juz naprawa zakończona. jednak jeden z uszczelniaczy był tandetnej firmy jakiegos zamiennika a wziałem owy bo innego nie było na stanie ... i teraz mam za swoje . aktualnie zakupiłem komplet Takomy oryginał Japoński. oprócz uszczelniacza miałem wyciek z pod pokrywy od rozrzadu... i juz wiem skad tyle oleju po remoncie zrobiłem 60 km i nie kapie juz . nie sciagałem rozrzadu ani pasków udało sie bez. w sposób nastepujacy:
rozkreciłem góre czyli pokrywa zaworów zdjąłem element który zabezpieczał wałek oraz uszczelniacz.
Nastepnie wziałem klucz 14 odkreciłem koło zebtae tak aby całkiem go nie odkrecic ok 1,5 cm przesunałem pasek rozrzadu do połowy kół zebatych aby spokojnie wyjac uszczelniacz. wyczysciłem wszystko i spryskałem rozpuszczalnikiem w celu odtłuszczenia . załozyłem uszczelniacz oraz zajołem sie zakładaniem góry. w kazdy róg dałem wiekrza ilosc sylikonu aby nie powtórzyła sie sytuacja wycieku silikon jaki użyłem to VICTOR REINZ najleprzy jaki mozna dostac . po czym stwierdziłem ze nie jest uszczelniacz na wale
w taki sposób ze jak by to z dołu ciekło to by na pasku rozrzadu od strony zebatej był olej a był suchy ranty paska takze suche wyciek był znacznie widoczny z uszczelniacza a całosc wycieku sciekała po głowicy nast bloku oraz po misce... koszt naprawy to 12 zł

za uszczelniacz