Bardzo Dymi z rana
Strona 1 z 1
No to pewnie uszczelka pod głowicą. Ciśnienia na cylindrach sobie zmierz. U mnie było gorzej bo miałem pękniętą głowice i brało płyn.
- Od: 1 wrz 2013, 20:28
- Posty: 63
- Skąd: Ostrowiec świętokrzyski
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 16V 1998rok
Honda Civic 1.3 1995rok
Kolor dymu na pewno biały?
Ile tego płynu ubywa w układzie chłodzenia? Wycieków nie ma?
Podczas pracującego silnika płyn zapewne nie jest wywalany ze zbiorniczka?
P.S. I uzupełnij proszę profil o lokalizację bo bywa to przydatne.
Ile tego płynu ubywa w układzie chłodzenia? Wycieków nie ma?
Podczas pracującego silnika płyn zapewne nie jest wywalany ze zbiorniczka?
P.S. I uzupełnij proszę profil o lokalizację bo bywa to przydatne.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Jak dymi na biało i płyn ucieka to niestety bmedzie wypalona uszczelka pod głowicą. A nie masz problemu z odpaleniem jak się silnik rozgrzeje? J tak kiedyś miałem w mondeo jak uszczelka mi poszła.
Dopisano 7 gru 2015, 23:00:
dodaną mam lokalizacje
Dopisano 7 gru 2015, 23:00:
dodaną mam lokalizacje
- Od: 1 wrz 2013, 20:28
- Posty: 63
- Skąd: Ostrowiec świętokrzyski
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 16V 1998rok
Honda Civic 1.3 1995rok
Jeśli to uszczelka, to z czasem będzie coraz dłużej kręcił żeby odpalić ;–)
Sent from my E2105 using Forum Fiend v1.3.3.
Sent from my E2105 using Forum Fiend v1.3.3.
Była MAŹDZINKA 323C BA 1,3 B3, 323F BA 1,8 BP, MPV LW 2.0 FS-DE
Jest: M5 CR 2.0 z podtlenkiem gazu
Mitsubishi Colt 05 1.3 ;)
Jest: M5 CR 2.0 z podtlenkiem gazu
Mitsubishi Colt 05 1.3 ;)
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości