Dodawanie gazu przy rozruchu silnika 1.5

Postprzez presik » 29 lis 2010, 15:21

Witam,

Meczy mnie maly problem, moja Mazda przestala palic za "pierwszym kopem" i potrzebuje lekkiego dodania gazu, potem juz wszystko jest OK, co moze byc tego przyczyna?. Dodam, ze nie mam problemu z falowaniem obrotow itd.
presik
 

Postprzez michalxxxxx » 29 lis 2010, 19:18

Na poczatek przekrec o 0,5 max 1 obrot w prawa strone ta srubke Obrazek podkrecisz wolne obroty i powinno byc ok
zapamietaj o ile kreciles tak ze w razie czego bedziesz mogl wrocic do wczesniejszego ustawienia
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2009, 21:26
Posty: 196
Skąd: Leszno WLKP
Auto: Mazda 323f BA 1.5 16v 98'

Postprzez trzydziech » 29 lis 2010, 19:21

ale czy to jest 1.5?
w 1.5 też jest taka śruba przy przepustnicy, ale żeby regulować obroty trzeba przejść w tryb serwisowy – było na forum ;)
Klubowicz
CUP 2011 miejsce 2
 
Od: 9 wrz 2009, 10:02
Posty: 2232 (44/33)
Skąd: Toruń
Auto: Mazda Mx5 NBfl B6 02r.

Postprzez michalxxxxx » 29 lis 2010, 20:33

nie nie to nie jest 1.5 i nie trzeba wchodzic w tryb serwisowy. ja u siebie normalnie podnosze maske odpalam silnik i krece. tam jest srubka i sprezynki, elektroniki tam nie ma zeby tryb serwisowy odpalac. a slychac ze silnik zaczyna inaczej chodzic
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2009, 21:26
Posty: 196
Skąd: Leszno WLKP
Auto: Mazda 323f BA 1.5 16v 98'

Postprzez flywin » 29 lis 2010, 21:51

to źle robisz bo obroty ustawiasz na trybie Testu przy rozgrzanym silnikiem
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 cze 2009, 20:50
Posty: 1087 (0/2)
Skąd: Lublin
Auto: 323F 1.5 Z5 BA 98r
Mazda 6 GH 2.5l Sport 2008.

Postprzez mario1616 » 29 lis 2010, 22:37

Tej sruby najlepiej nie ruszac...bo sie beda cuda dzialy z obrotami :D
Szukaj problemu gdzie indziej, a srubke zostaw w spokoju jesli nie masz problemow ze ssaniem i z falowaniem
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lip 2009, 14:18
Posty: 160
Skąd: KNW/Gliwice
Auto: 323f BA Z5 97r (byla) // VW golf 4

Postprzez michalxxxxx » 29 lis 2010, 22:54

flywin to moze fuxa mialem bo pokrecilem bez trybu serwis i dziala wszystko pieknie a na niskich obrotach nieladnie nie rowno madzia chodzila
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2009, 21:26
Posty: 196
Skąd: Leszno WLKP
Auto: Mazda 323f BA 1.5 16v 98'

Postprzez soul » 30 lis 2010, 00:06

ja sobie dałem spokój z wprowadzaniem ECU w serwis przy kreceniu srubka od obrotów , toć to zmienia tylko przelot powietrza przez przepustnice :) rownie dobrze przepustnica moze sie zamknac o milimetr mniej lub wiecej albo lekko przybrudzić i juz bedzie efekt podobny jakby srubke przkrecić :)
komp i tak sam dostosowywuje dawke paliwa do ilosci powietrza zasysanego na wolnych obrotach dzieki przeplywce, jak sie odkreci srubke to leci wiecej air, przeplywka to widzi i czasy wtrysku PB leca do gory i obroty tez. Czy serwis czy nei serwis , dziala to tak samo :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 wrz 2007, 10:07
Posty: 593
Skąd: Lublin
Auto: było 323F Z5, 323F KF, Honda Accord Coupe, Audi A4 B6 1.8T Sedan, Audi A4 B6 1.8T Avant, Audi A4 B6 2.4 V6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323