Strona 1 z 1

Ile może kosztować generalny remont silnika?

PostNapisane: 18 kwi 2012, 15:17
przez pawcio1017
Znalazłem ostatnio dosyć ciekawą mazde 323f ba z silnikiem 1,5 jednakże jest w niej do zrobienia silnik. Wg sprzedającego auto nie ma mocy i kopci na biało. Diagnoza mechanika to uszczelka pod głowicą + pierścienie. Ile może kosztować taka zabawa (koszt samych części). Chodzi mi o wymiane wszystkich pierścieni + kompletna regeneracja głowicy, tak żeby mieć pewny silnik który nie będzie jadł oleju.

Odp: Ile może kosztować generalny remont silnika?

PostNapisane: 18 kwi 2012, 16:04
przez nietoperz
Teź ją chciałem kupić
Popatrz na lewy próg i na drzwi kierowcy coś tam było robione albo mi sie wydaje.
Rozmawiałem ze sprzedającym i tylko mówił że jest zrobiona ale nie był rozmowny
Ciewe czemu sam nie chce zmienić silnka i coś za tanio prawie nowe lpg itd...

PostNapisane: 18 kwi 2012, 16:11
przez mikissj
zależy gdzie i jakiej jakości części :D cena sie może wahać może cie to kosztować w sumie 1000 zeta, a może więcej , a może mniej, zależy właśnie za ile części kupisz i za ile ci to zrobią

Może sie też okazać że taniej kupisz używany silnik z wymianą niż remont silnika

PostNapisane: 18 kwi 2012, 16:49
przez flywin
może i taniej kupi ale czy na pewno w 100% sprawny :P?

co do remontu to koszt ok 1500,–

Re: Ile może kosztować generalny remont silnika?

PostNapisane: 18 kwi 2012, 16:52
przez Grzechu_rwk
ale 1500 za części czy razem z robocizną?

PostNapisane: 18 kwi 2012, 18:23
przez pawcio1017
Dokładnie. Powiedzmy że robocizne mam za free wiec kosztowałoby mnie to tylko tyle co cześci. Czy lepiej drugi silnik – wg mnie nie. Bo roboty tyle samo (jeśli nie więcej) a nie wiadomo jaki będzie ten drugi i ile pochodzi... Tym bardziej właśnie, że wszystko robiłbym sam więc po takim remoncie miałbym względnie pewny silnik. Tylko jak wyglada sprawa gładzi na cylindrach? Czy po prostu nowe pierścienie, dotarcie i jazda czy więcej kombinacji z jakimiś szlifami?
Co do ceny to z tego co sie zorientowałem pierścienie w granicach 150-250zl. Uszczelka pod głowice + dekiel zaworów – 350. Bardziej by mnie interesował koszt kompletu uszczelniaczy?

nietoperz – rzeczywiście teraz sie przyjżałem to wygląda na to że coś tam było robione. Ciekawe jak na zywo to wygląda ale tragedii chyba nie ma. Najwyżej reperaturka progu i jazda <oczko> Za takie pieniadze nie można wymagać "nowszej niż nowej" i nie wiem jak Ty ale ja sobie zdaje sprawe z tego typu mankamentów. Ta i tak wygląda na zadbaną w porównaniu do większości "trupów" na allegro.

PostNapisane: 18 kwi 2012, 19:47
przez flywin

PostNapisane: 18 kwi 2012, 20:26
przez waldii
pierscienie ok.250 tylko i wylacznie RIKKEN
uszczelka pod glowice ok.130zl ori mazda(tansza niz podrobka ELRING hehe)
uszczelka pod pokrywe zaworowa ok.80zl ori mazda
uszczelniacze trzonkow zaworowych 5zl za sztuke tacoma czyli x 16szt

do tego uszczelka pod kolektor wydechowy by sie przydala a to ok.50zl no i zalezy jak wyjdzie regulacja luzu zaworowego to maba byc potrzebne plytki regulacyjne a to ok.40zl szt.Do tego 80zl planowanie glowicy i ok.60zl sprawdzanie szczelnosci glowicy(to zrob koniecznie skoro sa jakies problemy z plynem)

a ceny sa z glowy,dokladnie nie pamietam.Zadzwon do carspeed.pl ;)

PostNapisane: 18 kwi 2012, 21:59
przez mikissj
a komplet uszczelek nie wychodzi taniej ?? osobno każda uszczelka jak sie pytałem to mi zaśpiewali 1000 złotych z robocizną wszystko

PostNapisane: 18 kwi 2012, 23:33
przez flywin
tak owszem ,można taniej ,tylko ze zaraz będziesz pisać czemu po remoncie dalej pije Olej
trzeba renomowane części to nie będzie problemu z olejem