Mazda 323F BA 1.5 16V – pomoc wymiana paska alternatora
1, 2
Górne mocowanie alternatora stanowi śruba na foto na prawo od "pytajnika", która połączona jest z napinaczem (na lewo od "pytajnika").
Zwykle poluzowanie tej górej śruby powinno wystarczyć aby można było alternatorem ruszyć.
Pod alternatorem jest jeszcze jedna śruba, która stanowi jego dolne mocowanie. Jeśli ona będzie mocno dokręcona to może być ciężko alternatorem ruszyć.
Zwykle poluzowanie tej górej śruby powinno wystarczyć aby można było alternatorem ruszyć.
Pod alternatorem jest jeszcze jedna śruba, która stanowi jego dolne mocowanie. Jeśli ona będzie mocno dokręcona to może być ciężko alternatorem ruszyć.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Poluzowalem wszystkie sruby troszke sie rusza ale minimalnie nic wiecej... ;/
Mial ktos taki przypadek? szarpie sie z tym i ''przy okazji testuje amortyzatory''
Dopisano 1 lut 2017, 20:52:
Zdjecie
Mial ktos taki przypadek? szarpie sie z tym i ''przy okazji testuje amortyzatory''
Dopisano 1 lut 2017, 20:52:
Zdjecie
- Od: 24 kwi 2013, 12:15
- Posty: 21
- Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
- Auto: mazda 323f ba 96r. 1.5
Te fotki przedstawiają pompę wspomagania a ja sadziłem, że alternatorem nie mozesz ruszyć.
Przez otwór w kole pasowym jest dostęp do śruby, na której sie ona trzyma – poluzuj ją i będzie ok.
Przez otwór w kole pasowym jest dostęp do śruby, na której sie ona trzyma – poluzuj ją i będzie ok.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Chodzi mi caly czas o pompe wspomagania tak jak to kolega wyzej opisywam ze zdjeciami aby zalozyc pasek od alternatora trzeba zdjac pasek od pompy wspomagania lecz ... nie idzie ja ruszycz ... po odkreceniu wszystkich srub mowie minimalnie cos drgnie lecz nic wiecej nie da sie zrobic ;/ mowie poluzowalem wszystkie sruby tak bynajmniej mis ie wydaje i nic ... ( czyli sruba w kole pasowym, za kolem pasowym sruba i poluzowalem oczywiscie napinacz ...)
- Od: 24 kwi 2013, 12:15
- Posty: 21
- Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
- Auto: mazda 323f ba 96r. 1.5
Ja żeby się nie męczyć to demontuję napinacz i pompa schodzi jeszcze niżej. Co do pompy wspomagania to śruby są trzy do odkręcenia. Śruba za kołem pasowym, śruba pod kołem pasowym i śruba napinacza. Wszystkie trzy należy odkręcić tak jak na rysunku czyli A, B i C
Yhym i te 3 sruby mialem odkrecone tak jak mowisz i swietnie pokazuje to obazek. Lecz nic to nie dalo siedzi na amen... Postanowilem sie nie meczyc i nie ratowac juz madzi ze wzgledu na brak czasu i nie oplacalnosc reanimacji jej (mala przygoda z bariera energochlonna ) po mimo 6 lat w posiadlosci bede ja wspominal dobrze
DZIEKUJE jeszcze raz za pomoc , schemat ktory przeslales napewno przyda sie innym w przyszlosci
To tak przy okazji zapraszam do mnie jesli ktos potrzebuje pare gratow ktore wystawie je w odpowiednim poscie...
pozdrawiam
DZIEKUJE jeszcze raz za pomoc , schemat ktory przeslales napewno przyda sie innym w przyszlosci
To tak przy okazji zapraszam do mnie jesli ktos potrzebuje pare gratow ktore wystawie je w odpowiednim poscie...
pozdrawiam
- Od: 24 kwi 2013, 12:15
- Posty: 21
- Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
- Auto: mazda 323f ba 96r. 1.5
Szkoda, że się tak poddajesz.
Może trzeba użyć czasem rozwiązań siłowych pod postacią młotka.
P.S. Gdzie są Piekienice?
Może trzeba użyć czasem rozwiązań siłowych pod postacią młotka.
P.S. Gdzie są Piekienice?
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
[imghttp://pokazywarka.pl/3jlgsj/][/img]
Witam Serdecznie, Panowie czy do tej śruby A na tym rysunku dojdę od góry czy muszę od dołu? Pytanie może śmieszne ale z braku kanału muszę je zadać, z góry dzięki za odpowiedź
Witam Serdecznie, Panowie czy do tej śruby A na tym rysunku dojdę od góry czy muszę od dołu? Pytanie może śmieszne ale z braku kanału muszę je zadać, z góry dzięki za odpowiedź
- Od: 19 gru 2016, 20:56
- Posty: 1
- Skąd: Stargard
- Auto: Mazda 323F BA 1.5 1997
Da się dojść od góry ale od dołu jest wygodniej. skręcasz koło maksymalnie w prawo zdejmujesz osłonę która przykręcona jest na 3 śruby 10-tki. Głowa we wnękę koła i widać wszystko jak na dłoni. Nawet podnosić auta nie trzeba no chyba że masz łeb jak gar 30-to litrowy
Dopisano Wt, 21 lutego 2017, 21:00:
A co do bioly6 to odkręcił trzy śruby.. a napinasz chociaż popuścił?
Dopisano Wt, 21 lutego 2017, 21:00:
A co do bioly6 to odkręcił trzy śruby.. a napinasz chociaż popuścił?
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości