Problem Z5. Okopcony tył i szarpania na zimnym silniku:/
Strona 1 z 1
Witam. Ostatnio robiłem głowice, czyli wymiana gumek na zaworach i zawory bo była słaba kompresja . Kompresja się poprawiła a autko przestało falowac ale za to teraz strasznie szarpie na zimnym silniku i bardzo kopci na siwo az na zderzaku jest sadza:/ i dodam ze zapach przypomina bardziej paliwo niż olej. Pomocy!
- Od: 15 maja 2009, 19:57
- Posty: 6
- Skąd: LeSzCzYnY
- Auto: Mazda 323f BA 1.5l 98r
Jak robiłeś silnik to dlaczego przynajmniej pierścieni nie zmieniłeś?
Może czegoś nie podłączyłeś, że tak pracuje?
Może czegoś nie podłączyłeś, że tak pracuje?
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Płyn z chłodnicy nie ucieka bo może uszczelka poszła pod głowicą-wymieniałeś ją
Zrób test i reset kompa i zobacz co się będzie działo
- Od: 15 lip 2008, 20:55
- Posty: 23
- Skąd: Gliwice
- Auto: mazda 323f BA 97r Z5 1.5
zawory też wymieniałeś?? bo zastanawiam sie czy na dolocie i na wydechu sa te same zawory czy sie nie sa inne romiarowo moze cos pomieszales 
- Od: 15 lip 2008, 20:55
- Posty: 23
- Skąd: Gliwice
- Auto: mazda 323f BA 97r Z5 1.5
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości