Witam,
Meczy mnie maly problem, moja Mazda przestala palic za "pierwszym kopem" i potrzebuje lekkiego dodania gazu, potem juz wszystko jest OK, co moze byc tego przyczyna?. Dodam, ze nie mam problemu z falowaniem obrotow itd.
Dodawanie gazu przy rozruchu silnika 1.5
Strona 1 z 1
Na poczatek przekrec o 0,5 max 1 obrot w prawa strone ta srubke
podkrecisz wolne obroty i powinno byc ok
zapamietaj o ile kreciles tak ze w razie czego bedziesz mogl wrocic do wczesniejszego ustawienia

zapamietaj o ile kreciles tak ze w razie czego bedziesz mogl wrocic do wczesniejszego ustawienia
- Od: 2 gru 2009, 21:26
- Posty: 196
- Skąd: Leszno WLKP
- Auto: Mazda 323f BA 1.5 16v 98'
ale czy to jest 1.5?
w 1.5 też jest taka śruba przy przepustnicy, ale żeby regulować obroty trzeba przejść w tryb serwisowy – było na forum
w 1.5 też jest taka śruba przy przepustnicy, ale żeby regulować obroty trzeba przejść w tryb serwisowy – było na forum
nie nie to nie jest 1.5 i nie trzeba wchodzic w tryb serwisowy. ja u siebie normalnie podnosze maske odpalam silnik i krece. tam jest srubka i sprezynki, elektroniki tam nie ma zeby tryb serwisowy odpalac. a slychac ze silnik zaczyna inaczej chodzic
- Od: 2 gru 2009, 21:26
- Posty: 196
- Skąd: Leszno WLKP
- Auto: Mazda 323f BA 1.5 16v 98'
flywin to moze fuxa mialem bo pokrecilem bez trybu serwis i dziala wszystko pieknie a na niskich obrotach nieladnie nie rowno madzia chodzila
- Od: 2 gru 2009, 21:26
- Posty: 196
- Skąd: Leszno WLKP
- Auto: Mazda 323f BA 1.5 16v 98'
ja sobie dałem spokój z wprowadzaniem ECU w serwis przy kreceniu srubka od obrotów , toć to zmienia tylko przelot powietrza przez przepustnice
rownie dobrze przepustnica moze sie zamknac o milimetr mniej lub wiecej albo lekko przybrudzić i juz bedzie efekt podobny jakby srubke przkrecić
komp i tak sam dostosowywuje dawke paliwa do ilosci powietrza zasysanego na wolnych obrotach dzieki przeplywce, jak sie odkreci srubke to leci wiecej air, przeplywka to widzi i czasy wtrysku PB leca do gory i obroty tez. Czy serwis czy nei serwis , dziala to tak samo
komp i tak sam dostosowywuje dawke paliwa do ilosci powietrza zasysanego na wolnych obrotach dzieki przeplywce, jak sie odkreci srubke to leci wiecej air, przeplywka to widzi i czasy wtrysku PB leca do gory i obroty tez. Czy serwis czy nei serwis , dziala to tak samo
- Od: 25 wrz 2007, 10:07
- Posty: 593
- Skąd: Lublin
- Auto: było 323F Z5, 323F KF, Honda Accord Coupe, Audi A4 B6 1.8T Sedan, Audi A4 B6 1.8T Avant, Audi A4 B6 2.4 V6
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości