Rozregulowane obroty w BA jak ustawic ? 1.5 16v

Napisane:
4 wrz 2011, 19:28
przez meziu_23
Problem polega na tym , ze na pewno mam zle ustawione obroty . pytanie moje jest takie ile obrotów trzeba zrobic ta srubka na zdj

chce tak to ustawic ze zaznaczam w dobrej przepustnicy markerem lub korektorem na srubce i na sciance i skrecam licze ile razy sie skreci i chce to powtórzyc u siebie. aby miec pewnosc ze jest wszystko ok . wie ktos ile

i juz nie bede zakładał drugiego tematu tylko w tym zapytam bo jak jade i zblizam sie do krzyzówki lub chce sie w ogole zatrzymac to obroty spadaja do zera i wracaja na miejsce .. mozliwe ze jest przebicie na kablach >?? czy to raczej inny powód
zdj

Uploaded with
ImageShack.us
Re: Rozregulowane obroty w BA jak ustawic ? 1.5 16v

Napisane:
4 wrz 2011, 19:29
przez luki_92_92
Ile obrotów śrubki ma być to ja tobie nie powiem, ale powiem tak > regulujesz na rozgrzanym silniku, na biegu jałowym powinno być ok 800-850 obrotów.
Jeśli ci skaczą obroty to są różne opcje – świece, przewody, aparat zapłonowy, popękana rura dolotu (widze na foto że masz inną więc można to wykluczyć, chyba że to nie twoje foto). Mazda jest w benzynce, czy masz gaz też? Ja mam z gazem i na gazie mi się tak robi jak stoję w miejscu (szczególnie jak jest hamulec wciśnięty) i jest to wina zużytych membranek w reduktorze od gazu, koszt części do regeneracji nie jest duży tylko że z moich okolic zajmują się tym w krakowie i częstochowie także narazie nie byłem. Natomiast ostatnio obroty mi spadały na benzynie a także robiło się tak, że wciskałem gaz do końca i nic się nie działo i tak wyrywało do przodu momentalnie co chwilę (takie szarpanie) – to samo robiło się na gazie i benzynie jak miałem aparat zapłonowy zepsuty, ale teraz było to tylko na benzynie a gaz chodził elegancko, i winny okazał się filtr paliwa (25zł filtr, 25 wymiana).
Re: Rozregulowane obroty w BA jak ustawic ? 1.5 16v

Napisane:
4 wrz 2011, 23:35
przez meziu_23
Tak zdjecie jest moje. Napewno nie dolot przerabialem go 3 razy a w koncu laczenia posadzilem na sylikonie dla pewnosci. Zobacze kable bo marnie wygladaja. A co doregulacji obrotow to poczekam moze ktos wie ile trzeba skrecic. A auto nie jest na gazie i paliwo polskie leje zobacze jak kable podmienie.
Re: Rozregulowane obroty w BA jak ustawic ? 1.5 16v

Napisane:
5 wrz 2011, 13:54
przez waski_lwo
To nie jest jedyna śrubka do regulacji, z tyłu pod silniczkiem krokowym jest jeszcze jedna.
Re: Rozregulowane obroty w BA jak ustawic ? 1.5 16v

Napisane:
5 wrz 2011, 14:18
przez Marek 161BD081
To nie jest PF126p czy Komar aby to miałabyć ustalona ilość obrotów wkrętu regulacyjnego!
Kręcimy tyle ile potrzeba i .... nieważne czy to są 2 obroty czy 13.
Re: Rozregulowane obroty w BA jak ustawic ? 1.5 16v

Napisane:
5 wrz 2011, 16:32
przez daten
Obroty ustaw na grubość wskazówki ponad kreską pod 1000 obr/min tak jak tutaj:

Możesz je wyregulować przez małą śrubkę pod rolką linki. Jest ona z prawej strony patrząc od przodu auta na silnik. O ile dobrze pamiętam na kluczyk 7 lub 8 kontra a łeb śruby z imbusem. Zobacz czy nie masz luźnej linki gazu. Jak napisałem mało zrozumiale pisz. Tutaj wstawiam zdjęcie skorzystałem z twojego jak coś to zrobie u siebie dokładne i pokaże gdzie to jest konkretnie.

Re: Rozregulowane obroty w BA jak ustawic ? 1.5 16v

Napisane:
5 wrz 2011, 16:40
przez BrG
Hmmm,skoro ci faluje to silniczek krokowy może być już do wymiany?