem krokowym lub TPSem?
Dodam że jak rano ją odpalam to tak jak by nie pracowała na wszystkich garach
Wrzucam filmik z falującymi obrotami na ciepłym silniku na postoju.
Proszę o pomoc.
https://youtu.be/jgJYTTqf7i4
- Od: 9 gru 2010, 15:37
- Posty: 122
- Skąd: Łódź
- Auto: Najpierw: Mazda 323C BA 1,3 94r
Teraz: Mazda 323F BA 1,5 98r
Mogą być spowodowane cewką.
Mogą być spowodowane tps'em kRokowym.
Czyściles przepustnice tę nowo nabytą?
Jeśli tak to dokonaj jej regulacji jeśli nie to zrób to i to.
Mogą być spowodowane tps'em kRokowym.
Czyściles przepustnice tę nowo nabytą?
Jeśli tak to dokonaj jej regulacji jeśli nie to zrób to i to.
Pierwsze pytanie. Czy instalacja lpg wyłacza sie wraz przekreceniem kluczyka na OFF??
Co do lecących obrotów to musisz wyczyscic przepustnice i ją wyregulowac wszystko opisane na forum. Na lpg moze to byc bardziej odczuwalne i ja u siebie mam nieco wyzej obrtoy na jałowym ,zeby na lpg mogł ładnie schodzic. Wina wolnych wtryskiwaczy lpg ...
Co do lecących obrotów to musisz wyczyscic przepustnice i ją wyregulowac wszystko opisane na forum. Na lpg moze to byc bardziej odczuwalne i ja u siebie mam nieco wyzej obrtoy na jałowym ,zeby na lpg mogł ładnie schodzic. Wina wolnych wtryskiwaczy lpg ...
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Nie czyściłem jej. była czysta w miare.. jeszcze można by było przełożyć sam krokowy i TPS do mojej przepustnicy bo ją czyściłem. Dziś będę walczył i zdam relacje. wyłącza się rafał88
Dopisano 31 mar 2017, o 20:08:
Przepustnica wyczyszczona i nic ustawiony TPS i tez nic. jak mam ustawione obroty na LPG 750 to słychać w zapłonie przeskakiwanie iskry. Więc stawiam na cewkę. Muszę się rozejrzeć nad nową
Dopisano 31 mar 2017, o 20:08:
Przepustnica wyczyszczona i nic ustawiony TPS i tez nic. jak mam ustawione obroty na LPG 750 to słychać w zapłonie przeskakiwanie iskry. Więc stawiam na cewkę. Muszę się rozejrzeć nad nową
- Od: 9 gru 2010, 15:37
- Posty: 122
- Skąd: Łódź
- Auto: Najpierw: Mazda 323C BA 1,3 94r
Teraz: Mazda 323F BA 1,5 98r
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości