Mam mały problem z moja Madzią 323f BA 1.5, mianowicie: auto kopciło wiec pierwsze co sprawdziłem ciśnienie na tłokach i pokazało praktycznie na wszystkich miedzy 10 a 11 wiec pomyślałem nie jest źle. Zacząłem przeglądać to forum w celu uzyskania informacji co to może być i moje wnioski były takie że to na pewno uszczelniacze. Wczoraj Mazda przeszła wymianę owych uszczelniaczy jednak nadal kopci na biało-niebiesko (cieżko jest mi określić dominujący kolor) i tu nasuwa się pytanie co to może być? Czy po takiej wymianie autko musi przepalić olej który mógł się zbierać w wydechu bądź w innych miejscach? Bardzo proszę o pomoc bo nie wiem co mam z tym fantem zrobić
Kolejne pytanie:
Czy zegary od 1.5 różnią się czymś od zegarów z 2.0 v6? Pytam się ponieważ wsadziłem zegary od 2.0 i niestety świruje obrotomierz.
Bardzo proszę o wyrozumiałość (mój pierwszy post