Mazda nadal kopci po wym. uszczelniaczy [323 BA Z5]
Tak. Jest prawie na pół pęknięta i do tego mój kolega głąb jak chciał ja ściągnąć żeby ją okleić nie odkręcił do końca opaski i pękła jeszcze przy opasce...
Dopisano 30 gru 2012, 10:49:
Ciekawe czy jakbym dobrał rurę tej samej średnicy to spełniało by to swoje zdanie?
Dopisano 30 gru 2012, 10:49:
Ciekawe czy jakbym dobrał rurę tej samej średnicy to spełniało by to swoje zdanie?
- Od: 22 gru 2012, 17:04
- Posty: 67
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 323f BA 1.5 Limited Edition
Rudolf21 napisał(a):Rura jest cała obklejona taśmą izolacyjną wydaje się że szczelnie ale cholera wie.
Jak okleiłeś zwykłą taśmą izolacyjną to bardziej niż pewne, że do szczelności mu jest daleko.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
można okleić samowulkanizującą taśmą, szczelność powinna być uzyskana... powodem szarpania mogą być też kable zapłonowe, sam aparat, ale wyeliminuj najtańsze rzeczy, gdyby kolega ci przestawił wałki to ciężko by jej było odpalić.
Dymienie takie jak masz, to może być efekt tego że auto stało długo, woda w wydechu itd, olej z padniętych uszczelniaczy też mógł być... przejedź 1000km, oceń ubytki, może być tak że nie ubędzie nic.
Dymienie takie jak masz, to może być efekt tego że auto stało długo, woda w wydechu itd, olej z padniętych uszczelniaczy też mógł być... przejedź 1000km, oceń ubytki, może być tak że nie ubędzie nic.
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
No wlasnie nie bardzo wiem gdzie taka tasme dostane... co do kopcenia to zmienilem olej wraz z filtrem i juz jest znaczna poprawa. Teraz tylko jak rano odpalam to przez chwile kopci typowo na niebiesko ale jak narazie zrobilem dopiero 50 km wiec jest nadzieja ze sie poprawi. Dzisiaj kolega znalazl kable zaplonowe wiec bede z nimi wojowal. Efekty opisze:)
- Od: 22 gru 2012, 17:04
- Posty: 67
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 323f BA 1.5 Limited Edition
Rudolf21 napisał(a):No wlasnie nie bardzo wiem gdzie taka tasme dostane...
W każdej hurtowni lub sklepie z artykułami elektroinstalacyjnymi.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
W każdej hurtowni lub sklepie z artykułami elektroinstalacyjnymi.
Dzięki wielkie:)
Kolejny dzień testów:
Auto cały czas zalewa jedną świece paliwem (tak pachnie) Założyłem na tą świece przewód od 1.8 i madzia zaczęła od razu chodzić na 3 cylindrach później założyłem moja i nadal chodziła na 3 cylindrach, skończyło się na czyszczeniu zalanej świecy.
Mam jeszcze jedno pytanie: czy kupując auto od polaka które nie jest jeszcze zarejestrowane w Polsce (on ją opłacił a ja rejestrowałem ją pierwszy raz w kraju) muszę opłacać podatek w urzędzie skarbowym wysokości 2% od wartości auta? Bardzo proszę o jak najszybszą odpowiedź bo jutro zamierzam pojechać do tego urzędu i opłacić ten podatek.
- Od: 22 gru 2012, 17:04
- Posty: 67
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 323f BA 1.5 Limited Edition
Niestety – podatek (PCC-3) chyba będziesz jednak musiał zapłacić.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
podatek 2% jest w takim przypadku obowiązkowy, chyba że się kupuje auto z komisu, wtedy komis zajmuje się wszelkimi tego typu opłatami. Sprawdź czy masz wszystko zapłacone, pamiętaj tez o ubezpieczeniu, koniecznie.
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
... a na zapłatę tego podatku ma się chyba max 2 tygodnie a nie jak kiedyś było miesiąc.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dzisiaj wszystko załatwiłem. w środe zamawiam kable i zobaczymy czy to coś pomoże.
Dopisano 1 sty 2013, 13:36:
Kolejna obserwacja. Ściągnąłem kabel ze świecy i kopułki (ten na której jest zalewana świeca) i zauważyłem tam gdzie wchodzi kabel do kopułki wilgoć i w samej fajce również. Niby wyczyściłem ale zero poprawy...;/
Dopisano 1 sty 2013, 13:36:
Kolejna obserwacja. Ściągnąłem kabel ze świecy i kopułki (ten na której jest zalewana świeca) i zauważyłem tam gdzie wchodzi kabel do kopułki wilgoć i w samej fajce również. Niby wyczyściłem ale zero poprawy...;/
- Od: 22 gru 2012, 17:04
- Posty: 67
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 323f BA 1.5 Limited Edition
Rudolf21 napisał(a):krótkie odcinki 3-4km
Na takich krótkich odcinkach to zawsze spalanie będzie duuuże.
Ale czy aż tak wielkie to trudno mi powiedzieć.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Wymieniłem kable i zero poprawy, po popryskaniu wodą zobaczyłem od czasy do czasu iskierki przeskakujące więc mogę te kable jutro reklamować bo to chyba nie jest normalne.
Już powoli trace siły, mam masakrycznego pecha.
Ps.
W poniedziałek będę w Twoim mieście
Już powoli trace siły, mam masakrycznego pecha.
Ps.
W poniedziałek będę w Twoim mieście
- Od: 22 gru 2012, 17:04
- Posty: 67
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 323f BA 1.5 Limited Edition
Dziwna sprawa z tymi kablami bo tak na zdrowy rozum jesli miały by przebicie to cały czas by waliły w tych miejscach a tu różnie raz w jednym raz w innym raz nie przebijają i już zgłupiałem.
Przejechałem się jeszcze raz i stwierdzam lekką poprawę mniej szerpie jest troche mocniejsza lecz nadal przygasa dojeżdżając do świateł a po chwili łapie właściwe obroty
Jutro biorę się za czyszczenie przepustnicy oraz krokowca może to przyniesie oczekiwany efekt
Dopisano 5 sty 2013, 18:59:
Stało się wyczyściłem przepustnicę i krokowca oraz wymieniłem filtr paliwa. Poprawa jest raczej średnia może troszkę mniej szarpie i dojeżdżając do świateł to autko nie przygasa.
Zastanawiam się czy to kosmiczne spalanie może być spowodowane tym że trochę trzymał mi zacisk bądź jest to powiązane z cewką?
Przejechałem się jeszcze raz i stwierdzam lekką poprawę mniej szerpie jest troche mocniejsza lecz nadal przygasa dojeżdżając do świateł a po chwili łapie właściwe obroty
Jutro biorę się za czyszczenie przepustnicy oraz krokowca może to przyniesie oczekiwany efekt
Dopisano 5 sty 2013, 18:59:
Stało się wyczyściłem przepustnicę i krokowca oraz wymieniłem filtr paliwa. Poprawa jest raczej średnia może troszkę mniej szarpie i dojeżdżając do świateł to autko nie przygasa.
Zastanawiam się czy to kosmiczne spalanie może być spowodowane tym że trochę trzymał mi zacisk bądź jest to powiązane z cewką?
- Od: 22 gru 2012, 17:04
- Posty: 67
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 323f BA 1.5 Limited Edition
a czujnik temperatury? czy temperature trzyma? termostat ok? lambda? błędy?
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość