Witam. Mój problem polega na dziwnym stukaniu w silniku. Na początku było to mało zauważalne i mechanik stwierdził że to pewnie popychacz i niema na razie się czym martwić. Problem w tym sytuacja się pogorszyła. Zimny silnik troszkę mniej hałasuje za to na ciepłym jest już istna tragedia. Miał może ktoś podobny problem lub orientuje się co może być przyczyną.
Silnik około 8 tyś temu przeszedł remont (uszczelniacze, panewki, uszczelka głowicy, planowanie głowicy, uszczelka zaworów itp.). Problem z kopceniem jak to w Z5 na szczęście zażegnany .
Wierzę że ktoś z was mi pomoże.
Filmik z zimnym silnikiem
https://www.youtube.com/watch?v=ZaSM3bqVFJA
Filmik z rozgrzanym silnikiem
https://www.youtube.com/watch?v=pUvPH3AqyfY
Stukanie w silniku
Strona 1 z 1
Czy przy większych obrotach hałas jest intensywniejszy? Mogą być to panewki.
Nie wiadomo jaki rok auta. Może już nie ma łańcucha. Poza tym łańcuch by dzwonił cały czas, a tu im cieplej tym gorzej.
Ostatnio edytowano 20 paź 2016, 14:25 przez Andrzej414, łącznie edytowano 1 raz
Kurde ale to grzechotanie jakby cos było niedokrecone , albo łozyska nie było. Raczej z łancuszkiem 98" znalesc naprawde ciezki temat A jak jest po dodaniu gazu , wycisza sie?? Magik co robił remont niech to poprawia , bo szkoda silnika jak sie cos upierdzieli i dostanie pod wałkki albo w korby.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Rocznik 97. nie ma łańcucha jest pasek. Przy dodaniu gazu wydaje mi się że to mniej słychać albo ogólnie praca silnika to zagłusza.
Filmik na ciepłym silniku i wyższych obrotach
https://www.youtube.com/watch?v=7_xLAgQJG-k&feature
Filmik na ciepłym silniku i wyższych obrotach
https://www.youtube.com/watch?v=7_xLAgQJG-k&feature
- Od: 15 lis 2015, 21:51
- Posty: 16
- Skąd: Śląsk
- Auto: Mazda 323f '97 1.5 16v 88KM Z5
Straszny ten dzwiek. Panewka to raczej nie jest. Trzeba zdjac kape bo to masakra. Jakby jedna plytka zaworowa latała jak chciala. 97' i bez łancuszka wow
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
A może to nie silnik a agregaty? Zdejmij może pasek od wspomagania i od alternatora i włącz na chwile silnik.
Andrzej414 No pomysł miałeś trafny Zrzuciłem paski i winowajcą okazał się alternator Cóż czeka go teraz regeneracja Dziękuję panowie gorąco za pomoc!!
Ps. Nie orientujecie się może jaki może być koszt takiej regeneracji przy takim stukaniu??
Ps. Nie orientujecie się może jaki może być koszt takiej regeneracji przy takim stukaniu??
- Od: 15 lis 2015, 21:51
- Posty: 16
- Skąd: Śląsk
- Auto: Mazda 323f '97 1.5 16v 88KM Z5
Stówka może
Arteriuss – proszę o uzupełnienie profilu o model auta i lokalizację.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości