Mazda 323F BA 1.5 16V – pomoc wymiana paska alternatora

Witam serdecznie,
Na dzień dobry powiem, że jestem totalnym laikiem jeżeli chodzi o motoryzację więc będę opisywał mój problem dość łopatologicznie. Generalnie większość rzeczy daję do roboty mechanikom, natomiast w momencie gdy znajomym rzuciłem temat wymiany paska zostałem wyśmiany, że "takich robót" nie daje sie mechanikiem bo spokojnie zrobie to sam. Tak więc człowiek uczy się całe życie i chciałem zrobić to sam
Prosze bardzo o wsparcie
Przechodze do sedna...posiadam w.w mazdę z 1996 roku...podczas jazdy pękł mi pasek. Po odholowaniu jej pod blok i podniesieniu maski zdjąłem a raczej pozbierałem szczątki pękniętego paska...
Znalazłem w necie zdjęcie, które idealnie pasuje do wyglądu mojego silnika z boku:

Widzę, że na załączonym zdjęciu założone są 2 paski, natomiast tak jak wspomniałem wyżej, ja w mojej maździe zbierałem szczątki jednego paska. Pytanie jest następujące...czy skoro zbierałem tylko 1 pasek, to znaczy że tylko jeden musi być zamontowany? Czy zerwały się oba...i jeden zgubiłem po drodze?
Jeżeli miałoby to coś pomóc to w.w. pasek był tego typu: http://i60.tinypic.com/2nulkxz.jpg
Na zdjęciu zaznaczyłem numery od 1-5. Możecie wytłumaczyć mi co one oznaczają i w jaki sposób mam założyć ów pasek...czy paski? Bo napinacz przy alternatorze do 1 paska chyba znalazłem
? – napinacz paska??
1- alternator
Na dzień dobry powiem, że jestem totalnym laikiem jeżeli chodzi o motoryzację więc będę opisywał mój problem dość łopatologicznie. Generalnie większość rzeczy daję do roboty mechanikom, natomiast w momencie gdy znajomym rzuciłem temat wymiany paska zostałem wyśmiany, że "takich robót" nie daje sie mechanikiem bo spokojnie zrobie to sam. Tak więc człowiek uczy się całe życie i chciałem zrobić to sam
Prosze bardzo o wsparcie
Znalazłem w necie zdjęcie, które idealnie pasuje do wyglądu mojego silnika z boku:

Widzę, że na załączonym zdjęciu założone są 2 paski, natomiast tak jak wspomniałem wyżej, ja w mojej maździe zbierałem szczątki jednego paska. Pytanie jest następujące...czy skoro zbierałem tylko 1 pasek, to znaczy że tylko jeden musi być zamontowany? Czy zerwały się oba...i jeden zgubiłem po drodze?
Jeżeli miałoby to coś pomóc to w.w. pasek był tego typu: http://i60.tinypic.com/2nulkxz.jpg
Na zdjęciu zaznaczyłem numery od 1-5. Możecie wytłumaczyć mi co one oznaczają i w jaki sposób mam założyć ów pasek...czy paski? Bo napinacz przy alternatorze do 1 paska chyba znalazłem
? – napinacz paska??
1- alternator