Za dużo oleju wlałem...
Strona 1 z 1
Motyla noga, rozpędziłem się przy wymianie oleju i mam poziom 3mm nad MAX ...
Niespecjalnie chce mi się znowu lądować na kanale, spuszczać czy nie jak myślicie ?
Niespecjalnie chce mi się znowu lądować na kanale, spuszczać czy nie jak myślicie ?
Pozdrowienia
MiKo,
M6 – MZR-CD 2006/07 -2.0 143KM DPF 82kkm
MiKo,
M6 – MZR-CD 2006/07 -2.0 143KM DPF 82kkm
- Od: 12 wrz 2004, 17:39
- Posty: 294
- Skąd: Katowice
- Auto: M6 '06/07 MZR-CD 2.0 143KM DPF
Nadmiar oleju – w wyniku większego ciśnienia w układzie – może spowodować rozszelnienie uszczelniaczy na rozrządzie lub wału korbowego. Również zwiększone opory pracy układu korbowo-tłokowego (a więc i większe żużycie paliwa). Możliwe, iż olej będzie ładował odmą do komory spalania, co zaowocuje odpowiednim kolorem i zapachem spalin
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Ja też tak kiedyś miałem-oleju wlałem o ok. litr za dużo, nadmiaru nie spuściłem i zaczęło mi go wyrzucać przez dziurę od bagnetu, zaraz potem zaczęło dymić z rury, a po jakims czasie auto zaczęło dość mocno brać olej.
Koniecznie spuść nadmiar.
Nie warto ryzykować...
Koniecznie spuść nadmiar.
Nie warto ryzykować...
Wielkość Tego podpisu była niezgodna z regulaminem #img]http://i21.photobucket.com/albums/b289/Yoshi3/logo1.jpg[/img]
- Od: 15 sty 2004, 08:58
- Posty: 138
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda Xedos 9 2,5V6 2001
Yoshi323 napisał(a):Ja też tak kiedyś miałem-oleju wlałem o ok. litr za dużo, nadmiaru nie spuściłem i zaczęło mi go wyrzucać przez dziurę od bagnetu, zaraz potem zaczęło dymić z rury, a po jakims czasie auto zaczęło dość mocno brać olej.
Koniecznie spuść nadmiar.
Nie warto ryzykować...
Już spusczony, tylko ja w sumie miałem może z 0,2 więcej – może jest jakaś mała tolerancja
Pozdrowienia
MiKo,
M6 – MZR-CD 2006/07 -2.0 143KM DPF 82kkm
MiKo,
M6 – MZR-CD 2006/07 -2.0 143KM DPF 82kkm
- Od: 12 wrz 2004, 17:39
- Posty: 294
- Skąd: Katowice
- Auto: M6 '06/07 MZR-CD 2.0 143KM DPF
Zdaje się, iż masz silnik Z5, a na nim naprawdę nie warto eksperymentować.
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Jano napisał(a):Zawsze możesz kupić jakiś wężyk i oddesac nadmiar przez dziure od bagnetu, tak mi się przynajmniej wydaje
To musiałby być chyba bardzo długi i cienki wężyk:)
MiKo napisał(a):Już spuszczony
Prawidłowe podejście do Mazdy!
Gratuluję i pozdrawiam
Wielkość Tego podpisu była niezgodna z regulaminem #img]http://i21.photobucket.com/albums/b289/Yoshi3/logo1.jpg[/img]
- Od: 15 sty 2004, 08:58
- Posty: 138
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda Xedos 9 2,5V6 2001
Gofnet tak czytam już od jakiegoś czasu Twoje posty i zastanawia mnie czy znajdujesz te gotowe odpowiedzi w internecie czy sam ze swojego doświadczenia...
P.S. Bardzo mi się Twoje wypowiedzi podobają, wszystko i na temat...
Oby wszyscy użytkownicy tego forum pisali tak jak Gofer-net
P.S. Bardzo mi się Twoje wypowiedzi podobają, wszystko i na temat...
Oby wszyscy użytkownicy tego forum pisali tak jak Gofer-net
DziękujęOby wszyscy użytkownicy tego FORUM pisali tak, jak GofNet
Jestem posiadaczem Mazdy 323BG od niemal roku. To krótki staż, jednak wspomniany pojazd znacząco mnie zafascynował. Postanowiłem więc zagłebić się nieco w tematykę konkretnej marki – czyli Mazdy.
Mam dwa oczka w głowie To nic nowego Od dawna jednym z nich jest jednak motoryzacja, zaś drugim szeroko pojęta informatyka (hardware, software, programowanie oraz... techniki handlu <-- w tej materii). Od wielu lat pracowałem w branży zarówno od strony sprzętu, jak i negocjacji handlowej.
Pierwszym moim "konikiem" była jednak motoryzacja. Chciałem wieki temu zostać mechanikiem. Życie jednak poprowadziło mnie inaczej, jednak pasja pozostała (starałem się ją częściowo zaspokoić motorkami ).
Moja wiedza jest w największym stopniu oparta na teorii, logicznym rozumowaniu i wyciąganiu prawidłowych wniosków, doświadczeniach innych FORUM'owiczów oraz wiedzy mojego kuzyna, który jest bardzo dobrym mechanikiem (od początku opiekuje się moją Madzią, zaś od niedawna swoją 626 GE KL 2.5 V6 6/DOHC).
Jak można więc podsumować przekazywaną przezemnie wiedzę
Otóż jest to znacząca dawka teorii (pozyskana z książek, różnych FORUM, artykułów w internecie, itp.), nierzadko poparta doświadczeniami innych, bądź zastrzykiem danych, zdobytych przy uczestniczeniu podczas naprawy własnego auta lub pojazdów klientów kuzyna – mechanika.
Ocenę moich tematów/postów pozostawiam tym, którzy je czytają – czyli Wam, drodzy FORUM'owicze...
Przepraszam autora tematu za OT
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości