a ja powiem tak , nowa uszczelka , uszczelniacze zaworów i uwaga :
tylko pierścienie olejowe , wiem wiem zaraz podniosą się głosy o rzeżbie itp. itd.i że mi chyba odbiło , ale zastanówcie śię nad tym głębiej , bo jeżeli kompresja jest git to pierścionki są też git , więc łyka przez olejowe , a dlaczego mówię by tak zrobić , otóż kiedyś uwikłałem się w remont silnika ma$$$$$dy i tylko

nerwówa i kupa kasy psu w pupę , ten pomysł zastosowałem z kolegą w jego 323 f w silniku b6 , dałem mu pierścienie olejowe z mojej poprzedniej jesdnostki która poniewiera sie u ojca w garażu , miało być tanio bo chciał ją opylić otóż już ma najechane 10 tysi po tej makabrycznej rzeżbie , nawet nie myśli jej sprzedać , lalka hehehehe , pierścienie były rik tylko stan silnika nie kwalifikował go do remontu hehehe , więc olejowe rika ma teraz w swojej efce , śmiesznie nie??????? mam jescze kompresyjne ... chce ktoś hihihihihihii???????
p.s. pomysł samych olejowych wziął się z tego iż wydaje mi sie że nie padnięte oryginały pochodzą dłużej jak rik...ale cóż wasza kasa wasze auta...