Chyba ze znia jest cos nie tak gdyz ciezko jest jej sie zebrac nawet do 140 km/h nawet przy mojej bardzo ciezkiej nodze ,dziwneeeeeee. Bede wdzieczny za kazde rady i opnie
Słabe osiągi.
Strona 1 z 1
elo mam mazde 323 f95 rok 90 KM 16 V DOHC grafit metalik
.wie ktos moze jak najtaniej poprawic jej osiagi gdyz wydaje mi sie troszke zamulona,sportowy filtr powietrza ,tlumik itp czy to moe poprawic lekko zauwazalnie osiagi
???
Chyba ze znia jest cos nie tak gdyz ciezko jest jej sie zebrac nawet do 140 km/h nawet przy mojej bardzo ciezkiej nodze ,dziwneeeeeee. Bede wdzieczny za kazde rady i opnie
Chyba ze znia jest cos nie tak gdyz ciezko jest jej sie zebrac nawet do 140 km/h nawet przy mojej bardzo ciezkiej nodze ,dziwneeeeeee. Bede wdzieczny za kazde rady i opnie
- Od: 28 paź 2005, 20:59
- Posty: 33
- Skąd: mazowieckie
faktycznie mazda jest mocno zamulona jak ledwie 140 osiąga, pewnie Twój silnik ma nie 90 a jakieś 60 koni i trzeba go dokładnie obejrzeć. Albo ten silnik jest poważnie uszkodzony albo nie pracuje na wszystkich cylindrach, na początek z cylku zrób to sam sprawdź świece i kable wysokiego napięcia i kopółkę, całą instalację elektryczną.
A co do filtrów, tłumików to przy takiej mocy nie zmienią absolutnie nic.
Chcesz mieć większy power, wywal filt powietrza i tłumik, moc silnika wzrośnie, potem wywal siedzeina, tapieckę i wygłuszenie i będzie rakieta, tyle że nie będzie się tym dało jeździć.
A co do filtrów, tłumików to przy takiej mocy nie zmienią absolutnie nic.
Chcesz mieć większy power, wywal filt powietrza i tłumik, moc silnika wzrośnie, potem wywal siedzeina, tapieckę i wygłuszenie i będzie rakieta, tyle że nie będzie się tym dało jeździć.
- Od: 18 maja 2005, 01:13
- Posty: 86
- Skąd: Białystok
- Auto: 323F BG 1.8 SOHC ?KW 1991
140km/h dla tego silkna to nic szczegolnego, mozesz miec walnieta sonde lamda , lub zalozona jakas niefabryczna, jednym slowem mowiac kiepski zamienniki dlatego auto ci nie che jechac, pozdro
-
Pyton162
• Sprawdzić, czy we wszystkich komorach spalania w bloku dokodzi do zapłonu.
• Skontrolować sprężanie w cylindrach. W jednostce napędowej o pojemności 1.489ccm nominalne sprężanie wynosić powinno 9,4. Jeśli jest mniejsze od 7,5 lub różnica między poszczególnymi garami jest większa, niż 2 – silnik wymaga remontu.
• Wymienić olej oraz podstawowe trzy filtry (oleju, paliwa, powietrza).
• Sprawdzić stan świec, przewodów Wysokiego Napięcia, aparatu zapłonowego.
• Sprawdzić dolot powietrza (między przepływomierzem a układem wtryskowym), czy nie ma przedmuchów.
• Upewnić się, że tankowane paliwo jest przynajmniej dobrej klasy – testowo możesz zalać benzynę Pb100 Shell V-Power Racing w celu wyeliminowania winy paliwa.
• Dolać do paliwa preparat do oczyszczenia układu dostarczania paliwa i wtryskowego.
• Sprawdzić, czy któreś z kół nie jest "trzymane" przez hamulce (roboczy, ręczny). Niekiedy potrafią się blokować zaciski, itp. Podnieś auto z jednej strony i sprawdź, czy i jak się obracają koła a następnie wykonaj podobną czynność z drugiej strony auta.
• Skontrolować komputer pokładowy pod względem błędów. Jeśli takowe występują – skasować je. Po procedurze podobnego kodowania mapy wtrysków, itp. (Kilkunastokilometrowa próbna jazda z różnymi prędkościami i obrotami oraz zmienną dynamiką) ponownie odczytać błędy. Jeśli takowych nie będzie – tu problemu nie ma. Jeżeli będą – rozpoznać kody błędów i na ich podstawie sprawdzić wskazane elementy.
• Odłączyć przyczepę kampingową
.
Powodzenia
..::GofNet::..
• Skontrolować sprężanie w cylindrach. W jednostce napędowej o pojemności 1.489ccm nominalne sprężanie wynosić powinno 9,4. Jeśli jest mniejsze od 7,5 lub różnica między poszczególnymi garami jest większa, niż 2 – silnik wymaga remontu.
• Wymienić olej oraz podstawowe trzy filtry (oleju, paliwa, powietrza).
• Sprawdzić stan świec, przewodów Wysokiego Napięcia, aparatu zapłonowego.
• Sprawdzić dolot powietrza (między przepływomierzem a układem wtryskowym), czy nie ma przedmuchów.
• Upewnić się, że tankowane paliwo jest przynajmniej dobrej klasy – testowo możesz zalać benzynę Pb100 Shell V-Power Racing w celu wyeliminowania winy paliwa.
• Dolać do paliwa preparat do oczyszczenia układu dostarczania paliwa i wtryskowego.
