Witam Państwa !
Mam dziwny objaw w mojej Magdzie kochanej
Tylko przy przyśpieszaniu czasami, nie zawsze występuje taki jakby elektroniczny dźwięk pod maską (jakby iskra nie miała gdzie uciec z kopułki) przez 2-3 sekundy i tylko przy dodawaniu gazu (jak puszcze gaz od razu ustaje) ale nie zawsze się to pojawia przy obrotach do 3k rmp, powyżej tych obrotów tego nie ma, problem występuje na wszystkich biegach ale nieregularnie, raz się pojawia jak przyśpieszam raz nie...
Dodam że przejrzałem całe 15 stron w tym dziale i nie znalazłem nic podobnego i chyba wykluczam osłonę kolektora bo ten dźwięk bardziej mi przypomina zwarcie elektryczne i występuje tylko poniżej 3k rmp (gdzieś pomiędzy 2k – 3k rmp).
Co to może być?? Dodam że auto jeździ normalnie w każdym zakresie obrotów, nic nie szarpie ani nie stuka, kable nowe, świece też, wachy 3/4 zbiornika
Dziwny jakby elektryczny dźwięk przy przyśpieszaniu
Strona 1 z 1
Przypuszczam, że bez nagrania owego dźwięku, trudno będzie stwierdzić.
Sent from my E2105 using Forum Fiend v1.3.3.
Sent from my E2105 using Forum Fiend v1.3.3.
Przed liftowe silniki mialy lancuch na wałkach rozrzadu, po lifcie byl pasek przez 2 walki i silnik duuuuuuuuuuuuuuuuzej ciszej pracuje , bardzije kulturlanie
Ja u siebie mam zamiar wymienic na walki na poliftowe i dac dluzszy pasek.
Ja u siebie mam zamiar wymienic na walki na poliftowe i dac dluzszy pasek.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Dave_uś napisał(a):Przypuszczam, że bez nagrania owego dźwięku, trudno będzie stwierdzić.[/color]
ciężko z tym będzie bo to rzadko występuję niby częściej niż wcześniej jak to zauważyłem ale i tak bardzo rzadko
arafal21, a jeśli to łańcuch to można z tym jeździć czy trzeba wymienić naprędce?
a dodatkowo mam wyciek oleju z aparatu zapłonowego pewnie oring, jaki kupić 38*3,5 czy 35*3,5 ?
- Od: 11 wrz 2015, 22:45
- Posty: 93
- Skąd: Warszawa
- Auto: MAZDA 323F BA 97 Z5
To norma dla tego silnika Lubi sobie dzwonic i nic z tym nie zrobisz. Jedynie zmiana walkow od polifta albo z ZL o ile pasuja i rozrzad na samym pasku , wtedy bedzie cisza pod maska. Jest tutaj podane gdzies na forum jaki wymiar.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Ja łańcuszek kiedyś u siebie wymieniany miałem i faktycznie rozrząd trochę uciszył się po tym.
Moim zdaniem na razie możesz jeździć z tym ale miej na uwadze aby w niedługim czasie jednak to wymienić.
A oring to jak najbardziej 38 x 3.5 ---> KLIK
Moim zdaniem na razie możesz jeździć z tym ale miej na uwadze aby w niedługim czasie jednak to wymienić.
A oring to jak najbardziej 38 x 3.5 ---> KLIK
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
To poszedlbym w wymianie walkow na polift i dluzszy pasek a otwor od napinacza zaslepic i bedzie smigac. Z pewnego zrodla wjem ze to bąaaardzo pomaga w wycieszeniu. Tylko tez ciekawi mnie czy walki pasuja od 323f bj 1.5 ZL.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Z ciekawości: obudowa rozrzadu w 100% podpasuje?
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Czyli przed lift, miał pasek do jednego wałka i z tego do drugiego szedł łańcuch. A polift miał jeden długi pasek na dwa wałki. Tak to wygląda?
Sent from my E2105 using Forum Fiend v1.3.3.
Sent from my E2105 using Forum Fiend v1.3.3.
Była MAŹDZINKA 323C BA 1,3 B3, 323F BA 1,8 BP, MPV LW 2.0 FS-DE
Jest: M5 CR 2.0 z podtlenkiem gazu
Mitsubishi Colt 05 1.3 ;)
Jest: M5 CR 2.0 z podtlenkiem gazu
Mitsubishi Colt 05 1.3 ;)
Jak najbardziej masz rację.
Do tego łańcuszek jest napinany hydraulicznym napinaczem, który oczywiście w polifcie nie występuje.
Zapewne otwór kanału olejowego do napinacza w poliftowej głowicy też po prostu nie istnieje.
Do tego łańcuszek jest napinany hydraulicznym napinaczem, który oczywiście w polifcie nie występuje.
Zapewne otwór kanału olejowego do napinacza w poliftowej głowicy też po prostu nie istnieje.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości