Modyfikacja dźwięku (BA Z5-DE)

Witajcie, wielkim krokiem zbliża się trzynastka w pracy i zastanawiam się nad kupnem tłumika i wymianą dolotu powietrza w mojej maździe. Zależy mi aby brzmiała trochę agresywniej, lecz nie jak stary traktor warczący na pół miasta
Po kilku rozmowach z przedstawicielem marki ULTER SPORT (producent tłumików) dogadałem się, że zrobią mi końcówkę tłumika na zamówienie w formie przelotowej. Dodatkowo wpadłem na pomysł, żeby założyć stożek aby nadać bardziej nisko-tonowy (basowy) dźwięk. Zaznaczam, że nie zależy mi na przyroście mocy w żadnym stopniu, tylko i wyłącznie dźwięk silnika. Nie oszukujmy się, 1.5 DOHC 16v to nie jest jakiś potwór i nie zależy mi, żeby wyciskać z niego więcej mocy. Skupiam się tylko i wyłącznie na dźwięku.
Zależy mi na kilku poradach dotyczących stożka i wydechu.
Co do wydechu, jak wspominałem, padło na ULTER, nie jest to moja ostatnia decyzja.. niestety kosztuje on trochę bo aż 600zł, ale z tego co czytałem ma bardzo dobre opinie jeżeli chodzi o dźwięk i odporność na korozje. Być może macie jakieś sugestie co do tłumika? Może coś tańszego bo cena trochę powala.
A co do filtra, no tutaj zaczęły się dywagacje, bo niektórzy mówią, że nie daje basowego dźwięku i ogólnie nie opłaca się montować stożka. A inni bardzo polecają taką operację. Czy stożek na prawdę zmienia dźwięk? Kolega jeszcze poleca coś takiego:
http://allegro.pl/wyprzedaz-filtr-sport ... 85060.html
Bo zapewnia do 30% większą przepustowość... jednak co do dźwięku... silnik będzie cichszy.
Potrzebuję rady i może kilku opinii jak osiągnąć zamierzony cel, aby mazda brzmiała trochę bardziej jak sport, ale NIE do tego stopnia, żeby włączały się alarmy w samochodach
Zależy mi na kilku poradach dotyczących stożka i wydechu.
Co do wydechu, jak wspominałem, padło na ULTER, nie jest to moja ostatnia decyzja.. niestety kosztuje on trochę bo aż 600zł, ale z tego co czytałem ma bardzo dobre opinie jeżeli chodzi o dźwięk i odporność na korozje. Być może macie jakieś sugestie co do tłumika? Może coś tańszego bo cena trochę powala.
A co do filtra, no tutaj zaczęły się dywagacje, bo niektórzy mówią, że nie daje basowego dźwięku i ogólnie nie opłaca się montować stożka. A inni bardzo polecają taką operację. Czy stożek na prawdę zmienia dźwięk? Kolega jeszcze poleca coś takiego:

Bo zapewnia do 30% większą przepustowość... jednak co do dźwięku... silnik będzie cichszy.
Potrzebuję rady i może kilku opinii jak osiągnąć zamierzony cel, aby mazda brzmiała trochę bardziej jak sport, ale NIE do tego stopnia, żeby włączały się alarmy w samochodach