• Sprawdzić, czy któreś z kół nie jest "trzymane" przez hamulce (roboczy, ręczny). Niekiedy potrafią się blokować zaciski, itp. Podnieś auto z jednej strony i sprawdź, czy i jak się obracają koła a następnie wykonaj podobną czynność z drugiej strony auta.
• Skontrolować komputer pokładowy pod względem błędów. Jeśli takowe występują – skasować je. Po procedurze podobnego kodowania mapy wtrysków, itp. (Kilkunastokilometrowa próbna jazda z różnymi prędkościami i obrotami oraz zmienną dynamiką) ponownie odczytać błędy. Jeśli takowych nie będzie – tu problemu nie ma. Jeżeli będą – rozpoznać kody błędów i na ich podstawie sprawdzić wskazane elementy.
• Odłączyć przyczepę kampingową

Powodzenia
..::GofNet::..
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Apropo silnika to mechanik ktory robil przeglad niemogl sie nadziwic w jakim dobrym stanie technicznym jest ta pszczolka,zmienilem olej i filtry ,paliwo tankuje na orlenie (nie ma gazunku)nie jestem specjalista zanachorem ale pod maska wyglada wszystko dobrze dla pewnosci chyba wymienie swiece i przewody,silnik ma cos kolo 65 kW wiec to musi byc 90 KM .A jesli tak to domniemam ze powonna raczej "latac "nie jeadzzic
jak na taki samochodzik.A juz napewno powinna opierda... golfa 1.6
itp.
A moze jednak wszystko jest ok tylko mi sie wydaje ze niewiadomo czego chce.
Dziekoweczka a porady i czekam na wiecej:)
PS:jak tu sie zapisac do waszego klubu ,macie jakies fajne gadzety klubwe ramki na blachy, naklejki itp ?
pozdrawiam >------------------------------------------>
A moze jednak wszystko jest ok tylko mi sie wydaje ze niewiadomo czego chce.
Dziekoweczka a porady i czekam na wiecej:)
PS:jak tu sie zapisac do waszego klubu ,macie jakies fajne gadzety klubwe ramki na blachy, naklejki itp ?
pozdrawiam >------------------------------------------>
- Od: 28 paź 2005, 20:59
- Posty: 33
- Skąd: mazowieckie
Wiesz, nie chcę Cię martwić, ale wszystkie Z5 na pierwszy rzut oka pracują idealnie, a co się w nich kryje to wychodzi z czasem i nie są to najprzyjemniejsze odkrycia.
Jest tu jeden kolega, którego silnik też pracuje idealnie, a po 200km stracił 2l oleju.
- Od: 24 kwi 2005, 18:09
- Posty: 290
- Skąd: Biała Podlaska
- Auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI '99
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Wojtas_323F napisał(a):wywal filt powietrza
Nie radze... syfu kupa bo nasze drogi do czystych nie należą ... a efekt gorszy niz przy sprotowym filtrze.
killerONE napisał(a):PS:jak tu sie zapisac do waszego klubu ,macie jakies fajne gadzety klubwe ramki na blachy, naklejki itp ?
pozdrawiam >------------------------------------------>
Wszystkie informacje tu:
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=283
killerONE napisał(a):sportowy filtr powietrza ,tlumik itp czy to moe poprawic lekko zauwazalnie osiagi ?
Kosmetyczne zmiany mogły by przynieść niewielkie efekty ... ale przedewszytkim musisz doprowadzić silnik do stanu używalności ... bo jesli 90 Konne autko ma problem z jazdą powyzej 140 km/h to znaczy ze albo jest silnik w stanie agonalnym albo jest rostrojony. A w takim przypadku poprostu nie ma mowy o żadnym tuningu mechanicznym bo on tylko przyblizy zgon tego silniczka.
RX-7 FD3S Innocent Blue:
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
a jak tam juz jedziie powyzej 140km , znalazles przyczyne ze tak kiepsko sie buja twoja mazda ?
-
Pyton162
a pwiem ze troszke jak to sie mowi kosmetycnie sie polepszylo wymienilem filt powietrza w ktorym bylo kilogram
blota (za mi glupio ze odrazu do niego nie zajrzalem),zmienilem swiece filtry i wczesniej olej.
moze sie i troszke lepiej zbiera ,pojechala nawet i 185 km/h wiecej nie moglem bo niemozna bylo za malo drogi
ale pewnie by pojechala ,co to zbierania to mnie tylko czas dziwi myslalem ze bedzie lepiej ,ale moze tylko moje oczekiwania sa za duze ,a moze wszystko jest w normie musze sie przejechac innym modelem zeby porownac osiagi .Jednak w gruncie zeczy jestem w "sumie"zadowolony ,ale moze cos sie jescze poprawi bedzie lepiej .
moze sie i troszke lepiej zbiera ,pojechala nawet i 185 km/h wiecej nie moglem bo niemozna bylo za malo drogi
- Od: 28 paź 2005, 20:59
- Posty: 33
- Skąd: mazowieckie
killerONE napisał(a):moze sie i troszke lepiej zbiera ,pojechala nawet i 185 km/h
No to już styknie
killerONE napisał(a):co to zbierania to mnie tylko czas dziwi
Jak już wspomniałem wcześniej to nie rakieta

- Od: 24 mar 2004, 22:00
- Posty: 254
- Skąd: Nysa
- Auto: Było 323F BA Z5
Jest 3 BL 2.0 LF-VE
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości