Remont Z5
sps-snipers napisał(a):powiem tak.niewiem na jakich czesciach.remont glowicy robiony u fachury.wlal swiezy olej.filtra oleju niwymienil ale na tamtym zrobione ok 7 tys km.plynu chlodzacego nietrzeba wymieniac .niewiem skad wiesz o takich bzdurach.silniczek chodzi idealnie.
Sorry , że zawracam gitare bzdurami.Masz racje, niewiedza na jakich częsciach zrobiony jest remont jest w sumie dobra.W koncu to przecież nie ma żadnego znaczenia.7 tysięcznego filtra oleju też bym nie wymienil po remoncie,moim zdaniem prawie nówka , zważając , że zrobił tylko 7 tys w silniku bezposrednio przed remontem.Jeździłbym spokojnie jeszcze z 5 tysi.A i zapomniałbym o płynie chłodzącym przy remoncie.Najlepiej spuscić go po bloku do miednicy a potem zalać od nowa ,to dobrze robi chłodnicy i nagrzewnicy a szczególnie termostatowi. Własciwie to moja wiedza ogranicza sie do miniumum, ale swoje wiem i to przecież moja sprawa.pozdr.
LUP
323/BG/hb/1.3i/16V/91r oraz 323C/BA/1.5i/16V/94r /Samochody są jak ludzie – niezależnie od marki, dobre i złe a problem polega na tym żeby się w porę zorientować kto jaki jest...
- Od: 31 paź 2004, 11:50
- Posty: 140
- Skąd: Kraków
- Auto: 323
Nie po to tu jestesmy zeby sie klocic tylko sobie pomagac nieprawdaz. 

- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
no i jestem kolejnym, kogo czeka remont. Miał moze ktoś z was, taki przypadek, ze auto paliło mniej niż litr na 10 000 a teraz w ciagu miesiąca to się zmieniło na 1,5 litra na 1000! to jest ponad 10 razy więcej, a silnik pracuje równo, bez zarzutu, nie kopci, nie przecieka, jest wogóle sens go rozbierać?
- Od: 29 paź 2007, 00:45
- Posty: 152
- Skąd: Krk/Zawiercie/Dąbrowa G.
- Auto: 323F Z5 98r/6 2.0 RF7J 07/3 1.6 Y6 07
Cięzka sprawa. Mi od czasu postu minęło 2 lata. Dolewam litra na 1000km i jeżdze sie nie przejmując . Szkoda kasy na remont i tyle
!

- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
mariusz_sti napisał(a):sps-snipers napisał(a):Szkoda kasy na remont i tyle
łe tam![]()
ja zrobiłem remont Z5 i było cacy
Wszystko zależy czy cylindry były OK...bo jeśli zamiast okrągłe będą owalne ....to będzie lipa
Naczelna Maruda Forum aka Kaszpirowski
- Od: 1 kwi 2005, 21:35
- Posty: 1854
- Skąd: Bydgoszcz-Fordon City, Leicester UK
- Auto: Ford Mondeo 1.6 TI 2008
mariusz_sti napisał(a):sps-snipers napisał:
Szkoda kasy na remont i tyle !
łe tam język
ja zrobiłem remont Z5 i było cacy zeby
Ty juz się Maniek nie wypowiadaj,bo auto po remoncie sprzedac<lol> a wiesz co masz
- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
sps-snipers napisał(a):Cięzka sprawa. Mi od czasu postu minęło 2 lata. Dolewam litra na 1000km i jeżdze sie nie przejmując . Szkoda kasy na remont i tyle
a ile przejechałeś przez te dwa lata i na jakim oleju jeździsz?
- Od: 29 paź 2007, 00:45
- Posty: 152
- Skąd: Krk/Zawiercie/Dąbrowa G.
- Auto: 323F Z5 98r/6 2.0 RF7J 07/3 1.6 Y6 07
farciarz napisał(a):Wszystko zależy czy cylindry były OK...bo jeśli zamiast okrągłe będą owalne ....to będzie lipa
raczej małoprawdopodobne, mazdy maja wzmocnione tuleje a jedynie co je boli to te nieszczęsne pierścionki

ps a pisali że po lifcie juz tego problemu nie ma
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)

- Od: 14 kwi 2009, 00:56
- Posty: 362
- Skąd: tu i tam :)
- Auto: mx3
hopek napisał(a):ciekawe kiedy u mnie zacznie pić nadmiernie łoł
też tak myślałem, gaz, 30 tys przejechane, wzrostu zużycia oleju nie ma, czyli silniki po lifcie jednak są naprawde twarde...aż tu nagle nie wiem nawet kiedy...
- Od: 29 paź 2007, 00:45
- Posty: 152
- Skąd: Krk/Zawiercie/Dąbrowa G.
- Auto: 323F Z5 98r/6 2.0 RF7J 07/3 1.6 Y6 07
chuchErro napisał(a):a ile przejechałeś przez te dwa lata i na jakim oleju jeździsz?
Przejechałem 35 tyś km. ale już wtedy piło. Nie jestem jedyny co remont nie pomógł. Pozostaje mi tylko jak sie wysrac kolesiowi na trawnik

A jeżdże na różnych olejach ale 10w-40 pólsyntetykach. Mobil ,Quakerstate, a ostatnio dolewam cały czas GM 10w-40 bo najtańszy
- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
chuchErro napisał(a):no i jestem kolejnym, kogo czeka remont. Miał moze ktoś z was, taki przypadek, ze auto paliło mniej niż litr na 10 000 a teraz w ciagu miesiąca to się zmieniło na 1,5 litra na 1000! to jest ponad 10 razy więcej, a silnik pracuje równo, bez zarzutu, nie kopci, nie przecieka, jest wogóle sens go rozbierać?
a nie cieknie gdzies bo taki raptowny skok spalania oleju to dziwne
Taka operacja pomaga w vw , uszczelniacze w mazdach nie stanowia problemu to dol silnika ....pazur_zks napisał(a):jak wymienię same uszczelniacze to coś pomoże
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jaksa napisał(a):Taka operacja pomaga w vw , uszczelniacze w mazdach nie stanowia problemu to dol silnika ....pazur_zks napisał(a):jak wymienię same uszczelniacze to coś pomoże
To co zrobić żeby nie kopciło z rana
- Od: 26 lis 2008, 18:33
- Posty: 103
- Skąd: Płock/Gdańsk
- Auto: Mazda 323f BA '94 1.5 DOHC 16V
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość