Remont Z5

Postprzez Marcino » 1 lip 2007, 16:34

Jeszcze trwa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2005, 10:15
Posty: 494
Skąd: Bytom
Auto: 6 kombi 2.0 diesel 2004r

Postprzez Artiks » 2 lip 2007, 11:02

Briareos napisał(a):Co dwa lata się zmienia płyn...
co 30 tys. km lub co dwa lata ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2006, 12:17
Posty: 1568 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: 323F BA Z5 –> RENAULT LAGUNA III 2.0 DCI

Postprzez LUP » 3 lip 2007, 11:38

sps-snipers napisał(a):powiem tak.niewiem na jakich czesciach.remont glowicy robiony u fachury.wlal swiezy olej.filtra oleju niwymienil ale na tamtym zrobione ok 7 tys km.plynu chlodzacego nietrzeba wymieniac .niewiem skad wiesz o takich bzdurach.silniczek chodzi idealnie.


Sorry , że zawracam gitare bzdurami.Masz racje, niewiedza na jakich częsciach zrobiony jest remont jest w sumie dobra.W koncu to przecież nie ma żadnego znaczenia.7 tysięcznego filtra oleju też bym nie wymienil po remoncie,moim zdaniem prawie nówka , zważając , że zrobił tylko 7 tys w silniku bezposrednio przed remontem.Jeździłbym spokojnie jeszcze z 5 tysi.A i zapomniałbym o płynie chłodzącym przy remoncie.Najlepiej spuscić go po bloku do miednicy a potem zalać od nowa ,to dobrze robi chłodnicy i nagrzewnicy a szczególnie termostatowi. Własciwie to moja wiedza ogranicza sie do miniumum, ale swoje wiem i to przecież moja sprawa.pozdr.
LUP
323/BG/hb/1.3i/16V/91r oraz 323C/BA/1.5i/16V/94r /Samochody są jak ludzie – niezależnie od marki, dobre i złe a problem polega na tym żeby się w porę zorientować kto jaki jest...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2004, 11:50
Posty: 140
Skąd: Kraków
Auto: 323

Postprzez sps-snipers » 4 lip 2007, 06:42

Nie po to tu jestesmy zeby sie klocic tylko sobie pomagac nieprawdaz. <głaszcze>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 18:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez LUP » 4 lip 2007, 07:41

Jest zgoda! ;)
323/BG/hb/1.3i/16V/91r oraz 323C/BA/1.5i/16V/94r /Samochody są jak ludzie – niezależnie od marki, dobre i złe a problem polega na tym żeby się w porę zorientować kto jaki jest...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2004, 11:50
Posty: 140
Skąd: Kraków
Auto: 323

Postprzez chuchErro » 10 cze 2009, 16:43

no i jestem kolejnym, kogo czeka remont. Miał moze ktoś z was, taki przypadek, ze auto paliło mniej niż litr na 10 000 a teraz w ciagu miesiąca to się zmieniło na 1,5 litra na 1000! to jest ponad 10 razy więcej, a silnik pracuje równo, bez zarzutu, nie kopci, nie przecieka, jest wogóle sens go rozbierać?
Forumowicz
 
Od: 29 paź 2007, 00:45
Posty: 152
Skąd: Krk/Zawiercie/Dąbrowa G.
Auto: 323F Z5 98r/6 2.0 RF7J 07/3 1.6 Y6 07

Postprzez farciarz » 11 cze 2009, 00:43

chuchErro...przypuszczam że to są dopiero początki :(
Naczelna Maruda Forum aka Kaszpirowski
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 kwi 2005, 21:35
Posty: 1854
Skąd: Bydgoszcz-Fordon City, Leicester UK
Auto: Ford Mondeo 1.6 TI 2008

Postprzez sps-snipers » 11 cze 2009, 00:45

Cięzka sprawa. Mi od czasu postu minęło 2 lata. Dolewam litra na 1000km i jeżdze sie nie przejmując . Szkoda kasy na remont i tyle !!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 18:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez MariuS » 11 cze 2009, 00:59

sps-snipers napisał(a):Szkoda kasy na remont i tyle !!


łe tam :P


ja zrobiłem remont Z5 i było cacy :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez farciarz » 11 cze 2009, 01:14

mariusz_sti napisał(a):
sps-snipers napisał(a):Szkoda kasy na remont i tyle !!


łe tam :P


ja zrobiłem remont Z5 i było cacy :D


Wszystko zależy czy cylindry były OK...bo jeśli zamiast okrągłe będą owalne ....to będzie lipa
Naczelna Maruda Forum aka Kaszpirowski
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 kwi 2005, 21:35
Posty: 1854
Skąd: Bydgoszcz-Fordon City, Leicester UK
Auto: Ford Mondeo 1.6 TI 2008

Postprzez sps-snipers » 11 cze 2009, 09:19

mariusz_sti napisał(a):sps-snipers napisał:
Szkoda kasy na remont i tyle !


łe tam język


ja zrobiłem remont Z5 i było cacy zeby

Ty juz się Maniek nie wypowiadaj,bo auto po remoncie sprzedac<lol> a wiesz co masz :P teraz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 18:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez chuchErro » 11 cze 2009, 10:16

sps-snipers napisał(a):Cięzka sprawa. Mi od czasu postu minęło 2 lata. Dolewam litra na 1000km i jeżdze sie nie przejmując . Szkoda kasy na remont i tyle !!

a ile przejechałeś przez te dwa lata i na jakim oleju jeździsz?
Forumowicz
 
Od: 29 paź 2007, 00:45
Posty: 152
Skąd: Krk/Zawiercie/Dąbrowa G.
Auto: 323F Z5 98r/6 2.0 RF7J 07/3 1.6 Y6 07

Postprzez hopek » 11 cze 2009, 10:24

farciarz napisał(a):Wszystko zależy czy cylindry były OK...bo jeśli zamiast okrągłe będą owalne ....to będzie lipa

raczej małoprawdopodobne, mazdy maja wzmocnione tuleje a jedynie co je boli to te nieszczęsne pierścionki <killer>
ps a pisali że po lifcie juz tego problemu nie ma :] ciekawe kiedy u mnie zacznie pić nadmiernie <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2009, 00:56
Posty: 362
Skąd: tu i tam :)
Auto: mx3

Postprzez chuchErro » 11 cze 2009, 10:29

hopek napisał(a):ciekawe kiedy u mnie zacznie pić nadmiernie łoł

też tak myślałem, gaz, 30 tys przejechane, wzrostu zużycia oleju nie ma, czyli silniki po lifcie jednak są naprawde twarde...aż tu nagle nie wiem nawet kiedy...
Forumowicz
 
Od: 29 paź 2007, 00:45
Posty: 152
Skąd: Krk/Zawiercie/Dąbrowa G.
Auto: 323F Z5 98r/6 2.0 RF7J 07/3 1.6 Y6 07

Postprzez sps-snipers » 11 cze 2009, 11:18

chuchErro napisał(a):a ile przejechałeś przez te dwa lata i na jakim oleju jeździsz?

Przejechałem 35 tyś km. ale już wtedy piło. Nie jestem jedyny co remont nie pomógł. Pozostaje mi tylko jak sie wysrac kolesiowi na trawnik <lol>
A jeżdże na różnych olejach ale 10w-40 pólsyntetykach. Mobil ,Quakerstate, a ostatnio dolewam cały czas GM 10w-40 bo najtańszy ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 18:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez marcin255 » 11 cze 2009, 12:38

chuchErro napisał(a):no i jestem kolejnym, kogo czeka remont. Miał moze ktoś z was, taki przypadek, ze auto paliło mniej niż litr na 10 000 a teraz w ciagu miesiąca to się zmieniło na 1,5 litra na 1000! to jest ponad 10 razy więcej, a silnik pracuje równo, bez zarzutu, nie kopci, nie przecieka, jest wogóle sens go rozbierać?


a nie cieknie gdzies bo taki raptowny skok spalania oleju to dziwne
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez pazur_zks » 11 cze 2009, 14:33

Mam pytanie mi ubywa oleju ok. 300 ml na 1000 km z rana kopci przez chwile na niebiesko jak wymienię same uszczelniacze to coś pomoże ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lis 2008, 18:33
Posty: 103
Skąd: Płock/Gdańsk
Auto: Mazda 323f BA '94 1.5 DOHC 16V

Postprzez Jaksa » 11 cze 2009, 19:58

pazur_zks napisał(a):jak wymienię same uszczelniacze to coś pomoże
Taka operacja pomaga w vw , uszczelniacze w mazdach nie stanowia problemu to dol silnika ....
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez chuchErro » 12 cze 2009, 14:09

marcin255 napisał(a):a nie cieknie gdzies bo taki raptowny skok spalania oleju to dziwne

no właśnie nie;/
Forumowicz
 
Od: 29 paź 2007, 00:45
Posty: 152
Skąd: Krk/Zawiercie/Dąbrowa G.
Auto: 323F Z5 98r/6 2.0 RF7J 07/3 1.6 Y6 07

Postprzez pazur_zks » 12 cze 2009, 15:47

Jaksa napisał(a):
pazur_zks napisał(a):jak wymienię same uszczelniacze to coś pomoże
Taka operacja pomaga w vw , uszczelniacze w mazdach nie stanowia problemu to dol silnika ....


To co zrobić żeby nie kopciło z rana ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lis 2008, 18:33
Posty: 103
Skąd: Płock/Gdańsk
Auto: Mazda 323f BA '94 1.5 DOHC 16V

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323