Rozładowany przez noc? Jaka może być przyczyna?
Strona 1 z 1
Witam , mam otóż taki problem z moją mazdą 323f BA Z5 98'.
Przez noc potrafi całkowicie rozładować akumulator , nie mal że do 0.
Jaka może być przyczyna?
Alternator?
Akumulator nie trzyma prądu?
Może gdzieś stały pobór prądu w maździe?
Ktoś może miał taki problem , bądź podobny i potrafi mi pomóc gdzie szukać winy? Mocno jest to uciążliwe bo żeby odpalić to albo na kablach albo na podłączonym prostowniku hmmm...
Przez noc potrafi całkowicie rozładować akumulator , nie mal że do 0.
Jaka może być przyczyna?
Alternator?
Akumulator nie trzyma prądu?
Może gdzieś stały pobór prądu w maździe?
Ktoś może miał taki problem , bądź podobny i potrafi mi pomóc gdzie szukać winy? Mocno jest to uciążliwe bo żeby odpalić to albo na kablach albo na podłączonym prostowniku hmmm...
Zacznij od sprawdzenia napięcia accu na postoju i podczas pracy silnika (ładowanie) a jak to nic nie wykaże sensownego to zacznij szukać powodu dlaczego ci rozładowywuje.
Miernik w rękę i sprawdzasz, który obwód na postoju pobiera jakiś większy prąd.
Tyle ile jest aut to tyle może być odosobnionych przypadków.
Miernik w rękę i sprawdzasz, który obwód na postoju pobiera jakiś większy prąd.
Tyle ile jest aut to tyle może być odosobnionych przypadków.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Czy możliwe jest to że jeżeli akumulator ma sucho w komorach to nie będzie trzymał prądu i ciężko będzie odpalał po nocy?
Dziś dolałem ok.600ml wody destylowanej do akumulatora tak aby były zalane te "blaszki" , czy to może pomóc ; )?
Dziś dolałem ok.600ml wody destylowanej do akumulatora tak aby były zalane te "blaszki" , czy to może pomóc ; )?
Pewnie ze może pomóc a jaki masz stary ten akumulator? najlepiej sprawdzić napięcie ładowania później pobór prądu jak wszystko wyłączone i wtedy zostaje akumba do wymiany i przypuszczam że ta będzie problemem też własnie dziś wymieniałem na nową bo po nocy nie chciała zapalić już 
akumulator ma ze 3 lata , mam nadzieje ze uzupełnienie płynu w aku pomoże , dzięki za pomoc ; )
Brak elektrolitu w pojedynczych celach b. źle świadczy o kondycji accu 
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Wymieniłem dziś akumulator i jest lepiej bo kręci ale to wciąż nie jest to co było. Otóż teraz na dłuższym postoju auta trzeba dosyć długo go kręcić żeby odpalił a nie podoba mi się to bo aku dostaje mocno w pupę , co to może być że tak długo go kręci na zimnym silniku ? Co zauważyłem że po odpaleniu na zimnym silniku wskazówka od temperatury ani drgnie , już nie wiem za co się zabrać?
Świece może zalane wyczyścić czy może jak czytałem czujnik temperatury cieczy chłodzącej walnięty? Ewentualnie jeszcze mi mówią że synchronizacja wałka rozrządu , al co wy o tym sądzicie? Proszę o wskazówki.
Świece może zalane wyczyścić czy może jak czytałem czujnik temperatury cieczy chłodzącej walnięty? Ewentualnie jeszcze mi mówią że synchronizacja wałka rozrządu , al co wy o tym sądzicie? Proszę o wskazówki.
Świece i czujnik wporzadku... Ktoś ma jakiś inny pomysł?
Hmm pompa paliwa pracuje bo słychać ja , paliwo tankowane na orlenie to nie wiem sam , a jak filtr wygląda to nie mam pojęcia hmm..
To zle ze ja slychac, no zalezy cos rozumiec przez slyszenie . Ja u siebie wogole nie slysze pompy paliwa, za ile lejesz paliwa ? czesto na rezerwie jezdzisz ?
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Benzyny nie leje dużo tak aby rezerwa zgasła a gazu zawsze do pelna ; p
To juz wiesz dlaczego CI ciezko Ci pali, ja paliwo staram sie miec najmniej 1/4 zbiornika. Im blizej rezerwy i sama rezerwa to ciezkie palenie. Pompa pewnie juz zdycha, no ale zalej paliwa za chociaz 70-100zl i wtedy zobacz jak bd palic.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Ok 
Dopisano 5 wrz 2014, 21:31:
Ale czy wtedy na ciepłym silniku by normalnie palił ? Bo tylko.ma zimnym ma ciężko .
Dopisano 5 wrz 2014, 21:31:
Ale czy wtedy na ciepłym silniku by normalnie palił ? Bo tylko.ma zimnym ma ciężko .
polimerowy napisał(a):Ok
Dopisano 5 wrz 2014, 21:31:
Ale czy wtedy na ciepłym silniku by normalnie palił ? Bo tylko.ma zimnym ma ciężko .
Tak na cieplym bedzie normanie palil bo w ukladzie jest na tyle paliwa i cisnienia ze pali na dotyk
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości