Witam.
Mam taki problem, sam nie potrafię sobie z nim już poradzić dlatego zapytam Was.
Jakiś czas temu zanikło ogrzewanie w samochodzie (1.5, silnik Z5, 95r., LPG). Było lato więc średnio się tym przejmowałem, ale jest zima i teraz trochę to mnie denerwuje.
Co zrobiłem? Sprawdziłem prawie wszystko, ale jest jedna kwestia, która nie daje mi spokoju. Ale najpierw może napiszę co zrobiłem.
Wymieniłem pompę wody (z której się lało), przeczyściłem cały układ specyfikiem do tego przeznaczonym, przeczyściłem nagrzewnicę, odpowietrzyłem układ. Nic nie dało.
A teraz kwestia, która mnie zastanawia. Kiedy odczepiłem wąż, który wychodzi z bloku to na niskich obrotach nie wyleciała z niego ani kropla płynu, na wysokich obrotach coś tam leci ale nie ma sił dopchnąć płynu do nagrzewnicy. Już brak mi sił. Co może być nie tak?
Mazda 323F – układ chlodzenia
Strona 1 z 1
Coś musi być chyba zapchane.
Jak masz podłączony reduktor? Jest on grzany wystarczająco?
A tak w kwestii formalnej to temat założyłeś w niewłaściwym dziale ale tym razem przeniosę go za ciebie.
Poczytaj na przyszłość: viewtopic.php?f=116&t=149073
No i uzupełnij proszę profil o lokalizację bo bywa to przydatne.
Jak masz podłączony reduktor? Jest on grzany wystarczająco?
A tak w kwestii formalnej to temat założyłeś w niewłaściwym dziale ale tym razem przeniosę go za ciebie.
Poczytaj na przyszłość: viewtopic.php?f=116&t=149073
No i uzupełnij proszę profil o lokalizację bo bywa to przydatne.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Reduktor jest podłączony na tym samym wężu co nagrzewnica (odgałęzienie poprzez trójnik). Na gaz przełącza mi się dość szybko. Co jeszcze zauważyłem to dość szybkie grzanie silnika. Kiedyś nagrzewał się po ok. 5km a teraz wystarczy że przejadę 1km i już wskaźnik wskakuje na połowę.
Wybaczcie za zły dział ale jestem nowy, obiecuję poprawę
Wybaczcie za zły dział ale jestem nowy, obiecuję poprawę
-
lukasz_r
Reduktor przecież można wpiąć szeregowo z nagrzewnicą i wówczas cały płyn będzie przepływał przez oba elementy.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Skoro reduktor się nagrzewa to musi jednak być obieg.
Dotknij go ręką i zobacz czy jest gorący.
Ale fakt jest faktem, że nie mam pomysłu jak i gdzie to mogło się zapchać, że tak słabo płyn wypływa jak to opisałeś.
Dotknij go ręką i zobacz czy jest gorący.
Ale fakt jest faktem, że nie mam pomysłu jak i gdzie to mogło się zapchać, że tak słabo płyn wypływa jak to opisałeś.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości