Strona 1 z 1

Z5 1,5 16V pytanie o wałki rozrządu

PostNapisane: 31 sie 2015, 13:51
przez cyberegg
Witam,

W moim samochodzie padła głowica, nie nadaje się do regeneracji.
Szukam nowej, jednak wszystkie dostępne na aukcjach głowice posiadają wałki rozrządu spięte łańcuchem.

W mojej 323f każdy wałek ma swoje koło pasowe. Potrzebuję informacji czy jest jakaś różnica w budowie głowicy w tych dwóch rodzajach ? Czy głowica jest uniwersalna a tylko wałki muszę założyć z starej.

Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Re: Z5 1,5 16V pytanie o wałki rozrządu

PostNapisane: 31 sie 2015, 21:25
przez rafał88
Wszystko jest to samo.A jak myle to niech ktos poprawi.

PostNapisane: 31 sie 2015, 22:25
przez Marek 161BD081
A ja mam dylemat: w wersji przedliftowej mamy hydrauliczny napinacz łańcuszka.
W wersji poliftowej co w tym miejscu jest?
Ew. jak jest zaślepiony kanał olejowy (o ile takowy istnieje w polifcie) do napinacza?

Re: Z5 1,5 16V pytanie o wałki rozrządu

PostNapisane: 31 sie 2015, 23:14
przez rafał88
To jest wlasnie zagadka :P Raczej peewnie nie ma wogole tego kanalu... To pewnie wystarczylo by zaslepic, choc zostawianie wolnego tego chyba nie groziloby jakims uszkodzeniem. Chyba...

Re: Z5 1,5 16V pytanie o wałki rozrządu

PostNapisane: 1 wrz 2015, 07:45
przez cyberegg
Dzięki za odpowiedzi, czyli najlepszym rozwiązaniem byłoby zamontowanie głowicy przedliftowej i zastosowanie krótszego paska rozrządu. Czy się mylę ?

Re: Z5 1,5 16V pytanie o wałki rozrządu

PostNapisane: 1 wrz 2015, 08:15
przez rafał88
Chyba tak. Tylko sie nie zdziw po jej montazu , ze cos dzwoni pod maska... Silnik glosniej pracuje...
Szukaj po FL najlepiej.

PostNapisane: 1 wrz 2015, 10:05
przez Marek 161BD081
No niestety – łańcuszek ma tendencje do hałasowania i później powstają tematy z zapytaniem o "Rzężenie w silniku" :D