Szarpanie na 2 biegu
Strona 1 z 1
Witam. Niedawno kupiłem mazde 323f ba. Od pewnego czasu zauważyłem że podczas zmiany biegu na 2 przy obrotach poniżej 2tys dodając gaz auto strasznie szarpie. Czytałem w internecie co to może być i wyczyścilem przepływomierz powietrza,przepustnice, świece sprawdzone wyglądają zdrowo. Nie wiem czego to może być wina. Jest też czasem tak ze na postoju przy włączonym silniku obroty silnika skaczą z 700 do 300.
- Od: 10 mar 2016, 01:03
- Posty: 5
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Mazda 323f BA hatchback 1.5 benzyna 94-98
Proszę o uzupełnienie profilu o lokalizację i wersję silnikową auta bo nawet nie wiemy o czym rozmawiamy – 1.3, 1.5, 1.8, 2.0 a może diesel?
Tematy szarpania są ogólnie znane więc warto poczytać wypowiedzi innych jak sobie z tym poradzili.
Proponuję ci lekturę FAQ (LINK) tego Działu jak i również zapoznanie się z podziałem Działów technicznych (LINK) aby na przyszłość zakładać tematy w działach do tego przeznaczonych.
Temat później przeniosę we właściwe miejsce.
Tematy szarpania są ogólnie znane więc warto poczytać wypowiedzi innych jak sobie z tym poradzili.
Proponuję ci lekturę FAQ (LINK) tego Działu jak i również zapoznanie się z podziałem Działów technicznych (LINK) aby na przyszłość zakładać tematy w działach do tego przeznaczonych.
Temat później przeniosę we właściwe miejsce.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Profil uzupełniony więc idziemy dalej – błędy może sprawdzałeś?
Sprawdź i ew. wyreguluj też ustawienie czujnika TPS oraz obroty biegu jałowego.
Linki znajdziesz w FAQ
Sprawdź i ew. wyreguluj też ustawienie czujnika TPS oraz obroty biegu jałowego.
Linki znajdziesz w FAQ
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Obroty regulowalem. Ostatnio też zauważyłem ze gdy energicznie ruszam kierownica w prawo lub w lewo to obroty skaczą w górę i w dół nie wiem czy to wina elektryki znajomy mówi ze to może przez alternator. A wracając do szarpania to zamówiłem przewody wn bo zauważyłem ze wieczorem podczas czyszczenia przepływomierza kable świeciły się prawie jak na choince. Jak wyregulować ten czujnik TPS?
- Od: 10 mar 2016, 01:03
- Posty: 5
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Mazda 323f BA hatchback 1.5 benzyna 94-98
Znajomy to moze niech zajmie tylko tłukami z niemiec bo tu wpomaganie niema nic wspolnego z elektryką...
Obroty musza falowac przy kreceniu kierą, tego nie zmienisz a to jest po to ,zeby na prakingu mogl normlanie kierą obracać bo krokowy podbija obroty wlasnie w celu ,zeby wspomaganie nie słabło.
TPS jak wyregulowac jest na forum razem z tabelką
Noo to jak jest choinka to przewody out no i swiece tez odrazu pasuje wymienic, koszt nie duzy a napewno nie zaszkodzi.
Obroty musza falowac przy kreceniu kierą, tego nie zmienisz a to jest po to ,zeby na prakingu mogl normlanie kierą obracać bo krokowy podbija obroty wlasnie w celu ,zeby wspomaganie nie słabło.
TPS jak wyregulowac jest na forum razem z tabelką
Noo to jak jest choinka to przewody out no i swiece tez odrazu pasuje wymienic, koszt nie duzy a napewno nie zaszkodzi.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Ja jeszcze proponuję przy okazji kopułkę wraz z palcem rozdzielacza wymienić bo też nikt nie wie ile to jeździło.
O filtrach powietrza i paliwa nie wspomnę
O filtrach powietrza i paliwa nie wspomnę
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Filtry wymieniałem zaraz po zakupie. W warsztacie mówili ze kopułka i palec są w dobrym stanie ale jak wymienię przewody i to nie pomoże to w/w rzeczy tez wymienię. A co do świece wiecie może jakie są najlepsze?
- Od: 10 mar 2016, 01:03
- Posty: 5
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Mazda 323f BA hatchback 1.5 benzyna 94-98
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości